Veľa firiem,predajcov či majiteľov eshopov máju jedno spoločne že keď predaju nejaký tovar alebo službu,považujú obchod za uzavretý a už ďalej zo zákaznikom nekomunikujú čo je veľmi veľká chyba,lebo zákazník ktorý raz nakúpil je veľmi veľká šanca že nakúp
To je individuálne , najlepšie to asi bude keď ti ten email dá niekto osobne a posielaš mu informácie o tom produkte tak raz za týždeň /mesiac čím intenzívnejšie to bude tým to ludi začne viac otravovať ....Alebo nejaké informácie ktoré sa netýkajú zrovna produktu ale niečo okolo toho produktu... Keď to pošleš niekomu neznámemu tak to asi veľký úspech nebude otvori to možno tak 10 %.. Je to aj tým že ľudom sa odporúča aby neotvárali nevyžiadanú poštu aj keď ide o reklamu ...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme