Ahojte chcel by som pomôcť s jedným problémom v škole som dostal zadanie vykresliť grag exponenciálnej funkcie x na -3 a + priesecniky stred vrchol ... Totálne na kkt je ten lazarus a nechápem načo sa učííme ten retardovaný LAZARUS -.- ..
float x, y; //x a y hodnoty vrámci funkcie
float startValue = 0; //počiatočná hodnota grafu
float endValue = 10; //konečná hodnota grafu
float step = 1; //veľkosť kroku po ktorom v cykle vykresľuješ graf
int by; //y súradnica bodu ktorý ideme vykresliť (v zásade len zaokrúhlené y)
int bx; //x súradnica bodu čo ideme vykresliť - zaokrúhlené x
//offsety grafu, definujú nulové osi v podstate
int xnula = round(šírkaObrazovky / 2);
int ynula = round(výškaObrazovky / 2)
//nakreslenie osí
NakresliČiaru(ynula, 0, ynula, šírkaObrazovky); //os x
NakresliČiaru(xnula, 0, xnula, výškaObrazovky); // os y
my sme ho nedávno skončili, akurát, keď som sa v ňom už naučila robiť ale my sme nerobili žiadne priesečníky ani funkcie, zatiaľ len for cyklus, procedúry a pod. somariny
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
7 komentov
float x, y; //x a y hodnoty vrámci funkcie
float startValue = 0; //počiatočná hodnota grafu
float endValue = 10; //konečná hodnota grafu
float step = 1; //veľkosť kroku po ktorom v cykle vykresľuješ graf
int by; //y súradnica bodu ktorý ideme vykresliť (v zásade len zaokrúhlené y)
int bx; //x súradnica bodu čo ideme vykresliť - zaokrúhlené x
//offsety grafu, definujú nulové osi v podstate
int xnula = round(šírkaObrazovky / 2);
int ynula = round(výškaObrazovky / 2)
//nakreslenie osí
NakresliČiaru(ynula, 0, ynula, šírkaObrazovky); //os x
NakresliČiaru(xnula, 0, xnula, výškaObrazovky); // os y
for(int x = startValue; x
aha, ono to odseklo v polovici, samozrejme... :/
a už to ani nikde nemám uložené a písať odznova sa mi to nechce, sorry