Mám takú menšiu dilemu, študovať alebo pracovať. Študujem inf. manažment no mám možnosť nastúpiť do práce, ktorá je zameraná skôr do IT. Štúdium je viac zamerané na eko/marketing a pod. a iba trochu do IT. Tak či ísť ešte študovať ING alebo ísť pracovať.
Práca je zameraná na IT konzultanta, ale mám ambíciu "postupiť/zastávať" v budúcnosti pozíciu konzultanta analytika resp. viesť projekt. Čo sa týka študovania, tak informatické zameranie by som asi nedal, keďže oproti doterajšiemu štúdiu mi chýbajú znalosti v určitých oblastiach. Praca or ing, asi taká je otázka. Fakt mám zo toho zmiešané pocity, keďže neviem či sa v budúcnosti vrátim znovu do školy aby som študoval Ing, či toto nie je náhodou posledná šanca.
ako clovek, ktory dropol vysku, lebo zivot nie je zadarmo a studenti casto zoskrabavaju 5centovky z chodniku, hovorim chod do prace.
isla som z dizajnera, cez kodera / konzultanta / programatora na senior inziniera v priebehu 3 rokov.
dalo mi to ovela viac, nez mi aka skola mohla kedy dat - co sa tyka vedomosti Z PRAXE alebo penazi. o co som prisla je mladost - nemam vysokoskolske kamaratstva, vysokolske lasky, nezazila som tie roky (relativnej) volnosti, ked uz mas moznosti dospeleho cloveka, ale nemas taku zodpovednost. nemam odchlastane a od-party-ovane to, co rovesnici, ale nemenila by som. je to samozrejme o tvojich prioritach
moj brat ma iba bc, ktore robil popri praci 8 rokov (ale menil odbor) a absolutne nikoho to nezaujima, zaraba slusne a je vo firme dost vazeny. a este aj vdaka projektom cestuje kade-tade po svete.
asi robota. ale ako hovori hopepohroma, zacnes riesit vcelku dospelacky zivot, neviem ci teda u vas na skole to nejak extra funguje slopat a ozierat sa predsalen to neni skola typu andragogika (na ktoru som chodil ja). ale robota aspon zaruci financie. a mozes sa realizovat dalej ing uz moc ludi nezaujima.