na základnej som mal rád matiku, lebo som sa na to nemusel ucit, ale na strednej sa to prudko otocilo btw sú prázdniny, tak naco zakladáte témy o matike?
Zatiaľ som na tom podobne Neučím sa ju ani sa ju učiť nemienim iba ak dávam pozor na hodinách a mál som za jedna. Ale tak možno v tretiaku zmením názor A kua dajte pokoj zo školou
@13 8 rocny gympel .. tam to máme .. a hojne chemikár haluzák .. triedny .. matiku tes uci on taze parada .. akurat fyziku taka ku*va a ja sa tak o opačnom pohlavý nevyjadrujem ale toto je fakt moc .. som doebal pisomky a tak mi cela dat 3 som odpovedal z polrocného uciva v pohodicke na 1 .. som ju aspoň strápnil .. krásny pocit zadosťučinenia
18. no tak to blahoželám ...no tak to ja by som na 8-ročný gympel nešla, ani keby ma šlahlo, bože neeeeeeeee.. ja som si vyberala školu bez chémie a fyziky.. no ale tak neboj mám tam iné predmety ..napr. také účto, ekonomika.. no nič moc
20. tak akože, tým, že študujem a dúfam, že aj v budúcnosti budem študovať ekonomiku to neznamená, že budem sedieť v kancelárií.. tak to ozaj neplánujem ... ja budem rozbehaná po celom svete.. možno len s karavanom a možno aj za nejakým účelom, ale to je ešte ďaleko
29. to len keby si potrebovala robiť nejaký pokus... požičiam ti ich ... hoci viem, že je dosť možné, že sa mi nevrátia.. ale aj tak.. ja ti verím, už len kvôli nim
Nie každého bavia bezduché rovnice a logaritmy..a ešte ked ich neovláda a musí, tak sa z toho nebude asi trikrát radovať..že sa musí zaoberať takou chujovinou..a ešte mať z nej trouble..vo forme zlej známky, reparátu a pod.
lebo vacsine ludi sa nechce rozmyslat... a pri nej rozmyslat treba. mne tiez keby sa chcelo, tak mam na vela len komu by sa chcelo. mna profka stale len buzeruje, ze ako je mozne ze to neviem ked ja by som to mala vediet asi jej uz konecne poviem, ze ma to proste nebavi a je to ale pravda pravda, neucim sa a nejake tie jednotky dvojky sa pochytaju. a profka stale nieje spokojna kurnik