bol som v Anglicku na rok, býval som sám, sám som sa živil, mal som minimálnu mzdu a aj tak som sa mal jak prasa v žite, spoznal som oveľa viac rozumných, vyspelých a priateľských ľudí ako tuna za 20 rokov. vrátil som si tu spraviť výšku a po promóciách si kupujem prvú letenku preč
ja budem čudná, ale ja nechcem odísť.. ja viem, že je úplne nafigu ekonomika a tak, lenže ja si neviem predstaviť, že by som sa zbalila a len tak vypadla niekam preč
Ja by som mohla odísť už dávno keby som chcela ale mne sa tu páči. Mám rada Slovensko. Slovensko nemôže za to že sa dostalo do rúk debilov. A ešte stále sme na tom dobre na rozdiel od niektorých krajín. Ja verím že sa to tu dá do poriadku.
Ano rozmyslam nad tym uz asi rok a ano odchadzam za cca pol roka. Dovody nie su peniaze (tych mam relativne dost), skor znechutenie zo systemu, z ludi a z toho ako to tu cele (ne)funguje.
Tak, ja som aj odišiel (brigádoval som v UK) a teraz tu študujem, ale nie preto že by som nemal rád Slovensko. Na Slovensko sa vždy teším a aj teraz keď sa vraciam na Vianoce
uvažoval som o tom, no tak či onak, Slovensko je miesto, kde mám rodinu a priateľov a zase odchod z našej krajiny nepovažujem za riešenie, len preto, že je to tu fakt ťažké a štát je v sračkách...
išiel by som pracovat do Rakúska naučim sa Nemecky a super platy ale trochu lúto by mi bolo tu mám dobrých ľudí a vychodnarski hutorime to co tam v Rakusku tam co tam ani kamaratov bi mi nemal joj idzem še najest bo gulaš mame mmmm
Ale nie, ide o to, že ľudia sa mi tu vážne nepáčia aj tento tu celý systém, ale niekde by to mohlo byť ešte horšie... a zase- Slovensko je pekná krajna, keby tu nežili ľudia, určite by tu bolo veľmi dobre. Chcem vidieť aj iné krajiny, ale napokon sa asi vždy budem chcieť vrátiť sem, lebo je to domov...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
43 komentov