priateľov otec pracuje ako kamionista pre firmu so sídlom v Belgicku, ale ako hovorí @3 , meškajú s výplatou, v podstate celý rok je preč, bojové podmienky... nie je to nič moc
Kamarát a jeho otec chodia .Majú väčšinou trasu Holandsko,Belgicko ,Francúzsko a plat majú cca. 2000e na mesiac. Lenže vkuse sú preč a domov chodia tak na 2týždne po neviem akom čase. Proste to sú vydreté peniaze...
Je to na hovno práca . Jak je rok dlhý si skoro vôbec neni doma a ked si tak možno na dva dni za 3 mesiace a aj to niekedy nie je no a ked si v nejakej prijebanej krajine kde majú sviatok tak si odstavená na nejakom parkovisku a môžeš sa posrať od nudy . veľmi ľahko by sa aj mohlo stať že by si tam trávila štedrý deň alebo podobne.
Keď že chcem túto prácu robiť, zaujímam sa trošku o to.. V podstate boli tu spomenuté všetky základné informácie, v dnešnej dobe už to nie je práca ako kedysi.. Už len z pohľadu bezpečnosti na ceste, plno havárií, nezodpovedný vodiči, ďalšia nevýhoda je ako tu bolo spomenuté, ste preč od domova, v niektorej krajine natrafíte na sviatok a stojíte celý deň, ďalší faktor je že sa Vám môže pokaziť kamión, spíte v kamióne po parkoviskách, odpočívadlách, malo spánku, veľa šoférovania..práca náročná psychicky aj fyzicky..Ale aby som nespomínal len na odradenie, dá sa pekne aj zarobiť záleží od firmy v ktorej pracujete, lepšie je podľa mňa pracovať v menšej firme, kde Vás aj osobne poznajú a nemajú ťa len pod nejakým číslom..Známy pracuje pre pre firmu Autotransport, so sídlom v Prešove, pracuje tam už veľa rokov a baví ho to..napriek tomu že už má rodinu.Ale je doma skoro každý víkend..Každopádne zhrnutím je to tak že je to skôr práca pre slobodných ľudí bez záväzkov, ktorých táto práca baví..
otec je kamionista, jazdí hlavne Franc., BENELUX a Anglicko, keď tak viac sa ho opýtam keď sa vráti ale naposledy mala firma problém s výplatami a to, že im chodili neskoro a stále pomenej