Vždy som to chcel vedieť ale vždy ma odradí či je to naozaj ťažké alebo sa to dokáže naučiť každý kto bude dostatočne trénovať bohužiaľ neviem noty ani akordy a gitaru som nikdy v ruke nemal ... máte nejaké rady ako sa naučiť obstojne hrať?
Požičaj si gitaru od niekoho alebo kup len nejaku lacnu a internet ta vsetko nauci. Akordy sa daju celkom lahko zvladnut aspon take zakladnejsie a potom uvidis ci ta to bude bavit.Noty nepotrebujes. Na youtube mas navody na vsetko vela stastia
nechápem tvojej otázke? Obstojne je podľa teba ovládať základné akordy, rozpoznávať noty? Všetko sa dá naučiť, keď s tým neprestaneš. V prvom rade si to vyskúšaj.
@Ye6xncvl tomuto by som celkom neveril... zalezi ci mas sluch ale videjka na youtube nie su vsetko, teraz si kazdy mysli ze ked si niekto pozrie na youtube jak sa natiera stena tak je z neho natierac
ak sa tomu chces venovat trochu viac, urcite navstiv zusku... ja som tiaz zacinal jak samouk ale v tej zuske ti vedia vysvetlit ze to co ako samouk hras tazkopadne sa da chytit aj jednoduchsie...
@motorbreath napisal, ze sa chce naucit hrat obstojne.. obstojne neznamena profesionalne.. clovek, ktory by dostatocne trenoval (aj keby nemal hudobny sluch), by sa dokazal naucit hrat. Nerobte z toho taky big deal, nie je to az take tazke. naozaj som stretla ludi, ktori talentom az tak neoplyvali, a hrat dokazu.. *obstojne*
ja chodím do ZUŠ druhý rok, ale ak mám byť úpimná - 90% som sa naučila z tabov a youtube tutoriálov ...nič ťažké ak máš ako-taký hudobný sluch a vieš si udržať rytmus
@arywian ešte sa chcem spýtať poslednú otázku páči sa mi hudba, kde sa len tak vybrnkáva spev neriešim toto video ,ktoré postnem ... takáto hra asi vyžaduje už nejaký skill čo si budeme hovoriť je to ťažké zahrať niečo také? (viem, že sa to nedá len tak povedať skôr ma zaujíma či to vedia len naozaj dobrý gitaristi, ktorých je málo alebo sa to naučí aj priemerný hudobník)
Ešte ma zaujíma čo za typ gitary to je? pretože má perfektný zvuk