Aké mate skúsenosti s reklamáciami? Ako často chodíte reklamovať tovar, kde, prečo? Zvyknú vám reklamáciu uznať? Proste všeobecný pokec o reklamáciách....
Nereklamujem, alebo skôr nemám vo zvyku reklamovať veci a sťažovať sa.
Jediný, komu sa staviam na zadné a nerobím, čo odo mňa chce, neprispôsobujem sa, je Telekom. Nútia ma platiť za veci, ktoré nechcem a nepotrebujem a naopak - to, čo mám zaplatené a chcem od nich nejaké služby, to nemám. Preto píšem, volám, chodím, pýtam sa a začínajú byť zo mňa na prášky Možno vyhrám
vacsinou som reklamovala len mobily, stale sa tam nieco kazilo a vzdy mi tam len nahrali novy softver, tak po troch reklamaciach mi vratili peniaze a kupila som si iny a medzicasom aj podstatne lepsi za tu istu cenu
nemam vo zvyku reklamovat, ale moja mama by isla za kazdu blbost... ale sranda, ze jej vzdy uznaju nuz.. vie byt velmi asertivna
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov
Áno, zvyknú. Niekedy bolo treba vec poslať na reklamáciu druhý raz, aby ju uznali.
Jediný, komu sa staviam na zadné a nerobím, čo odo mňa chce, neprispôsobujem sa, je Telekom. Nútia ma platiť za veci, ktoré nechcem a nepotrebujem a naopak - to, čo mám zaplatené a chcem od nich nejaké služby, to nemám. Preto píšem, volám, chodím, pýtam sa a začínajú byť zo mňa na prášky Možno vyhrám
nemam vo zvyku reklamovat, ale moja mama by isla za kazdu blbost... ale sranda, ze jej vzdy uznaju nuz.. vie byt velmi asertivna