Ahojte,
ludia, prosim Vas, da mi revizor pokutu ked si kupim zlavneny listok a mam len preukazku od SAD a ZSR ze som student? (Ja len, na jej vybavenie musite mat doklad, ze nastevujete skolu...ergo, SAD/ZSR samotny je doklad, ze som student...)
alebo sa
Na prvu otazku ti neviem odpovedat, lebo dnešní revizori sa vyživaju v kadečom, ale v podstate by si nemal dostat pokutu, lebo ty nemáš mať zlavnený listok preto, že máš istý druh karty, ale preto, že navštevuješ školu a o tom svedčia tie iné karty čo máš...len či im to vysvetlíš...
A za batožinu je pokuta len 1€ mám užasný zažitok ked som si nekupila na batožinu listok a chcel mi dať pokutu a normalne mi ju v tej MHD meral, že či sa to zmesti do tych ich rozmerov..samozrejme sa zmestila a ešte 3 zastavky sme na seba zazerali
študenti vysokých škôl a fakúlt zriadených podľa Zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v dennej forme
štúdia do získania vysokoškolského vzdelania druhého stupňa, najneskôr do dovŕšenia
26. roku veku, preukážkou na zľavu, ktorú obdržia po predložení dokladu o návšteve školy,
resp. na základe študentského preukazu akceptovaného dopravcom, príp. BČK vydanou VŠ
zalezi na revizorovi. niektory po tebe ani nechce tu karticku, ze si student (dbp take vydava, teraz nemyslim isic) a iny ti neakceptuje nic okrem tej karticky a isicu.
ja si kupujem vzdy zlavneny, tiez nemam isic lebo nemam prelepku uz rok lebo na nu nikdy nemam tych blbych 5€ no a kontrolovali ma velakrat ale este nikdy si revizor nepytal preukaz, vzdy sa len pozrel na ten listok a povedal ok a siel dalej
@sorum Dajú ti pokutu - na zlavu ti treba ISIC - platný navyše. Ak neveríš pozri si stránku DPB - MHD.
Sú jebnutý - sám to najlepšie viem - ale nájdu sa aj slušnáci (je ich málo)
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
9 komentov