Študujem divadelnú réžiu a veľmi by som chcela obnoviť divadlo na východnom Slovensku. Mám pocit, že čím ďalej tým viac mladých ľúdí či detí nemá o tento druh umenia záujem.Keby sa zakladal divadelný súbor,koľkí z vás by tam šli? Možno že týmto spôsobom a
Hm.. Ale na to aby si hral v divadle potrebuješ aj talent. A s talentom sa musí človek narodiť - to sa nedá naučiť. Sú ľudia ktorí sa pre javisko narodili - tí ostatný tam jednoducho nepatria.
pawlo, tak v SND by talent urcite mal byt, ale to, co staci pre ochotnuscenu sa da naucit myslim ked to niekoho bavi, nemozme mu predsa upriet to, aby s tym prestal
JASNE ZE OCHOTNICKE.PRIESTORI BY BOLI...PODPOROVAL BY NAS KULTURNY DOM...TYM PADOM AJ PENIAZE BY AKO TAK BOLI A ZVYSOK Z PREDSTAVENI....TALENT BY TAM MOHOL BYT AJ MINIMALNY...K ZVYSKU SA CASOM DOPRACUJE SNAHOU,DRINOU A CHCENIM...TAK CO?
hned by som sa pridala lenze vychod.....daleko....hrala som asi rok ale uz davno da sa povedat ale supa vec...a ked sa zide dobra partia (nie ako u nas) tak neni o com....
tak ale vynárajú sa základné otázky, že čo hrať, pre koho hrať a ako hrať? aký by ten súbor mal byť, či by bol zameraný na hľadanie možno i nie klasických činoherných foriem, alebo naopak, či by to bolo o dramatizovaní (v lepšom prípade interpretovaní) textov....lebo od toho sa mnohé odvíja, počnúc ne/záujmom sa zúčastniť....
a teraz možno trochu o inom...osobne nemám pocit, že je to s divadlom (amatérskym) na východe také zlé. je síce pravda, že som v Košiciach a Prešove, ale i tak...
ja som zo severu slovenska a aktivne sa venujem divadlu uz druhy rok. chcela by som ho studovat aj na vyyske lebo ma velmi bavi.hram v DDS Prvosienka mozno ste uz o nom poculi.minuly rok sme vyhrali celoslovenske kolo v sali.aj tento rok sme ho vyhrali a pozdravujem hlavne Gong z bratislavy a hlavne Sama ved vy budete vediet moderator na subor bavi subor