vcera mi "stastnou" nahodou padol moj SONY NWZ-A8I5 do vody a velmi pravdepodobne je definitivne po nom - aj ked teraz som ho strcila do elektriny a svieti, inac vsak nereaguje... odporucite mi nejaky hudobny prehravac-mp3, iPOD... ? nie som velmi narocna
mm47: no ja som expert na techniku ale sak normalne sa nabija cez usb bud na pc, alebo ja som si kupila aj adapter... a necgcem sa ist strapnovat do predajne s tym, ze mi padol do vody... podla mna nulova sanca, ze by sa este niekedy vzchopil
mm47: ver mi, na to s tym oknom som mala naozaj sto chuti... tak sa zajtra chystam vybrat si dalsi, ale netusim aky si vybrat a nechcem si kupit ten isty-aj ked to bolo moje zlaticko
Kup si taky ktory ma nejlepsi pomer cena-vykon a rozmyslaj dopredu , ked niekedy mozno budes chciet s vacsiou pamatou tak obetuj eura naviac a rovno si kup taky
@15 ipod v ziadnom pripade?..no ved jasne,co je krasny dizajn,uzasne inovativne ovladanie pomocou cklickwheel,pamat,cower flow,kamera,mimo ineho ze je to najpredavanejsi mp3 player na svete a mnoho dalsich veci oproti kralovi na poli mp3 playeroch,emgetonovi ..snad ti doslo ze je to myslene ironicky
a čo napríklad toto ? .. teraz len za necelých 40éčiek.. s Emgetonami mám len výborné skúsenosti, mal som 3 a navyše majú parádny zvuk a dodávajú sa väčšinou so Sennheiser sluchátkami takže už len to je obrovské plus..
@ayreen super, tento u mna zatial vyhrava, dost sa podoba na ten moj predosly prehravac... predpokladam, ze ovladanie nie je ziadna veda, takze mozno skoncim s tymto...
@aneta potom ešte aj Iriver, prípadne IAudio si popozeraj to sú tiež kvalitné kúsky a ako tak kukám tie Irivery niesú tak drahé » www.mp3.sk/mp3-prehravace-... Ipod pre Teba podľa mňa nemá význam dať raz toľko za niečo len kvoli "štýlovosti" a nakoniec by ťa to ajtak len znervózňovalo, hlavne to vynikajúce nahrávanie pesničiek