Staré nemusí byť vždy zlé. Koľkokrát su staré veci kvalotnejsie jak nové.
+ časom to ešte naberá na hodnote
Sice stará ale je to znak luxusu, výnimočnosti .... No a to mini auto načo? Len taký jeden z milióna s tým...
moj nazor, najlepsie je nie moc stare luxusnejsie auto, teda aspon ja ked si budem kupovat budem rozmyslat nad bmw 3 e90 , audi a4 b7 , mercedes w203 (2005+) ... a mas aj luxus a nerozpadne sa ti to a nebude ti to zrat 12litrov ako stare limuziny
@soreljulien ktora stara limuzina ma cuvaciu kameru ?
@xy12345 už v 1956 do buicku centurion dávali cúvaciu kameru, ale tak produkčne to prišlo v 90. rokoch s toyotou soarer a samozrejme s tým staručkým Lexusom LS ... no úplne bežná je už v prvých modeloch luxusných limuzín BMW e38 z posledných rokov výroby a prvých e65
trebárs táto 12 ročná e65-ka ktorá sa pohybuje aj pod cenu 5000 eur
občas mi je až smiešno ako si 20 roční chalani kúpia za pár tisíc eur staré BMW alebo Mercedes ideálne na splátky s tým, aby akože vlastnili auto tej značky pritom je to 15 ročné auto čo sa neustále kazí. Nechápem tej logike ale aspoň mám občas nad čím uvažovať, kedy asi dostanú rozum
@semhamforas mne sa páči, ako si niekto kúpi auto drahej značky a keď ho treba odparkovať, radšej ho trepne dakam do krovia, len aby nemusel platiť pár drobných za parkovné
@method detský sen je mať staré kaziace sa auto na ktorom je aj vidno ten zub času? Ako je mi jasné, že nie a že teda možno chceli mať auto luxusnej značky. Ale okerem toho, že to auto už luxusne nevyzerá nech sa aj rozkrájajú, tak tiež je také auto pre mladého človeka neekonomické (a zvlášť pre tú skupinu ľudí čo si také autá zväčša kupujú) už len pre spotrebu a kazivosť.
@lintu to je jeden druh pohľadu, druhý je ten, že si povedia, že radšej auto odstavia niekde bližšie a radšej si zaplatia prípadnú pokutu
@semhamforas Luxusne nevyzerá hej? takže vyhrievaný drevený volant nie je luxus? alebo masážne sedačky do 16 smerov elektricky nastaviteľné s dofukom bedrovej opierky a elektrickou stehennou opierkou - 5,4 metra a s prstom v nose 250 km/h / samozrejme na nemeckej dialnici / ďalej vzduchový podvozok ... V12 a tak ďalej ak nie je luxus, tak už potom neviem, čo pokladáš za luxus, pretože spočítam na ruke, koľko ľudí si kupuje nové auto v úplne maximálnej výbave a s akým ťažkým srdcom platia tú sumu, ktorá beztak spadne len čo výjdu z predajne a to isté platí aj o nových mestských autách
Ale pravdu máš v tom, že spotreba a kazovosť k tomu patrí, no fanda to oželie a ja som ešte taký pacient, že akonáhle pôjde Scaglietti pod 33 000 eur tak vezmem aj hypotéku, len aby som ho mal - bárs aj pôjdem žobrať - ale ten rev V12-ky na semafóre mi dokonale pohladí ego žartujem
Aj som čakal, že približne polovica bude pre jedno a druhá polovica proti a samozrejme hlavne ženy nemajú taký citový vzťahk technike a hŕstka mužov :-S
@soreljulien masážne sedadlá nemáš ani v BMW dokonca ani v najvyššej výbave (BMW 5 radu je dokonca len auto vyššej strednej triedy čiže ani žiaden luxus to nie je) to je napríklad doplnková výbava a tú si platí minimum ľudí a teda teké auto cez inzerát zoženieš dosť ťažko, čiže je zbytočné sa tu o tomto vôbec baviť. Bavme sa o autách aké reálne po ulici jazdia a aké ľudia zväčša reálne aj kupujú.
Ale ak ti to ladí ego a potrebuješ pomachrovať, tak OK. Ja som napríklad človek, ktorý sa potrebuje machrovať luxusnou značkou, ktorú musím kupovať opotrebovanú aby som sa na niekoho hral.
@method tak ja na autá ekonomicky pozerám a aj budem
@semhamforas To i kto povedal takú sprostosť že tam nemáš masážne sedačky už v BMW 5 e39 a BMW 7 e38 sú v najvyššej výbave bežné » www.bimmerforums.com/forum/classifie...
akože ťažko, veď len na slovensku sa predávali BMW 750iLA e38 za smiešnu sumu pod 5000 eur, ktorých pôvodná cena bola 6,4 milióna, z brucha ti môžem povedať hneď o 3 autách, ktoré som aj videl a viem kde sa nachádzajú ale napr. táto » www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-... Topolčany
-----------------------------
Ak sa máme baviť o autách, ktoré reálne jazdia a ktoré ľudia kupujú tak budeme menova od Škoda Fóbia cez Koktáviu a ojedinele Superb a na Druhej strane Golf, Prassat ako slovenské modly automobilového priemyslu. no našťastie nie ďakujem, nechcel by som ich ani nové ani staré...
Myslím, že to nechápeš... ten čo si kúpi za 2000 eur relaxačné kreslo sa má rád a preto sa nechá hýčkať a ten ktorý si myslí, že keby si niečo také dopraje, tak sa automaticky trápi, že sa na niekoho hrá a čo povedia ľudia - ten bude sedieť na napílenej lavici z kostola a vehementne sa oháňať ako mu je fajn
Ja osobne, ak by som nemal mať auto, ktoré je vysnívané, tak radšej by som žiadne ani nekupoval, keďže to neberiem ako spotrebný tovar, ktorý má istú dobu možnosť využičia a potom sa dá zošrotovať... nikdy sa nechcem podobať väčšine....
pozerať sa na autá ekonomicky je podľa mňa samovražda, lebo človek, by sa potom každého jedného vzdal a chodil len stopom
@soreljulien jj vies o 3 takych autach na SVK a z toho robis statistiku. Hovori za vsetko. Prvi link ani nekomentujem to je lenk len na konzolu ma ovladanie sedadla nic viac. Standardne sa jednoducho auta v takej vybave na SVK nenachadzaju a o tom mizivom percente co ma taku vybavu sa neoplati bavit, nakolko nikto nepopieral, ze aj take auta existuju.
Koniec koncov, tebe ocividne ide len o to kreslo, ktore co sa kvality tyka nie je v autach bohvieco ani oproti klasickym masaznym kreslam a uz vobec nie oproti klasickj masazi. Napriklad podla mna je to absolutne zbytocna vec.
@semhamforas o troch takých BMW 750iL ... tých starých limuzín je minimálne 100 ďaľších druhov, ale ak chceš môžem menovať v tomto som zbehlý - tak ke´d si taký neveriaci Tomáš, tak si nájdi Komfortsitze BMW e38, nájdeš aj videá aj prierezy sedadlom aj čo len chceš, ale zdá sa mi, že si tak zaslepený, že ani to by ti neotvorilo oči, že masáž v limuzínach je celkom bežná, takisto ako ventilácia sedadiel v 15 ročných kraksniach ku ktorým mám taký vzťah - nehovoriach o radarovom tempomate, keyless go...
pohodlie nevytvárajú len sedadlá, ale aj odhlučnenie, podvozok, priestrannosť interiéru, posed, lakťové opierky, nastaviteľnosť a pamäť či už volantu sedadiel a podobne...
@soreljulien neveriaci tomas nie som. Jednoducho mame doma najnovsie bmw 5 radu sportovu verziu v najvyssiej vybave a taktiez volvo xc90 v najvyssej vybave (to nie je aktualna verzia ale ta starsia, kupovane bolo v roku 2007-2008) a k obom je dokupovanej este dost doplnkovej vybavy. Taktiez mam dost znamych co maju auta znaciek ako audi, mercedes atd. a jednoducho viem, ze taku vybavu si ludia do auta bezne nekupuju a logicky si auto s takou vybavou nekupuju ludia co kupia auto z druhej ruky. Toboz nie ludia o ktorych som pisal ja.
Ak ti ide o masazne kresla, kupuj si auto ake chces. Moje peniaze to nie su a je mi to uprimne jedno. Ja si aj nadalej budem mysliet co chcem.
@semhamforas ja osobne som sa viezol asi v 30 rôznych nových 5-kách v rakúsku a v nemecku a ani jedno nebolo v Mega Voll, Takže máte Individual? Pretože pokiaľ viem, individual je topka a tá sa takmer nikdy do športovej verzie nedáva + športové BMW 5 sa ani nerobí, je len obyčajná 5-ka a 5-ka GT ... športová verzia je M5
@soreljulien uplne plna vybava tam nie je. Je tam dana najvyssia vybava + dokupene daco nad ramec. Ak je mega voll, ze mas v aute absolutne vsetko, tak to nema asi nikto kedze taka vybava je uz pomaly drahsia ako samotne auto.a ano je to m-kova verzia, cize sportova.
@xy12345 uprimne neviem ci je to presne to co pises ty. V autach sa prilis nevyznam a ani v tych co maju rodicia. Ked budem mat vlastne, tak si to mozno pamatat budem
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
43 komentov
+ časom to ešte naberá na hodnote
Sice stará ale je to znak luxusu, výnimočnosti .... No a to mini auto načo? Len taký jeden z milióna s tým...
@husky islo by mi to ze
@soreljulien ktora stara limuzina ma cuvaciu kameru ?
4 kolesa, volant, a nech ma to dostane z bodu a do bodu b
@lintu to je jeden druh pohľadu, druhý je ten, že si povedia, že radšej auto odstavia niekde bližšie a radšej si zaplatia prípadnú pokutu
Ale pravdu máš v tom, že spotreba a kazovosť k tomu patrí, no fanda to oželie a ja som ešte taký pacient, že akonáhle pôjde Scaglietti pod 33 000 eur tak vezmem aj hypotéku, len aby som ho mal - bárs aj pôjdem žobrať - ale ten rev V12-ky na semafóre mi dokonale pohladí ego žartujem
Aj som čakal, že približne polovica bude pre jedno a druhá polovica proti a samozrejme hlavne ženy nemajú taký citový vzťahk technike a hŕstka mužov :-S
Ale ak ti to ladí ego a potrebuješ pomachrovať, tak OK. Ja som napríklad človek, ktorý sa potrebuje machrovať luxusnou značkou, ktorú musím kupovať opotrebovanú aby som sa na niekoho hral.
@method tak ja na autá ekonomicky pozerám a aj budem
akože ťažko, veď len na slovensku sa predávali BMW 750iLA e38 za smiešnu sumu pod 5000 eur, ktorých pôvodná cena bola 6,4 milióna, z brucha ti môžem povedať hneď o 3 autách, ktoré som aj videl a viem kde sa nachádzajú ale napr. táto
» www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-... Topolčany
-----------------------------
Ak sa máme baviť o autách, ktoré reálne jazdia a ktoré ľudia kupujú tak budeme menova od Škoda Fóbia cez Koktáviu a ojedinele Superb a na Druhej strane Golf, Prassat ako slovenské modly automobilového priemyslu. no našťastie nie ďakujem, nechcel by som ich ani nové ani staré...
Myslím, že to nechápeš... ten čo si kúpi za 2000 eur relaxačné kreslo sa má rád a preto sa nechá hýčkať a ten ktorý si myslí, že keby si niečo také dopraje, tak sa automaticky trápi, že sa na niekoho hrá a čo povedia ľudia - ten bude sedieť na napílenej lavici z kostola a vehementne sa oháňať ako mu je fajn
Ja osobne, ak by som nemal mať auto, ktoré je vysnívané, tak radšej by som žiadne ani nekupoval, keďže to neberiem ako spotrebný tovar, ktorý má istú dobu možnosť využičia a potom sa dá zošrotovať... nikdy sa nechcem podobať väčšine....
pozerať sa na autá ekonomicky je podľa mňa samovražda, lebo človek, by sa potom každého jedného vzdal a chodil len stopom
Koniec koncov, tebe ocividne ide len o to kreslo, ktore co sa kvality tyka nie je v autach bohvieco ani oproti klasickym masaznym kreslam a uz vobec nie oproti klasickj masazi. Napriklad podla mna je to absolutne zbytocna vec.
pohodlie nevytvárajú len sedadlá, ale aj odhlučnenie, podvozok, priestrannosť interiéru, posed, lakťové opierky, nastaviteľnosť a pamäť či už volantu sedadiel a podobne...
Ak ti ide o masazne kresla, kupuj si auto ake chces. Moje peniaze to nie su a je mi to uprimne jedno. Ja si aj nadalej budem mysliet co chcem.