nemam ponatia, ktore z tychto znaciek reprezentuje najviac bezpecnu zalezitost, ale je jasne, ze pokial ma clovek bezpecnostny pas, nepreleti cez predne sklo.... a pokial za volant sadne clovek, co nema co mat vodicak, je absolutne jedno, ake zabezpecenie ma jeho auto -.-
Volvo je jedna z najbezpecnejsich znaciek aut, ale vodici volva nevedia soferovat, preto ked vidite volvo radsej ho rychlo obehnite, alebo ho nechajte nech ide aspon 500m pred vami...
volvo a saab, severské duo vedie. Ináč je to s bezpečnosťou ošemetné. Čo je najpresnejším meradlom bezpečia. Aktívna či pasívna bezpečnosť? Euro NCAP testy alebo skúsenosti z reálnej prevádzky?
Napríklad, renault bol nedávno nemeckým autoklubom obvinený, že jeho autá sú stavané čisto pre NCAP nárazové testy. Už pri zvýšení nárazovej rýchlosti o 10 km/h (ncap sa robí pri 64km/h) vykazovala laguna zlé výsledky. Naopak sa tvrdí, že výrobcovia ako BMW dimenzujú svoje autá na väčšie nehody, a preto nedosahujú také dobré hodnotenia pri NCAP. Čo je samozrejme blaf, ale ľudia tomu veria.
A samozrejme platí staré známe: "kto sa bojí, nesmie do lesa". V tomto prípade na cesty. Pri istých rýchlostiach a nárazoch vám nepomôže nič. Vnútorné orgány odtrhnuté preťažením zo svojich pôvodných miest? Bežné. Človek vyzerá nezranený, no keď ho koroner (hasič/policajt) nakladá do vreca tak žblnká ako nafukovačka plná želatíny.
áno volvo a saab sú v všeobecnosti najbezpečnejšie autá či už vďaka bezp. systémom tak práve výroba z kvalitnej ocele
... no ešte bezpečnejšia kategoria áut je : SUV/offroad
konkrétne by som uviedol model značky toyota (Land Cruiser 200)
... toto aut má aj v dnešnej dobe tuhý rám , ktorý saručuje dobrú tuhosť ... videl som aj diskusiu o tomto aute a fotky na ktorých zostalo auto po náraze do kamionu ... bolo neuveriteľné, že posádka spomínaného auto vyšla živá a takmer bez zranení
@majo ... somozrejme vodič kamionu prežil a a len nejaké pohmoždenini ale o tom potom ... ale takýchto áut u nás jazdí mizivé minimium a ešte som chcel poukázať, že aj napr. taká X5 alebo touareg by dopadli určite horšie ako LC 200 a nehovoriac o posádke
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
27 komentov
to ťažko
pretože, keď si zoberieš, jednotlivé verzie áut, samozrejme, nájde sa tam aj audi, aj bmw nejaké, dokonca aj golf a šikmooké kokotiny...
ale koncern ako taký, je najbezpečnejší Volvo
bla bla bla
Napríklad, renault bol nedávno nemeckým autoklubom obvinený, že jeho autá sú stavané čisto pre NCAP nárazové testy. Už pri zvýšení nárazovej rýchlosti o 10 km/h (ncap sa robí pri 64km/h) vykazovala laguna zlé výsledky. Naopak sa tvrdí, že výrobcovia ako BMW dimenzujú svoje autá na väčšie nehody, a preto nedosahujú také dobré hodnotenia pri NCAP. Čo je samozrejme blaf, ale ľudia tomu veria.
A samozrejme platí staré známe: "kto sa bojí, nesmie do lesa". V tomto prípade na cesty. Pri istých rýchlostiach a nárazoch vám nepomôže nič. Vnútorné orgány odtrhnuté preťažením zo svojich pôvodných miest? Bežné. Človek vyzerá nezranený, no keď ho koroner (hasič/policajt) nakladá do vreca tak žblnká ako nafukovačka plná želatíny.
jazdite bezpečne
@lawey brrrrrrr bmw v tom sa nikto nezabije nikto to uz nechce
toto nemusi byt zle
..kvak..
@stuntbiker však to má airbagy aj pod riťou
..kvak..
..kvak..
..kvak..
... no ešte bezpečnejšia kategoria áut je : SUV/offroad
konkrétne by som uviedol model značky toyota (Land Cruiser 200)
... toto aut má aj v dnešnej dobe tuhý rám , ktorý saručuje dobrú tuhosť ... videl som aj diskusiu o tomto aute a fotky na ktorých zostalo auto po náraze do kamionu ... bolo neuveriteľné, že posádka spomínaného auto vyšla živá a takmer bez zranení