áno ja viem že to je len moja vec a len ja si ju vyberiem..ale len som sa chcela s vami poradiť.. chcem isť študovať niečo čo nema nič s matikou chémiou a fyzikou xD...moj problem je však že si vobec neverim, stale ked si čitam požiadavky a tak na tu kt
a tiez to nie je velmi lahka skola...a inak ked sa tak budes ku tomu staviat ze to nezvladnes tak to urcite nezvladnes,trosku si ver....skus to mozno ti to vyjde
inak ja by som isla studovat niekde vonku na vysku,(u nas sa ti to pomaly neoplati)najdes si tam dobru pracu a stale sa mozes vratit naspat sem
psychologia mno... nechcem nikoho urazit ani nic rozhodne sa KVALITNA psychologicka v zivote cloveku zide, ale 99.9 percenta co studuju dneska psycholigiu ju studuju, pretoze je to kúl a vyzera to dobre na papieri a myslia si ze s tym ohuria na pokecovych sklach. (Cest vsetkym vynimkam)
Ak sama sebe vravis nezvladnem nezvladnem tak veru nezvladnes Chce to trochu si verit a mozno by ta prijali aj na take skoly co by si nikdy nepovedala
Zameraj sa na humanitne odbory pedagogika ak mas k tomu vztah preco nie, najdi si aspon jednu vec v zivote co ta aspon trochu bavi a od tej sa odvijaj. Nutit sa do niecoho nema zmysel. Na vysokej skolu urcite nie
No aspon bakalara si urob na Slovensku, lebo ked vsetci mladi perspektivni ludia odidu von, nikto nam tu nezostane, nas stat zanikne, a to by bola skoda.
Ak ti nerobia problém jazyky, skús sa aj po tom zahraničí poobzerať... Majú tam oveľa širší výber predmetov, možno tam natrafíš na niečo, čo ťa zaujme...
Ale robiť niečo nasilu, len aby si študovala je somarina...
no ja ti neviem, ty chceš študovať hocičo, kde nie je matika a fyzika, má to perspektívu a ešte ti to máme aj my povedať, lebo očividne poznáš asi len medinu, právo a psychológiu ako možné odbory?
aha, ešte "jazyky" a pedagogiku.