nebyť majstrovstiev tak hlasujem za Česko ale čím ďalej tým viac zisťujem že Česi si nás len podmaňujú a robia si s nami čo chcú ... a nebojte sa neusudzujem to podľa toho že sme nad nimi prehrali Česi hrali dobrý hokej ... preto hlasujem Nemecko pretože to je môj obľúbený štát
Asi Nemecko, hoci som tam bola len raz na pár dní, ale pripadala som si tam ako doma a to sa mi v iných krajinách, kde som bola, ešte nestalo. Ale vlastne ani neviem, čím to bolo, možno len tým, že som to porovnávala s Londýnom, kde som bola dva mesiace predtým.
@grietusha maďarská hudba? doteraz som sa až príliš často stretával s takými pomerne zlými vecami, mohla by si dať tip na niečo kvalitné? (na žánri nezáleží).. tiež mám k Maďarsku celkom kladný vzťah a teraz niekedy nedávno som si uvedomil, že nemám v PC vôbec žiadnu maďarskú hudbu
Česko. Odišli mi tam "moji" ľudia - brat, bratranec, najlepší kamoš, najlepšia kamoška. Máme tam známych. A keďže študujem históriu, tak si uvedomujem, že so žiadnym iným národom sme nemali tak veľa spoločného. A moja rodina často cestovala do ČR, takže čulé vzťahy boli
Česko. Mám tu polku rodiny a väčšinu času tu žijem. A poslednou dobou sa mi začalo páčiť v Holandsku. Ale len prostredie. Ľudia sú síce milí, ale nesedia mi na bližšie zoznamovanie.
Jednoznacne Cesko (proste to uz je take vrodene), potom Anglicko, kvoli tomu ze tu momentalne zijem a proste som si na tuto krajinu zvykla a celkom mi vyhovuje. Taktiez mi je blizke Moldavsko a Nepal (s Nepalom citim skryte a silne prepojenie, takze preto si to idem coskoro overit...).
Chorvatsko! to je moj druhy domov, je mi tak blizky, ze o nom uvazujem ako o domove stravila som tam svoje detstvo, mam vela krasnych spomienok a urcite ho navstivim kazdy rok pokial sa nic vyznamne neudeje, co by mi zabranilo odcestovat...