csko naposledy 1.6ku, a aj to viacmenej "z donútenia", lebo celá trieda hrala, a nechcelo sa mi hrať niečo iné singleplayer, keď už som mal v tej dobe ešte vcelku neobvyklú, možnosť hrať s ľuďmi nejaký multiplayer.
ale nikdy ma nebavilo a nemal som ho rád, lebo som ho nechápal a nešlo mi, ja som bol Unreal Tournament/Quake 3 typ.
a dotu... vlastne dotu nie, len LoLko. to bolo celkom zaujímavé a zábavné, ale bolo jasné že na to aby človek neťahal dolu celý tím by tomu musel venovať prinajmenšom desiatky hodín, a to je na mňa v jednej hre príliš veľa, nie som ani minmaxovací typ, skôr ten čo po niekoľkých hodinách, keď pochopí princípy mechaník a o čo nimi hre ide, tak si povie "aha, okej, chápem, a už tu nemám čo objavovať okrem minmaxovania ktoré sa mi nechce", a nechá hru tak, a ide nájsť nejakú ďalšiu ktorú môže ísť skúmať.
Áno, obe aj súťažne. CS 1.6 ešte pred 12-13 rokmi ako jednotlivec a dlho ma to veľmi bavilo. Keď prišlo GO, tak nadšenie rýchlo opadlo, proste ma to nebavilo. No a Dotu tiež súťažne v tíme DeleteControl (DeCo). To ma držalo asi 4 roky. Dnes už nehrám ani jedno, radšej nejakú dobrú visual novel.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
tu si to musel browser zapamatat.
ale nikdy ma nebavilo a nemal som ho rád, lebo som ho nechápal a nešlo mi, ja som bol Unreal Tournament/Quake 3 typ.
a dotu... vlastne dotu nie, len LoLko. to bolo celkom zaujímavé a zábavné, ale bolo jasné že na to aby človek neťahal dolu celý tím by tomu musel venovať prinajmenšom desiatky hodín, a to je na mňa v jednej hre príliš veľa, nie som ani minmaxovací typ, skôr ten čo po niekoľkých hodinách, keď pochopí princípy mechaník a o čo nimi hre ide, tak si povie "aha, okej, chápem, a už tu nemám čo objavovať okrem minmaxovania ktoré sa mi nechce", a nechá hru tak, a ide nájsť nejakú ďalšiu ktorú môže ísť skúmať.
*tímom