Teraz mi bude končiť to voľno. Polroka som preplakala, že nemôžem nájsť prácu normálnu a pol roka od januára do augusta budem robiť v super práci, ale moc sa teším aj na štúdium
mala som pol roka volno, s tym, ze som bola oficialne student vs, ale proste som tam prestala chodit
pretty much nic som nerobila, bola som unavena po strednej a po byvani v prahe a vyske, proste som sa zatvorila doma a tak som aj zostala. isla som von, ked som si chcela ist kupit jedlo do obchodu alebo zapalit v prirode prec od ludi. vacsinu dna som hrala lolko alebo spala, v pomere asi 1:1.
a strasne dobre mi to psychicky padlo. vyjebat sa na ludi a vyslovene si dat pol roka oddychu
jja som skoncil na urade prace. ale siel som na absolventsku prax co bolo polroka a robil som priamo na upsvare v call centre. robota fajn dalo mi to vela a spominam na to obdobie ako najlepsie casy v zivote zatial. bola to sloboda pre mna a konecne som si zarobil vlastne peniaze niecim uzitocnejsim nez robenim otroka pri zbierani vozikov v ikea
Nie je to síce aktuálne, no chcem sa vyjadriť
Už teraz si šetrím aby som po strednej mohla na nejaký čas odísť. Na miesta ktoré by som chcela vidieť. Len s gitarou a spoznávať veľa super ľudí a hrať a aspoň na chvíľu žiť takýmto putovatelským životom!
@hoperpohroma obdivujem ja mám pocit, že ak ležím týžden v posteli chorá som uplne zničená, že zase som k ničomu prospešnému neprispela a mám deperesie....pri tom chcem byť človek čo dokáže totálne vypnuť od všetkých a zahrabať sa sa doma .........