Test bol fajn aj autocvičisko. Len na jazde som už ku koncu jazdy vošiel do protismeru ( zaparkovaný kamión na výstražných zakrýval značku ), tak som si musel vystúpiť z auta a išiel pešo domov .
Policajt si moje cofanie preveril aj praxi, nielen na cvičisku, ktoré som mala aj so zavretými očami, keďže som s našimi chodila tam súkromne večer, keď nikoho nebolo...zle som parkovala na sídlisku medzi 2 autami, dodnes parkovanie nemusím
Test na plný počet, najväčší strach som mala z cvičiska - tam mi samovoľne zo stresu mykalo nohu na spojke D ale aj to som dala a pokaslala som jazdu lebo som išla časťou BB ktorú sme nikdy s inštruktorkou neprešli ale spravila som s podmienkou že mám nejaký čas jazdiť s niekým v aute D
Nechcem nic hovorit, ale zatial to vyzera tak, ze na jednu zenu co nespravila pripada 1,9 zien co spravili a u chalanov je ten pomer 1:2,8 co sa mi zda dost velky rozdiel.. avsak pozorovana vzorka je mala.. takze je to vo hviezdach
Lebo som bol drbnutý a na testy som sa absolútne vôbec neučil, chýbali mi 1-2 body na prvých dvoch. Cvičisko a jazda úplne na pohodu. Ale tak čo, za 25k km alebo koľko mám najazdené, tak nikdy som žiadnu škodu na aute nespravil.
robila som cvičisko, prešla ho celé a policajt tvrdil že som na jednom z parkovaní stála na čiare (žiadna čiara tam nebola lebo to bolo celé pokryté snehom)
@patrixo kámo tvoja odpoveď je filozofická koľko vodičákov maš. maš aj na motorku? ja mam do 125 cm3 ešte. ale motorku som nešoferoval ani nepätamám kedy, ani nechcem
@vreskot000 vies co znamena stopercent? je to nieco ako ked sa ta spytam a dam ti noz na gule....povies stopercentnu blbost a urezem ti ich...no preteba to bude aj tak stopercent pravda... a ano aj mne tvrdil instruktor, ze to nevadi a ked som sa spytal policajta tak mi to udal ako dovod. Druhy pokus bol už len jazda a to som sedel v aute asi 2min. lebo tam bol iny policajt a povedal ze idem super
Test naprvy krát plný počet, parkovanie aj slalom a konstrukciu OK. Jazdu až na druhy, ale dovolím si tvrdiť, že to bolo spôsobene výrazne chaotickym spôsobom skusok v mojej autoškole. Pisala som o tom aj blog. Nechali nas mrznúť v zime a snehu niekoľko hodín, mala som uplne iné auto s celkom iným zaberom spojky, nez na všetkých predoslych jazdach a bol tam so mnou instruktor, ktorého som nikdy v živote nevidela. Teda, tých dôvodov je viac, ale to by som tu pisala esej
Tretí prvý bye bol na cvičisku keď som kúsok vyčnieval z tej pozdĺžnej garáže, druhý krát som si nevšimol 40 a šiel som 50 ako ostatné autá, na poslednom pokuse sa mi na kruhovom objazde objavil cyklista v mŕtvom uhle keď som z neho vychádzal (ktorý tam btw ani nemal byť pretože mal prejsť normálne cez priechod keďže je tam cyklotrasa) čo si našťastie uvedomil aj policajt, len ma upozornil, že si na to musím dať viacej bacha a našťastie mi to dal tak opakovanie autoškoly sa nekonalo
Jazdu na druhy raz, nezastavila som na stopke uplne... To sa nerobi s policajtom v aute a bolo to asi poslednych 50 metrov takze som bola dost nastvana. Aj ked ta jazda bola vselijaka, do zákruty na dvoch kolesach a este som skoro nedala orednost a brzdil aj moj instruktor.. vacsinu som sa naucila jazdami pred druhym pokusom a ten som dala s nadhladom. Sli sme kuoit bazen do Mountfieldu a ked som ho videla vysmiateho s tou krabicou, vsetko slo hladko. A myslim ze som velmi dobry vodic. Ale clovek sa nauci az ked je sam v aute.
Testy som spravil, neviem na kolko bodov, lebo nam nepovedali presne vysledky, na cvicisku som pokazil najlahsiu cast, ktora mi vzdy isla, kolme parkovanie, lebo som moc panikaril kvoli tomu, ze policajt zuzoval vzdialenost kuzelov a aj moc rychlo som na to isiel, lebo som to chcel mat rychlo za sebou. Druhykrat som uz isiel pomalsie a hravo som zvladol cvicisko a jazda bola relativne kludna, az na zaciatok, ked bolo predo mnou strasne pomale vozidlo a instruktor mi ukazoval, ze ho mam predbehnut a na druhej strane som si nebol isty, tak som ho predbehol a do konca uz to bolo fajn. Raz mi to skapalo, ked som stal pred stopkou v kopci, ale uspesne som dorazil do konca a bola to jedna z tych lahsich menej frekventovanych tras.
Neviem, či to v každej autoškole funguje rovnako, ale v tej mojej sme najprv 1. robili písomný test. Ten sa vyhodnotil, a iba tí, ktorí prešli sa dostali na 2. jazdu. Ďalej iba tí, ktorí spravili jazdu sa dostali na 3. parkovanie / "kolíky", kde sa nás rovno opýtali na technické záležitosti ohľadom vozidla.
Ja som si robila autoškolu popri maturite, a, samozrejme, maturita bola pre mňa priorita. Tie testy na autoškolu boli tak stavané, že to vychádzalo tak, že sme si mohli dovoliť mať maximálne 2 chyby. Ja som mala 3 otázky zle, čiže som test nespravila. Takže po ňom som šla rovno domov, nedostala som sa na jazdu ani na parkovanie. Druhý krát (po maturite) už to šlo po masle. Z testu som mala 100%, síce na jazdu mi bol priradený ten najprísnejší policajt ktorý si zakladá na detajloch, vraj ten, čo bol minule je v pohode ale neviem, nedostala som sa vtedy na jazdu. Aj napriek tomu bola jazda v pohode. Prišli sme potom na ten plac kde nás skúšali z parkovania, ja som bola naučená všetko technicky pod kapotou čo sa zvyknú pýtať a ten debil sa ma opýtal na pneumatiky že či sú ok. Ja som povedala, že sú v poriadku, a potom sme s policajtom našli veľkú trhlinu čomu nasledoval asi 5 minútový zdrb policajta smerom k môjmu inštruktorovi že s takou jazdia. A všetko bolo ok. Parkovanie som už mala nacvičené tak, že by som ho snáď dala aj so zatvorenými očami, čo som už tak naspamäť poznala polohu všetkých kolíkov a kuželiek. Ale osobne som za to, že by si toto mal každý vodič povinne zopakovať v nejakom pravidelnom intervale. Napríklad by som dala kratšiu platnosť V.P. a pred každým predĺžením by mal vodič podobné preskúšanie. Berte to ako buzeráciu, ale podľa mňa by to bolo správne
Test pohodička, parkovisko rovnako.
Pri prvej jazde som prekročil maximálnu povolenú rýchlosť. Opravovali cestu v meste a bola tam vraj tabuľa 30, ja som tvrdil, že nebola (šiel som to skontrolovať hneď po jazde a nikde som tabuľu nenašiel) ale ako mladé ucho som nemal úplne chuť hádať sa s policajtom a argumentovať mu...
Druhá jazda - šiel oproti mne kamión v bočnej ulici, dal som sa autom ku krajnici a spomalil. Rástol tam strom a listy zasahovali ku ceste takže nám prešli cez čelné sklo. Zastavil ma s tým, že tam mohla byť kovová tyč a mohol som poškodiť auto, čo som už teda ani ako mladé ucho nevydržal a pustil sa do vopred prehraného argumentovania
Tretí pokus - pár minútová jazda, všetko v poriadku.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
41 komentov
Ja som si robila autoškolu popri maturite, a, samozrejme, maturita bola pre mňa priorita. Tie testy na autoškolu boli tak stavané, že to vychádzalo tak, že sme si mohli dovoliť mať maximálne 2 chyby. Ja som mala 3 otázky zle, čiže som test nespravila. Takže po ňom som šla rovno domov, nedostala som sa na jazdu ani na parkovanie. Druhý krát (po maturite) už to šlo po masle. Z testu som mala 100%, síce na jazdu mi bol priradený ten najprísnejší policajt ktorý si zakladá na detajloch, vraj ten, čo bol minule je v pohode ale neviem, nedostala som sa vtedy na jazdu. Aj napriek tomu bola jazda v pohode. Prišli sme potom na ten plac kde nás skúšali z parkovania, ja som bola naučená všetko technicky pod kapotou čo sa zvyknú pýtať a ten debil sa ma opýtal na pneumatiky že či sú ok. Ja som povedala, že sú v poriadku, a potom sme s policajtom našli veľkú trhlinu čomu nasledoval asi 5 minútový zdrb policajta smerom k môjmu inštruktorovi že s takou jazdia. A všetko bolo ok. Parkovanie som už mala nacvičené tak, že by som ho snáď dala aj so zatvorenými očami, čo som už tak naspamäť poznala polohu všetkých kolíkov a kuželiek. Ale osobne som za to, že by si toto mal každý vodič povinne zopakovať v nejakom pravidelnom intervale. Napríklad by som dala kratšiu platnosť V.P. a pred každým predĺžením by mal vodič podobné preskúšanie. Berte to ako buzeráciu, ale podľa mňa by to bolo správne
Pri prvej jazde som prekročil maximálnu povolenú rýchlosť. Opravovali cestu v meste a bola tam vraj tabuľa 30, ja som tvrdil, že nebola (šiel som to skontrolovať hneď po jazde a nikde som tabuľu nenašiel) ale ako mladé ucho som nemal úplne chuť hádať sa s policajtom a argumentovať mu...
Druhá jazda - šiel oproti mne kamión v bočnej ulici, dal som sa autom ku krajnici a spomalil. Rástol tam strom a listy zasahovali ku ceste takže nám prešli cez čelné sklo. Zastavil ma s tým, že tam mohla byť kovová tyč a mohol som poškodiť auto, čo som už teda ani ako mladé ucho nevydržal a pustil sa do vopred prehraného argumentovania
Tretí pokus - pár minútová jazda, všetko v poriadku.