129 nechcem byť nejaký namachrovaný ale som spokojný, ani vela ani málo, len ten dejepis mohol byť lepší kedže študujem historiu ( ale len prvý semester tak o rok rozhodne musí byť lepší )
ja 125, celkom som spokojna, az na ten dejak, idem maturovat z neho, mala som za 2 podla vyhodnotenia, ale tak zase, tie veci co sme sa ucili som vedela
No ja neviem ako som na tom teraz ale pred dvoma rokmy som mal asi 139 mam pocit alebo viac ale viem ze deviakta bola na konci v stede bud 3 alebo 4 takze nieco medzi tym to bolo ale asi skvor ta 3 cize 139. a ktovie ako by som dopadol teraz
Seco123 nejak vela agresivity, to vieš chybička se vloudila ale čo je podstatné a ako som už povedal, opravil som sa vyššie skor ako ma na to niekto stihol upozorniť a myslíš že tá druhá časť tvojej správy bola nevyhnutná?
Ale to bol vedomostny test a nie IQ test to bolo dost od veci. Niekto moze byt inteligentny aj ked z tamtoho takmer ic nevedel, lebo nema zdroj informacii...
A rovnako niekto kto ma tamto nabiflene moze byt kludne debil, len ma dobru pamet.
IQ znamena ako dobre vies informacie ktore mas v hlave pouzit, a nie to, kolko ich v tej hlave mas.
OK, PÍŠEM TO CAPSOM ABY SI TO KAŽDÝ VŠIMOL....VIEM, ŽE TO BOL VEDOMOSTNÝ TEST A AJ SOM SA OPRAVIL SKOR NEŽ MA NA TO HOCIKTO STAčIL UPOZORNIŤ, POZRITE PRÍSPEVOK Č. 5, A EŠTE KED SA VÁM CHCE AJ 20. A 23
LUDIA ČíTAJTE PROSÍMVáS ASPON ZBEŽNE ČO SA UŽ V DISKUSII PREBRAŤ STIHLO
Tvoj brat toho vie viac než ja a najťažšia bola geografia...a neviem či sa za ťažké nedá pokladať trebárs kde sa nachádza chodsko...zas ale ked typneš a typ tivyjde to nie je ono
wewo ja som mal minulý rok 95 a zmaturoval som na samé jednotky ide viac o srandu než o to aby si zistil aký máš VQ
Mensa má najťašie testy ktoré som videl. Mám od nich tri knihy z logickými úlohami ale poviem vám že niekedy ich nedokážem vyriešiť ani keby slony na bycikloch jazdili.