ukrajina plyn blokuje a neposiela dalej do europy... pri moci ma prozapadnu vladu viktora juscenka ktory je ako babka a je ovladany USA... ono to znie zaujimavo ale co ak americania vyprovokovali tuto krizu zamerne a ukrajina tomu dopomohla aby dehonestovali rusko v ociach europy ako nespolahliveho strategickeho partnera?
@jajooo ukrajina sa chce ociernit v ociach eropy preco to neviem , ale znamena to ze ma za sebou niekoho velkeho a rusi to niesu.. je to amerika.. maju problemi s krizou.. nevedia co robit tak sa seru do eropy.. ale vlastne to my smrtelnici asi nezistime kto zatim je.. ..
@14 ak veris tomu co pisu v novinacha hovoria v TV tak sa ti ani necudujem ze ti to nedava zmysel... media uz davno niesu slobodne. ani na vychode ani na zapade .. slozia iba na masirovanie mozgov obycajnych ludi aby skalali tak ako niekto vplyvny piska
@dhampir preboha... ja študujem politológiu, a je mi zle zo všetkých konšpiračných teórii bez dôkazov, neustále poukazujúc na zlé imperialistické USA absolútne zatracujúc iné, jednoduchšie a bezprostrednejšie dôvody. Ludia bez toho, aby viac videli do problematiky Rusko-Ukrajinských vzťahov, alebo do vnútropolitickej situácie v Ukrajine, vyvodzujú závery ktoré počuju práve v médiach. Že nie sú slobodné, že slúžia na masírovanie mozgov? Ano, nepriamo. Za honbou za správou kolkokrát aj nevedomky zamlčujú. Ale to ako to opisuješ ty je na smiech. Ano sú poplatné svojim majitelom, sú nástrojom na manipuláciu verejnej mienky, a je to pekne vidieť aj na tom ako väčšina Slovákov papká kecy o vine Ukrajiny.
Ale veď škaredé zlé USA je na vine všetkého, ale dobručké milučké Rusko s ďáďom Putinom, a s jeho družinou oligarchov samonominujúc sa do pozícii vo vládnych apraátoch nemôže za nič.
@dhampir čakám na tie odkazy...
za svojím názorom si stojíš a nezmeníš ho? tak potom načo sa vôbec budeme baviť? na jednej strane človek čo sa chce nezaujato dozvedieť fakty a na druhej rusofil so zaťatým postojom?