vysokoškolske vzdelanie na to nemam, ale pochytal som dost veci od spolubyvajucich, takze pri troche trpezlivosti, nejake jednoduche PC tamagochi mozno aj hej
Pred pár rokmi som sníval o takej hre,ktorá by sa volala Udan.Bola by o hrdinovy menom Daniel a jeho úlohou by bolo nájsť 6 vlastníkov,tkz."Majfarov",životných energii prírodních živlov,ktoré sú:Elektrina,Voda,Zem,Les,Oheň a Mágia.Daniel by bol vlastníkom najposvätnejšej Majfari,Slnko.
môcť by som mohla z programátorského hľadiska, ale na vytvorenie niečoho čo fakt stojí za to treba čas a originálny nápad a momentálne nemám ani jedno...
@danpatic ale jakej, ty dement? Na tvorbu textoviek alebo hier v scratchi ti vzdelanie netreba, na stolné a kartové hry ti tiež vzdelanie netreba, flash hru spraví hocikto kto sa veľmi nudí, tak neviem aké vzdelanie potrebuješ, keď sa vyjadruješ ako dement.
ja mám dobré napady na mobilové hry, ale neviem programovať ani nič... ale ak presvedčím moju drahú tak s amožno do nejakej tej appky pustíme, lebo ona to tak trochu vie
už pár rokov stále niečo robím, ale furt sa to meni a tak neviem či sa vôbec dožijem jej dokončenia ale tak jasne som schopný naprogramovať hru v podstate skoro od základov... aj nápady by boli... no momentálne mi chýba grafik
@danpatic Tak to by som si zahrala. Máš skvelú fantáziu.
Akože nápady by boli, ale keď si predstavím, koľko vývojárov pracuje na jednej hre, tak mi to príde ako strata času. Možno 10 rokov dozadu by som do toho šla.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
31 komentov
Keby som mal na to dosť vzdelania...
@danpatic je to jedna z analógií 2048
ja by som mala nápad, ale technicky si netrúfam určite
@miaja mobilna platforma? meh ... bleeeee,
ako inak hry sa daju vytvorit aj stolne, kartove a pod., si to napisal ako dement,