@mirage_a všetky hry od www.nitrome.com sú super, nielen Parasite. Ja mám však najradšej » nitrome.com/games/pixelpop/... , a potom sériu hier od Mateusza Skutnika - Submachine.
@Katusqa81 hej waka waka je brutalne, svojho casu som na tom dost fical teraz nechapem jak som mohol taku chujovinu vobec hrat ale racej som tam hraval biotronic a pixel ranger
@chevro no ja som to začala hrať na FB a chcela som byť prvá v tabulke tak som to hrala stale .. aa už som takže teraz len ten poker .. jj biotronic je tiež šupaa .. aa ten pixel ranger mi vobec nejde
@katusqa81 ah, tusim budem muset este vela trenovat biotronic mam 168 240, a wakawaka 60 530 no nevadi, aspon v tom pixel rangeri mam urcite viac a typing maniac nehravas?
@chevro mna napadlo len, že vyskusam či len preložene to bude alebo aj slová ine a boli aj slová ine no a tým že píšem prstokladom či ako to nazýva tak mi taliančina sla lahšie a rychlejšie ako anj
ja najviac ocenujem divoke kmeny travian je zbytocne komplikovanejsi.. a hlavne omnoho omnoho pomalsi.. a inak som nehral uz ziadne take dobre.. mozno este ikarius, no asi pred pol rokom ma to preslo a teraz mastim uz iba tie co mam nainstalovane
@katusqa81 nie ja ani neviem jak tam mam hladat hry, ja vzdy len zacnem hrat vtedy ked to postne niekto koho mam vo friendoch, inac neviem kde to najst
Trestuhodne tu zabúdate na pramatku všetkých MMORPG, a vlastne aj prvú skutočnú online rhu masovo hrávanú -
U L T I M A O N L I N E
Vyvinutá firmou Origin pod záštitou dnes už legendárneho Richarda Garriota, prezývaného aj
"Lord British". Bola vydaná v roku 1999 (ah skôr hádam, pôvodná verzia sa traduje do roku
1997, ale takto z hlavy neviem povedať, či sa na nej vtedy len nezačalo robiť...)
Viacerí spomenuli WoW, mno tak ja nesúhlasím... WoW je neuveriteľne jednoduchá hra, ktorú
zvládne hrať každý. Všetko je tam prispôsobené pre maximálne pohodlie hráča, a (takmer) nikty neriskuje výbavu. A naviac je to nevyvážené, pôvodný WoW bol parádny, to uznávam, ale to čo je z neho teraz, špeciálne trieda "priest" je dosť blbo pomenená. O paladinoch nebudem radšej ani hovoriť. Ultima má 10 rokov, a na jej grafike to je skutočne vidieť, ale tú hrateľnosť a adrenalín v PVP pri plnom vedomí, že jediná chyba vás môže stáť výbavu, žiadna iná hra nepriniesla, a WoW už tôbož nie. Kto to zažil a skúsil vie že nerozprávam len tak do vetru, a ten kto o tom v živote nepočul, by mal začať googliť.
ultima online má dodnes hromadu serverov, vrátanie stále bežiacich a platených oficiálnych. Stále aj po tých 10-tichrokoch sa sadzba za mesiac rovná sadzbe za WoW. A to je to omnoho staršia hra...
Dark Souls. Tá hra má na mňa lasting impact dlhodobo už. Často o nej rozmýšľam a vraciam sa k nej. Je skvelá. Občasná nemá prítomnosť iných hráčov len viac podčiarkuje osamelosť sálajúcu z tej hry.
Na bežné hranie: Dota 2. Aj keď ma čím ďalej tým viac serú iní hráči jednak úbohými výkonmi a nízkou znalosťou hry a jej mechaník a jednak primitívnymi prejavmi a nezdvorilosťou.
Mám rád rusov, ale keď hrám Dotu, nenávidím ich. Keď čítam v chate azbuku (aj keď som si ako jediný predvolený jazyk vybral angličtinu a pre istotu hrám na západoeurópskych a amerických serveroch) cítim vždy vo vzduchu prehru teamu.
Občas hrávam WoW, ale tam ma frustruje repetitívnosť a ako postupne stiahli náročnosť hry dole. Niektoré UI zmeny sú na hranici cheatovania a sú podľa výrobcu prípustné a celá ekonomika okolo tej hry sa mi nepáči.
WoW hrávam občas... skôr z nostalgie.
V poslednej dobe som začal hrať Path of Exile. Zatiaľ to celkom na mňa urobilo dojem- hlavne komplexný systém pasívnych skillov a voľnosť pri tvorbe postavy, ale na druhej strane presvitá istý pocit generickosti z niektorých tradičných hack ´n slash RPG prvkov a pravdepodobne to len prejdem, poskúšam buildy an ebudem sa tomu dodatočne venovať.
Hry nie sú to čo bývali. Jednak je to mojou vlastnou zmenou a starnutím, jednak je to aj tým, že sa to celé vyvinulo v niečo čo už skutočne čím ďalej tým viac pripomína priemysel. Zväčša hry oscilujú medzi amaterizmom a čistou ekonomickou ziskuchtivosťou a v poslednej dobe ma viac zaujíma financovanie hier, obchodné modely a proces ich výroby, ako ich hranie.
Myslím si, že vi ndustrii je kopa nevyužitého potenciálu. Nie ekonomického, ale umeleckého.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
53 komentov
+ ludia hrajuci na neoficialnych serveroch Blizzard je firma kde chcem pracovat
U L T I M A O N L I N E
Vyvinutá firmou Origin pod záštitou dnes už legendárneho Richarda Garriota, prezývaného aj
"Lord British". Bola vydaná v roku 1999 (ah skôr hádam, pôvodná verzia sa traduje do roku
1997, ale takto z hlavy neviem povedať, či sa na nej vtedy len nezačalo robiť...)
Viacerí spomenuli WoW, mno tak ja nesúhlasím... WoW je neuveriteľne jednoduchá hra, ktorú
zvládne hrať každý. Všetko je tam prispôsobené pre maximálne pohodlie hráča, a (takmer) nikty neriskuje výbavu. A naviac je to nevyvážené, pôvodný WoW bol parádny, to uznávam, ale to čo je z neho teraz, špeciálne trieda "priest" je dosť blbo pomenená. O paladinoch nebudem radšej ani hovoriť. Ultima má 10 rokov, a na jej grafike to je skutočne vidieť, ale tú hrateľnosť a adrenalín v PVP pri plnom vedomí, že jediná chyba vás môže stáť výbavu, žiadna iná hra nepriniesla, a WoW už tôbož nie. Kto to zažil a skúsil vie že nerozprávam len tak do vetru, a ten kto o tom v živote nepočul, by mal začať googliť.
ultima online má dodnes hromadu serverov, vrátanie stále bežiacich a platených oficiálnych. Stále aj po tých 10-tichrokoch sa sadzba za mesiac rovná sadzbe za WoW. A to je to omnoho staršia hra...
Na bežné hranie: Dota 2. Aj keď ma čím ďalej tým viac serú iní hráči jednak úbohými výkonmi a nízkou znalosťou hry a jej mechaník a jednak primitívnymi prejavmi a nezdvorilosťou.
Mám rád rusov, ale keď hrám Dotu, nenávidím ich. Keď čítam v chate azbuku (aj keď som si ako jediný predvolený jazyk vybral angličtinu a pre istotu hrám na západoeurópskych a amerických serveroch) cítim vždy vo vzduchu prehru teamu.
Občas hrávam WoW, ale tam ma frustruje repetitívnosť a ako postupne stiahli náročnosť hry dole. Niektoré UI zmeny sú na hranici cheatovania a sú podľa výrobcu prípustné a celá ekonomika okolo tej hry sa mi nepáči.
WoW hrávam občas... skôr z nostalgie.
V poslednej dobe som začal hrať Path of Exile. Zatiaľ to celkom na mňa urobilo dojem- hlavne komplexný systém pasívnych skillov a voľnosť pri tvorbe postavy, ale na druhej strane presvitá istý pocit generickosti z niektorých tradičných hack ´n slash RPG prvkov a pravdepodobne to len prejdem, poskúšam buildy an ebudem sa tomu dodatočne venovať.
Hry nie sú to čo bývali. Jednak je to mojou vlastnou zmenou a starnutím, jednak je to aj tým, že sa to celé vyvinulo v niečo čo už skutočne čím ďalej tým viac pripomína priemysel. Zväčša hry oscilujú medzi amaterizmom a čistou ekonomickou ziskuchtivosťou a v poslednej dobe ma viac zaujíma financovanie hier, obchodné modely a proces ich výroby, ako ich hranie.
Myslím si, že vi ndustrii je kopa nevyužitého potenciálu. Nie ekonomického, ale umeleckého.
Uf. To bolo oldschool už keď som ja bol na gympli. Hrá sa to ešte?