@patuskoo no pri čelnom náraze náraze bude na všetkých pasažierov pôsobiť približne rovnaká sila... aký je teda rozdiel, či sa rozčapíš o sedadlo v prvom rade alebo o sedadlo v rade poslednom?
@mm47 dáva zmysel, staré babky sedia skôr v strede, mladí sa pchajú úplne dozadu.
ja si sadam vzdy dopredu, chcem vidiet na cestu...naposledy ked som sadol na SADku do zahrady, som si sadol dozadu a hned sa to tam naplnilo smradlavymi degesmi, tak som sa znova presunul dopredu
skoro kazdy si mysli, ze skoro kazdy nastupi do najprednejsieho neobsadeneho sedadla, takze aby mali klud idu co najdalej dozadu, avsak zabudli, ze takto rozmysa kopa inych ludi
@laurikaaa podobne ako laurikaaa píše ja som dakedy mal logickú predstavu, že dopredu sa napchá čo najviac ľudí a vzadu bude viac miesta (ale väčšinou to bolo preplnené rovnomerne
Ja s týmto tvrdením nesúhlasím .Cestujem každý deň niekoľko hodín a stojíme na milión zastávkach a poviem ti že rozloženie autobusu od predných dverí je 1. dôchodci 2. pracujúci 3. študenti - samozrejme všetko je relatívne ale väčšinou to je tak...
Keď sú všetky miesta pri okne zaplnené, nastupujúci pasažieri sa musia opýtať tých pri okne, či si môžu prisadnúť na miesto vedľa nich v uličke.
Nezabúdaj, že každý pasažier dúfa, že bude môcť sedieť sám, preto sa natrepe dozadu, lebo dúfa, že ďalším sa nebude chcieť hľadať miesto v uličke na konci autobusu a prisadnú si k niekomu vpredu.
@hegi450 Autobus sa pri náraze deformuje, takže čím bližšie si pri tom mieste, tým väčšia sila na teba pôsobí. Prečo sa napríklad formule vyrábajú s materiálu, ktorý sa pri náraze rozdrví na kúsky ? Aby na pilota pôsobila čo najmenšia sila.
v mhd sedím kdekoľvek kde je momentálne menej ľudí. Miesto si vytipujem už pri vstupe. V diaľkovom autobuse ako dnes som si napríklad sadol skoro úplne dopredu a minule zase naopak úplne dozadu. A čo z toho vyplýva ? Hovno.
btw k tomu nárazu - pri čelnom náraze s osobným autom je v ohrození akurát tak vodič autobusu - lebo sedí vpredu a nízko, a taktiež tí prví dvaja cestujúci, lebo nemajú pred sebou sedadlo ale len tú tyč - logicky preletia ak nie cez okno tak minimálne na podlahu. Ostatným sa nič vážnejšie nestane lebo cestujúci sú vysoko nad úrovňou vozovky.
btw2 už ste rozmýšlali aj nad tým, že autobus sa môže zraziť s vlakom na železničnom priecestí ? Pri bočných nárazoch je v ohrození skôr 2 a 3/3 autobusu než predok.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
42 komentov
Teda myslím,že tam chodím preto Je mi tam dobre proste.
@mm47 dáva zmysel, staré babky sedia skôr v strede, mladí sa pchajú úplne dozadu.
mam skusenosti ze vzadu je hluk a to ma rusi, preto som radsej vpredu medzi starsimi ludmi
ale na také tie "prímestské" linky, to neviem, tými nechodím
Každý, kto cestuje sám, chce sedieť sám.
Ako prvé sa zapĺňajú miesta pri okne.
Keď sú všetky miesta pri okne zaplnené, nastupujúci pasažieri sa musia opýtať tých pri okne, či si môžu prisadnúť na miesto vedľa nich v uličke.
Nezabúdaj, že každý pasažier dúfa, že bude môcť sedieť sám, preto sa natrepe dozadu, lebo dúfa, že ďalším sa nebude chcieť hľadať miesto v uličke na konci autobusu a prisadnú si k niekomu vpredu.
Upozornenie: v praxi toto nefunguje.
btw k tomu nárazu - pri čelnom náraze s osobným autom je v ohrození akurát tak vodič autobusu - lebo sedí vpredu a nízko, a taktiež tí prví dvaja cestujúci, lebo nemajú pred sebou sedadlo ale len tú tyč - logicky preletia ak nie cez okno tak minimálne na podlahu. Ostatným sa nič vážnejšie nestane lebo cestujúci sú vysoko nad úrovňou vozovky.
btw2 už ste rozmýšlali aj nad tým, že autobus sa môže zraziť s vlakom na železničnom priecestí ? Pri bočných nárazoch je v ohrození skôr 2 a 3/3 autobusu než predok.