Čo sú slová alebo frázy ktoré keď niekto povie tak sa v ňom okamžite sklamete a už k nemu nemáte taký rešpekt ako predtým..?.. Ktoré sú to vety vďaka ktorým už tú osobu neberiete tak vážne a spochybňujete aj všetky nasledujúce slová...?
Vadí mi aj písané slovo, ak je chybne. Vadí mi primitívne vystupovanie, je jedno čo povie. Vadí mi hlúpa reakcia, dlhé vedenie, od veci pripomienky.... Tam rešpekt nikdy nevznikne, nie tak sa stratí.
@nicolkaa veď viem ako si to myslela, a aj ako to myslia tí čo hovoria že jedz mäso inak bu bu bu (oco so segrou bojuje takto napr.)... segre som tiež povedal nech si dá pozor že b12 a tak... akože nie som odborník len kdesi čosi a nerád by som ak by dačo
Zrejme úplne najviac také to prehnané sebavedomie, keď sa niekto snaží svoje okolie nepriamo presviedčať o tom, že je super a ostatní ho tak majú vnímať a tých "priťahovačov pozornosti"...
jedna z vecí cez ktorú sa nikdy neprenesiem je keď niekto použije voči mne vulgarizmus mierený na moju osobu, či už je to v rámci srandy alebo vážne ... proste nie, tam to končí
samozrejme nemám na mysli také tie bežné ľahké urážania ako hlupák, idiot, debil ... atd .. ale tie ostré
Ked ludia zacnu nadavat na neaku pre nich cudziu osobu a pocul som, ze je sibnuta, s takou sa nebudem bavit. A henten vraj spava s vlastnym psom, nebav sa s nim. Proste daneho cloveka vobec nepoznaju, najviac asi z blbych reci a idu ho kritizovat. Toto vyslovene neznasam.
"Chodím na pokec..."
Akoze..ja tam mam účet..chodím si tam mazať e-maily...to je všetko..
A nepopieram možnosť, že sa tam možno raz vratim zo zúfalstva alebo co
Ale proste..keby napr.som na rande s typkom a vysvitne, že seriózne chodi na pokec..tak to u mna automaticky značí niečo nedobre a asi cúvnem...
@matiarka ako mne je jedno, kto čo.. Nenadavam nejak na tych ľudí alebo co (aj ked..povedzme si..väčšinou tam sú už len skrachované existencie.. ale vždy sa nájdu výnimky všade )... Len vravim, že mna by to odradilo no