zväčšovanie kvality obrázkov? aby to malo viac pixlov alebo tak, že keď sa to natiahne, tak to nebude rozmazané? existuje také niečo vôbec? dúfam že to neni zložité :/
- interpolačný zoom (zachovanie veľkosti pixelov,, aby neboli veľké "štvorčeky" a dopočítavanie priemerných odhadov pre tie nové):
Nič skutočne zvyšujúce kvalitu neexistuje. Interpolačný zoom je len "menej nápadný" odrb, ktorý sa používal ako reklamný ťah na skeneroch (propagované interpolované rozlíšenie bolo omnoho vyššie, ako skutočné optické).
obrázky ako napr. fotografie su založené na princípe bitmapy čo su obrazové body ktoré dokopy tvoria obraz. Tento obraz môžeš len zmenšovať ale nie zváčšovať lebo by bol nekvalitný. Pri vektorovej grafike to neplatí
Metóda "trial and error" - experimentuj s rôznymi nastaveniami (bikubická, bilineárna, nearest neighbor - zoradené od najpokročilejšej po najjednoduchšiu). Bikubická by z nich mala dávať najlepšie výsledky - nemusí ale vždy, záleží od toho, aký obrázok prerábaš a čo na ňom potrebuješ (špecificky zachovať ostré hrany napríklad...). Ak je to fotka, tak asi Bicubic Smoother. A možno už pribudol aj nejaký ďalší algoritmus, to neviem, dávno som s PS nerobil.
ked obrazok zvektorizujes [taku fotku zrovna naplno nezvektorizujes, ale take logo hej], tak sa to da. Ale o niecom takom ako v CSI snivaj, ze z 100x100px snimku zo satelitu najdu otlacok ktory sa odrazal na zemi od srobku na SPZke.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
to vedia len v CSI miami ci v akej picovine tieto kuzla
- originálny image:
- "bežný" zoom:
- interpolačný zoom (zachovanie veľkosti pixelov,, aby neboli veľké "štvorčeky" a dopočítavanie priemerných odhadov pre tie nové):
Nič skutočne zvyšujúce kvalitu neexistuje. Interpolačný zoom je len "menej nápadný" odrb, ktorý sa používal ako reklamný ťah na skeneroch (propagované interpolované rozlíšenie bolo omnoho vyššie, ako skutočné optické).
» www.ehow.com/how_3391276_use...
Metóda "trial and error" - experimentuj s rôznymi nastaveniami (bikubická, bilineárna, nearest neighbor - zoradené od najpokročilejšej po najjednoduchšiu). Bikubická by z nich mala dávať najlepšie výsledky - nemusí ale vždy, záleží od toho, aký obrázok prerábaš a čo na ňom potrebuješ (špecificky zachovať ostré hrany napríklad...). Ak je to fotka, tak asi Bicubic Smoother. A možno už pribudol aj nejaký ďalší algoritmus, to neviem, dávno som s PS nerobil.
:
Ak áno tak potom photoshop + lightroom3 keď chceš podrobnosti ako nat napíš mi tsku