Nikdy som nechápal ako niekto medzi tým môže vidieť rozdiely... Všetko predný náhon, motor vpredu, nuda nuda nuda... Akurát to má iné karosérie, to je všetko...
motor v predu akoze ukaz mi dostupne auto, ktore ma motor v zadu a spada do kategorie pripadne rocniku spomenutych aut... A ten zadny nahon tiez nemusi byt vzdy ta najlepsia volba
Z tohoto zoznamu by som zvolil asi nejake Renault Clio Sport 1.6
@vsixer neukážem, lebo nové za 10 tis. ako sú tieto, auto s motorom v strede alebo vzadu nekúpiš, preto som predostrel možnosť, aby sa radšej pozrel po niečom jazdenom, čo je aj z ekonomického hľadiska rozumnejšia voľba. Samozrejme nejde len o uloženie motora, ale hlavne o náhon. Iste, že zadný náhon najlepšia voľba pre každého byť nemusí ak niekto preferuje štvorkolky... Ale nikto dobrovolne predný náhon neuprednostní.
C3- pekná bublina, nie príliš priestranné, prvé ročníky chabé dielenské spracovanie
Fiesta- to isté čo C3, len o pol stupienka vyššia kvalita a nižší štýl
Bravo- to nové, čo sa vyrába posledné 2-3 roky? Či staré dvojičky bravo/brava? Celkom rozdiel.
Fluence- výborný pomer cena/užitočná hodnota. Ideálny vozík pre konfortný prevoz z bodu A do bodu B.
Clio- Opäť chýba definícia..prvá druhá tretia generácia? Storia?
207- Pekné, ale za rozumné peniaze zohnať dobrý motor + výbavu bude problém...peugeot si v cenovej politike vždy veril
Polo- fábia s ružovými okuliarmi za viac peňazí
i30- podobné auto ako fluence- veľa muziky za málo peňazí. Prvým ročníkom by som sa vyhol- detské choroby.
Ceed- to isté čo i30 (dvojičky)
SX4- 4x4 za dobrý peniaz, v predokolke by som neriešil
Inak, nie je vôbec problém si prečítať na internete testy a skúsenosti užívateľov. Určite radšej si dať tú námahu ako riešiť tu konfekčné autá na teen fóre. Lebo ako vidíš, už máš priaznivcov porsche (alebo škodoviek? na krku..
@weeman Osobne mam 190konovu predokolku a na to mestske jazdenie nemozem povedat, ze by som potreboval zadny nahon, ked vies ako si nabehnut do zakruty, pripadne ako si v tej zakrute pomoct tak nemas problem. Vsetko je len o tom ako sa clovek nauci jazdit stym co ma. Je jasne, ze ta zadokolka bude mat vzdy na vrch, ale neodsudzoval by som koli tomu ten predny nahon. A nie nie som nejaky uctievac predneho nahonu. Len si nebudem kupovat bmw len koli tomu ze ma zadny nahon. Aj ked taku 540tku by som prijal... so samosvorom...
@stodvacinkar za prvé, nemá na krku absolútne nikoho, len proste nechápem prečo si chce 25 ročný chalan kúpiť typ auta, s ktorým sa moja invalidná babička vozí v nedelu do kostola, to je všetko.
Za druhé, keď už naozaj nemôžeš prekúsnuť niekoho komentár, a máš nejakú úchylnú potrebu rypnúť, tak je dobré pridať aj nick, aby to videl a mohol na to reagovať, lebo toto je také ficovské...
@vsiker iste na vozenie po meste je to fuk, to máš pravdu, ale proste keď si raz za čas vybehneš na okresku, babu alebo na okruh, tak to proste chýba... V meste ti je jedno, ktorú nápravu máš hnanú, tak načo kupovať preďák? Určite aj s predokolkou sa dá slušne jazdiť, ale jednoducho zaďák je v zákrute neporovnatelne rýchlejší, a to už nehovorím o tom, že je omnoho zábavnejší. BMW má omnoho viac zaujímavých vlastností ako len zadný náhon, ale ak ti nesedí, nie si predsa obmedzený len na BMW... Čo sa 540-tky týka, je to vynikajúce auto, ale ten motor je na svoj objem príliš slabý (pokial sa bavíme o E39) a celé to auto je príliš ťažké, proste fyziku neobabreš, a to bol dôvod prečo som do nej nešiel.
na celú kiu rýchlo zabudni ... 7 rokov záruky nebude stačiť ani zďaleka
viezol som sa rád na nej ... vypadá dobre ale Kiu by som si nekúpil ...korejci nikdy neovplývali kvalitou ... a čo som sa dočítal tak servise budeš častejšie ako na ceste
... z ponúkaných by som si vybral suzuki SX4 alebo fluence poprípade fiestu
@stodvacinkar od teba si to fakt vezmem k srdcu. Nemôžem za to, že tvoja predstava vrcholu kariéry je "stodvacinka" a nedokážeš prijať fakt, že v dnešnej dobe je už na výber aj niečo viac...
VW Polo je uzasne auto, pokial nemusi byt velke, a ked si trosku doplatis je vo vybave highline aj naozaj luxusne... dnes som v nom sedel, tie sedadla, prijemny kozeny volant, no krasa, clovek si mysli, ze je v o tri triedy lepsom aute Ale ci to je hodne tych 13.000 a viac...
Tam hore máš autá z rôznych tried, porovnávaj porovnateľné čiže c3, polo, fiesta, clio su malé autá. Kia ceed, h i30, fiat bravo, r fluence su o triedu vyššie. Osobne by som bral kiu ceed tý korejci sa v posledných rokoch naučili robiť kvalitné autá, a to čo už vydržali naše ceedky v robote by vydržalo maloktoré auto
ak by som si mal kúpiť jedno nové z týchto áut že by sa iné nevyrábalo radšej by som chodil pešo sto krát radšej by som si kúpil napr. Jaguar XK8 rok výroby okolo 1998 zohnal by som ho za cca 6-7 000 eur a ostatné peniaze by mi zvýšili na komplet servis a na pár plných nádrží Shell V-power
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
Z tohoto zoznamu by som zvolil asi nejake Renault Clio Sport 1.6
Fiesta- to isté čo C3, len o pol stupienka vyššia kvalita a nižší štýl
Bravo- to nové, čo sa vyrába posledné 2-3 roky? Či staré dvojičky bravo/brava? Celkom rozdiel.
Fluence- výborný pomer cena/užitočná hodnota. Ideálny vozík pre konfortný prevoz z bodu A do bodu B.
Clio- Opäť chýba definícia..prvá druhá tretia generácia? Storia?
207- Pekné, ale za rozumné peniaze zohnať dobrý motor + výbavu bude problém...peugeot si v cenovej politike vždy veril
Polo- fábia s ružovými okuliarmi za viac peňazí
i30- podobné auto ako fluence- veľa muziky za málo peňazí. Prvým ročníkom by som sa vyhol- detské choroby.
Ceed- to isté čo i30 (dvojičky)
SX4- 4x4 za dobrý peniaz, v predokolke by som neriešil
Inak, nie je vôbec problém si prečítať na internete testy a skúsenosti užívateľov. Určite radšej si dať tú námahu ako riešiť tu konfekčné autá na teen fóre. Lebo ako vidíš, už máš priaznivcov porsche (alebo škodoviek? na krku..
Za druhé, keď už naozaj nemôžeš prekúsnuť niekoho komentár, a máš nejakú úchylnú potrebu rypnúť, tak je dobré pridať aj nick, aby to videl a mohol na to reagovať, lebo toto je také ficovské...
@vsiker iste na vozenie po meste je to fuk, to máš pravdu, ale proste keď si raz za čas vybehneš na okresku, babu alebo na okruh, tak to proste chýba... V meste ti je jedno, ktorú nápravu máš hnanú, tak načo kupovať preďák? Určite aj s predokolkou sa dá slušne jazdiť, ale jednoducho zaďák je v zákrute neporovnatelne rýchlejší, a to už nehovorím o tom, že je omnoho zábavnejší. BMW má omnoho viac zaujímavých vlastností ako len zadný náhon, ale ak ti nesedí, nie si predsa obmedzený len na BMW... Čo sa 540-tky týka, je to vynikajúce auto, ale ten motor je na svoj objem príliš slabý (pokial sa bavíme o E39) a celé to auto je príliš ťažké, proste fyziku neobabreš, a to bol dôvod prečo som do nej nešiel.
viezol som sa rád na nej ... vypadá dobre ale Kiu by som si nekúpil ...korejci nikdy neovplývali kvalitou ... a čo som sa dočítal tak servise budeš častejšie ako na ceste
... z ponúkaných by som si vybral suzuki SX4 alebo fluence poprípade fiestu
Nereagoval som na teba, písal som zakladateľovi témy..že máš problém prekusnúť iróniu je tvoj problém.
za tych 10 tisic +/- mas absolutne hocake auto aj s komplet generalkou vsetkeho
za 5 papirov ti predam 530d touring automat, koza, telefon, v elektrike nie su asi len slnecne clony
ostane ti 5 papierov na opravu vsetkeho, keby sa dojebalo