urob si Vennove diagramy...proste jeden obdlznik ako celkovu mnozinu, 2 kopecky co sa pretinaju...jeden je bus, druhy vlak, ten prienik tvoria ludia co idu aj tym, aj tym, ostatok mimo kopcekov su ludia co nejdu ani tym, ani tym. oznac si kazdy fragment co ti vznikol nejakym pismenkom a potom su to len jednoduche linearne rovnice
sice ked nad tym uvazujem disjunkcia je pravdiva ked je aspon jedno pravda ... tym padom by to bolo tych 27 ... niekto mi to potvrdte, alebo ma vyvedte z omylu prosim vas
Skús si pozrieť toto. V tomto prípade U je celkový počet žiakov, A sú tí, ktorí chodia autobusom a B tí, ktorí chodia vlakom. Do množiny A si napíšeš 12 (15 žiakov chodiacich vlakom mínus 5 tých čo chodia oboma dopr. prostriedkami) a do B číslo 10 (17 žiakov-bus mínus 5 vlak+bus). A to prieniku tých dvoch kruhov dáš číslo 5.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
2. 27
3. 10
pripadá mi to strašne primitívne, čiže sa zrejme mýlim
2. 22
3. 10
2/ 27
3/ 10
2.) 22
3.) 10
myslim
urob si Vennove diagramy...proste jeden obdlznik ako celkovu mnozinu, 2 kopecky co sa pretinaju...jeden je bus, druhy vlak, ten prienik tvoria ludia co idu aj tym, aj tym, ostatok mimo kopcekov su ludia co nejdu ani tym, ani tym. oznac si kazdy fragment co ti vznikol nejakym pismenkom a potom su to len jednoduche linearne rovnice
Skús si pozrieť toto. V tomto prípade U je celkový počet žiakov, A sú tí, ktorí chodia autobusom a B tí, ktorí chodia vlakom. Do množiny A si napíšeš 12 (15 žiakov chodiacich vlakom mínus 5 tých čo chodia oboma dopr. prostriedkami) a do B číslo 10 (17 žiakov-bus mínus 5 vlak+bus). A to prieniku tých dvoch kruhov dáš číslo 5.
1.) 3 (30-12-5-10=3)
2.) 22 (12 čo chodia vlakom+10 čo chodia busom)
3.) 10 (tí čo chodia len busom)
Good luck