Je mi to vlastne asi jedno, pokiaľ to nie je kvílenie nejakej odpornej lacnej šľapky alebo vymachleného hnusného slizkého metroša s odporným sileným úsmevom , keby to bolo dobré.
v dnešnej dobe ludia zapomínajú na undergroudovú scenu ako jazz , blues a pritom nevedia že to čo oni počúvajú vzniklo na základe týchto žánrov či už rock, pop, hip hop, rnb - rythm n blues
no jo, presne tak ako povedal @jerry483 , komercia sa tiež dá rozdelovať na dobrú a zlú.. a občas treba kráčaať s dobou.. lebo je tiež dosť trápne, keĎ sa niekto spýta kto je to rihana, a ty čumíš jak teľa na nové vráta
strasne ma bavi spoznavanie pre mna novych nekomercnych veci..vela krat sa stane, ze narazim doslova na hudobny skvost, ale komercna hudba mi tiez nerobi nejaky problem. zalezi na tom aka to je hudba. a myslim, ze kazdy hudobnik je rad, ked zacne kruto zarabat na tom co ho bavi...z toho vyplyva, ze kazdy hudobnik by chcel byt skor ci neskor komercny...
no ja oznacujem slovickom komercia lacnú hudbu stvorenú len k peniazom...ako taé kravinky kde niekto napise text, niekto to nahra a nejaka kurvicka to zaspieva a stane sa z nej super hviezda....
No veru kvôli dnešnej komerčnej hudbe ma už aj prestalo baviť chodiť na disco...Je tam poväčšine viac primitívnych chujovín ako dobrých vecí na ktoré si môžem poriadne zatrsať, alebo mi neostáva nič iné len sa poriadne nadrbať a vtedy sa mi páči aj reklama na ticho, alebo slovenský hip-hop. Chýba tu trochu viac tanečného soulu zo swingovými prvkami, alebo ja neviem trošku ľahší house a podobné veci, alebo prinajhoršom dajaký americký hip-hop zo spevom ženskej aby to malo dáku pointu a nie len recitácia a hudba nikde. Venujem sa dlho tvoreniu hudby, tak z času na čas si niečo vytvorím podľa svojho gusta, keď mi je už naprd z toho dookola sa opakujúceho komerčného odpadu. V práci si pustím rádio FM, ktoré je jedine najmenej komerčné na Slovensku a v pohode prežijem tých 7,5hod bez ujmy na zdraví...
@13 Keď sedíš pri kofole tak 2-3 hodinky a zahrajú medzi časom 5-krát jednu pieseň... hmm
Ale, mám rada aj niektorých komerčných autorov. Ale ako bolo povedané, je rozdiel medzi komerciou a komerciou... Napr.(nechcem nikoho uraziť) ale je rozdiel medzi hudbou, ktorú robí Lady Gaga a ktorú robí napríklad Beyonce...
Ja osobne som v poslednom čase začala počúvať skôr nekomerciu. Páčia sa mi klasické skladby, soudtracky k filmom, česká hudba, Imogen Heap, Lifehouse, 30 Seconds to Mars, 3 Doors down, Anna Nalick... je toho viac
je to take trosku dicne delenie,lebo v podstate kazdy hudba je komer....ale,ta taka typicka komer..je by som povedala taka tuctova,ako napr.Lady Gaga...
@kokinka ...robím vlastne všetko možné...tak podľa nálady, hlavne aby to bolo tanečné...soul, house, experimental, niekedy vocal trance a niekedy chillout a tak sa bavkám...kedysi sme mali zopár kapiel, ale teraz robím hudbu sám aj to len sem-tam. Lebo nič iné nepoznám len prácu a podobné sračky tohoto sveta a ostatný tiež kamsi utiekli do sveta pracovať...no chýba mi riadna kapela...
prilisna komercia? nie Pretoze takito autori uz sa nemusia o nic snazit, nemusia svoju hudbu skvalitnovat, staci im urobit hocijaku sracku a kazdi druhi si to kupi, pretoze je to ten slavny autor. Kvalita sa cim dalej vytraca a ostava stale to iste, vo vacsine pripadov uz potom ani autor poriadne nevidava, len remixuje starsie veci, alebo prespieva niekoho piesen...
Underground to uz je o inom, autor sa kazdou piesnou musi snazit zaujat aby sa udrzal. Z hudby nema takmer ziadny prijem, takze clovek vie, ze hudbu nerobi pre prachy, ale pre radost. A dost sa to odraza aj v hudbe
@3 niektori nezabudli a nezabudaj ani ty, ze v tych styloch tiez ostava underground.
dosť ma fascinuje, keď niekto dokáže rozdeliť štýlom "títo nie, tí sú už komerční"... myslím že dnes nebudú hrať zadarmo ani tí žobráci pri fontánach, takže slovko komerčný sa dá pochopiť len ako :
- vysoko počúvaný
- vyhypovaný hitparádami
nemám nič ani proti jednému... aj keď je pravda, že kvalita hudby v 2. možnosti je častokrát nedosahuje ani zlomok kvality, ktorú by si hudba s takýmto mediálnym priestorom zaslúžila...
tie pesničky,ktoré počúvam už dlho sa dajú púšťať aj 100-krát a neomrzia ma,no po treťom vypočutí nejakej často hranej pesničky v rádiu o nej nechcem ani počuť...lebo mi lezie na nervy...
No áno ľudia zabúdajú na dobrý jazz aj ja si ho raz za čas pustím mám 3CD výberovky + diskografiu Djanga Reinhardta... on bol dačo jak hendrix akurát na akustike v 30. rokoch
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
28 komentov
hudba je len dobra, a zla
Existuje vôbec?
Ale, mám rada aj niektorých komerčných autorov. Ale ako bolo povedané, je rozdiel medzi komerciou a komerciou... Napr.(nechcem nikoho uraziť) ale je rozdiel medzi hudbou, ktorú robí Lady Gaga a ktorú robí napríklad Beyonce...
Ja osobne som v poslednom čase začala počúvať skôr nekomerciu. Páčia sa mi klasické skladby, soudtracky k filmom, česká hudba, Imogen Heap, Lifehouse, 30 Seconds to Mars, 3 Doors down, Anna Nalick... je toho viac
Underground to uz je o inom, autor sa kazdou piesnou musi snazit zaujat aby sa udrzal. Z hudby nema takmer ziadny prijem, takze clovek vie, ze hudbu nerobi pre prachy, ale pre radost. A dost sa to odraza aj v hudbe
@3 niektori nezabudli a nezabudaj ani ty, ze v tych styloch tiez ostava underground.
Keď sa mi niečo páči, počúvam to, a je mi dosť jedno, či sú autorom Gorgoroth alebo Sugababes.
- vysoko počúvaný
- vyhypovaný hitparádami
nemám nič ani proti jednému... aj keď je pravda, že kvalita hudby v 2. možnosti je častokrát nedosahuje ani zlomok kvality, ktorú by si hudba s takýmto mediálnym priestorom zaslúžila...