po 6 rokoch fajčenia 20-40 cigariet denne som prestala v polke cigarety a nefajčím už vyše mesiaca. nehovorím, že som na to odborník a to, že nefajčím, si poviem až po dvoch rokoch nefajčenia, ale tak či tak mi takéto alibistické kecy
@Grietusha na tom neni nic smiesne. Tebe to mozno lahke je ked nechodi do takeho prostredia kde kazdy fajci. Ja by som nefajcil vobec vlastne cez den ani nefajcim moc, ale ked uz idem niekde sadnut tak konec...
Keby to je take lahke tak by nikto na svete asi nefajcil
@Grietusha sorry ale o com tocis? Sam som napisal ze nie kazdy ma pevnu volu. A je rozdiel ist na kavicku a do krcmy kde fajcia vsetci a sedet tam 7 hodin. Ale ok aj tak bola moja otazka uplne ina...
@Adulicek01 presne o toto ide"Ale o nejaký rok potom sa dostala do kolektívu tuhých fajciarov a znova začala, takže bude to hlavne na tebe, či sa k tomu nevrátiš." Inak by som problem nemal vobec
@Tenario ahoj...prestal som fajcit v roku 2006 fajcil som od 15 tich krabiku aj viac denne vdaka naplastiam som prestal...stoja vela penazi ale viacej ludi mi ich odporucilo a boli super..žuvačky si nekupuj..mne osobne sa ponich chcelo este viacej fajcit.ani naplaste niesu 100% prve abstaky dost zmiernuju ale ostatok je na tebe..odporucam ti ich minimalne na 4 tyzdne tj 4 balenia..
@Grietusha nehovor hop ...mesiac este nie je vela. Prajem Ti aby to vydrzalo ...A ja sa tiez snazim. A chcel som len nazor na tie zuvacky. @elmatro mi dal tiez zaujimaveho chrobaka do halvy ...ale skusim to bez vsetkeho. Este raz...
@Tenario vyskusaj urcite..či už bez alebo s podporou...drzžim ti palce a nevzdavaj to..ked sa niekto dostane s dlhorocnej zavislosti na niecom silnejsiom....
moj starky fajcil tie 2krabky denne v pohode, ale kazdy rok si dal pauzu na 2 mesiace.. proste treba si cibrit volu a da sa to dosiahnut bez minania penazi na kraviny..
inak podla mna zavislost vymenit za zavislost na niecom inom tiez nemusi byt to najstastnejsie..