Čo je najväčšie plus a čo najväčšie mínus Bratislavy? A za koľko rokov, ak by mala BA dobrých primátorov, sa dá mesto dať do poriadku? Aby to bolo mesto aspoň na úrovni Brna, alebo Krakowa.
a zvolte za primatora mna! Dam do tu do poriadku. Budeme mestsky stat, postavim mur z vychodnej strany (az za Ivankou, a nebojte, v septembri studentky vpustime), legalizujem vsetky drogy, nastolim vladu patriarchatu a zavediem haremy do kazdej rodiny!
mozno ako plus, ze je tu viac roboty ako v inych mensich mestach.. ale zaroven minus, ze vacsina je za dost maly plat v porovnani s drahym byvanim.
- vsade zapchy
Najväčšie plus? Dám tri:
1. Kompaktné centrum, kde to má človek všade blízko a Bratislavčan tam vždy stretne niekoho známeho, príbuzného, či kamoša.
2. Blízkosť prírody a skvelé možnosti ísť na bike, zabehať si, ísť sa korčulovať či len tak prejsť. V centre je to horšie, ale príroda z mesta vôbec nie je ďaleko. V tomto vidím potenciál Bratislavy.
3. Tradície a dejiny. Žiaľ, pre mnohích nič neznamenajú a mnohí o nich ani nevedia. O to väčšia je to škoda...
Negatíva:
1. Nedoriešená verejná doprava. Narozdiel od iných sa nemám dôvod sťažovať na električky či autobusy a trolejbusy - pravda, mohlo by ich byť viac moderných, nízkopodlažných, s funkčnou klimatizáciou a aj s nejakou úrovňou komfortu, čo mnohým z tých novších chýba, ale nie je to najhoršie. Čo mi veľmi vadí je ale absencia nejakého rýchlejšieho dopravného prostriedku. Električka nestačí a stačiť nebude, lanovka je na smiech. Bratislava potrebuje a ešte len bude potrebovať metro či nadzemku. Bratislave to chýba, z Karlovky do Vajnor je to nadlho.
2. Veľmi veľa áut a nedoriešená infraštruktúra. Súvisí to čiastočne aj s prvým bodom a čiastočne s tretím. V Bratislave sú všade autá. Nemajú kde parkovať, nemajú po čom jazdiť. A aj tak každé ráno a každý večer stoja v zápchach. Nie som nejaký ekoterorista, ale Bratislava by mohla mať skvelé pešie zóny a cyklotrasy. Krajšie ulice. A čistejší vzduch...
3. Mentalita ľudí v Bratislave. Či už mnohích Bratislavčanov, alebo cépečkarov”, z ktorích si ani jedna skupina stále nechce priznať, že Bratislava je naše hlavné mesto so všetkým, čo k tomu patrí. Nie je to síce asi len špecifikom Slovenska, ale nášmu hlavnému mestu a atmosfére v ňom to podľa mňa dosť škodí.
Nemám rád toto porovnávanie miest, ale: nie je to len o prinátorovi, je to aj o obyvateľoch a voličoch, o investoroch a o developeroch, o mestskom zastupiteľstve, o umelcoch. Na posledných troch primátorov (tých starších si len proste nepamätám, preto sa nevyjadrím) síce nemôžem hovoriť práve pochvalné slová, ale nie je to len o primátorovi. Ajkeď aj ten by samozrejme pomohol - škoda že Bročka nie je Bratislavčan.
@aristelovpes "Bratislava by mohla mať skvelé pešie zóny a cyklotrasy." z cyklatrasami chod do kosic treba ich zrusit a radsej pridat viac pruhov, my tu potrebujeme dialnice metro a nezrovnala poslat do prdele zato ze nesplnil nic z toho co slubil.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
11 komentov
minus: neviem co tym akoze myslis.. ? ake minus
- neni to NR
Make Bratislava great again!
+ MAC v Auparku
- spina, vela skaredej architektury
- nevola sa BLAVA
- vsade zapchy
1. Kompaktné centrum, kde to má človek všade blízko a Bratislavčan tam vždy stretne niekoho známeho, príbuzného, či kamoša.
2. Blízkosť prírody a skvelé možnosti ísť na bike, zabehať si, ísť sa korčulovať či len tak prejsť. V centre je to horšie, ale príroda z mesta vôbec nie je ďaleko. V tomto vidím potenciál Bratislavy.
3. Tradície a dejiny. Žiaľ, pre mnohích nič neznamenajú a mnohí o nich ani nevedia. O to väčšia je to škoda...
Negatíva:
1. Nedoriešená verejná doprava. Narozdiel od iných sa nemám dôvod sťažovať na električky či autobusy a trolejbusy - pravda, mohlo by ich byť viac moderných, nízkopodlažných, s funkčnou klimatizáciou a aj s nejakou úrovňou komfortu, čo mnohým z tých novších chýba, ale nie je to najhoršie. Čo mi veľmi vadí je ale absencia nejakého rýchlejšieho dopravného prostriedku. Električka nestačí a stačiť nebude, lanovka je na smiech. Bratislava potrebuje a ešte len bude potrebovať metro či nadzemku. Bratislave to chýba, z Karlovky do Vajnor je to nadlho.
2. Veľmi veľa áut a nedoriešená infraštruktúra. Súvisí to čiastočne aj s prvým bodom a čiastočne s tretím. V Bratislave sú všade autá. Nemajú kde parkovať, nemajú po čom jazdiť. A aj tak každé ráno a každý večer stoja v zápchach. Nie som nejaký ekoterorista, ale Bratislava by mohla mať skvelé pešie zóny a cyklotrasy. Krajšie ulice. A čistejší vzduch...
3. Mentalita ľudí v Bratislave. Či už mnohích Bratislavčanov, alebo cépečkarov”, z ktorích si ani jedna skupina stále nechce priznať, že Bratislava je naše hlavné mesto so všetkým, čo k tomu patrí. Nie je to síce asi len špecifikom Slovenska, ale nášmu hlavnému mestu a atmosfére v ňom to podľa mňa dosť škodí.
Nemám rád toto porovnávanie miest, ale: nie je to len o prinátorovi, je to aj o obyvateľoch a voličoch, o investoroch a o developeroch, o mestskom zastupiteľstve, o umelcoch. Na posledných troch primátorov (tých starších si len proste nepamätám, preto sa nevyjadrím) síce nemôžem hovoriť práve pochvalné slová, ale nie je to len o primátorovi. Ajkeď aj ten by samozrejme pomohol - škoda že Bročka nie je Bratislavčan.