Reklamy su fajn a su v podstate potrebne aby mohol akykolvek portal fungovat bez vacsich problemov, ale to ze sa jebu uz vsade je fakt moc. Narazam na reklamy, ktore sa otvoria na polovicu browseru a po chvili sa zmensia a oxiduju niekde v rohu.
Ja neznasam tzv. "kreativcov z reklamych agentur", ktori nie su schopni vymysliet putavu reklamu bez toho aby bola agresivna. Tiez nechapem niektore... Najviac neznasam take ktore behaju a znefunkcnuju nejaku cast webu (jednu dobu ma tlaciarne HP tak nahnevali, ze som sa nedokazal prihlasit do mailu, ze od vtedy bojkotujem cokolvek od nich, tak isto poistovna Allianz ma pred rokmi nasrala, lebo som si nemohol pozriet mail, nikdy si nekupim u nich nic).
trapi ma to, ze "kreativec z reklamnej agentury" vytvori nieco agresivne, na co ludia nadavaju, pre inzerenta to ma mensi efekt, casto negativny, a kreativec z reklamnej agentury este dostava bonusove premie za to ze urobil agresivnu vec, ktora nikomu nepomohla, brandu inzerenta mohla uskodit, a zakaznikov sklamala.
Problem je ze oni si take reklamy robia, a presviedcaju klienta, ze cim je agresivnejsi tym lepsie. Nechapem, ze to klienti akceptuju...
Vsimol si si Tommyhot taku vec, ze na americkych/anglickych a pod weboch (lubovolnych, aj takych kde je vela reklam (pokial to nie je nejaky ilegalny content, kde je viac chorych reklam ako clovek prezije), ze su tam sice reklamy ale malokedy menia tvar, alebo obmedzuju pouzivatela. Nechapem preco v nasich koncinach "kreativec z reklamnej agentury" sa snazi co najviac obtazovat. Fakt to nechapem...
Ja sy myslim že ej to potrebne pametam ekd mar birdz problemis financiamy...(asi to bolo tu alebo na nejakom fore...moja pamet ensluzi dobre) podlamna ta jedno kliknutie popripade dve nezabiju...za tie dve kliknutia dostaneš na birdzi ZADARMO skvelu komunitu ludi a ak by mal birdz nejake finančne problemi tak by mi nevadilo ani 10 reklam cez ktore sa musim preklikať len aby birdz fungoval a ja som sa nan dostal (nad tých 15reklám by som uvažoval či tos toji zato XD )
Ja som pritom myslim dost komercny clovek (a nehovorim teraz o BIRDZ, ale vseobecne), mne reklama ako taka vo vseobecnosti nevadi, nevadi mi dokonca vela reklam, nevadi mi reklama v telke, dokonca to neprepinam, naco? ved aj reklamy vedia byt zaujimave... a ked pozeram program, oni vlastne ten program platia...
jedine co nechapem, alebo mam taky pocit, je to fakt len moj pocit?
ze kreativci z reklamnych agentur (tvorcovia reklam) vo svete sice vymyslaju kreativne bizarne sposoby, ale tak aby neboli obtazujuce, ak robia daco unikatne, netradicne, zvacsa v specialnych plochach (vonku na ulici a pod). Chodim po roznych weboch, slovenskych i zahranicnych, a mam pocit, ze vo svete su tie reklamy nejake slusne... mam pocit ze si reklamna agentura tam viac vazi jednak klienta a jednak zakaznika (ako keby chcela zaujat, upozornit na seba, ale nikomu neublizit nikoho neposkodit), u nas mam pocit, ze slovenski tvorcovia reklam (a nehovorim tu, ale vseobecne, su reklamy ktore dokazu ZNEFUNKCNIT WE sa snazia skor ublizit, vytvarat negativne pocity...
Kec o tom, ze agresivnu reklamu si vsimne viac ludi, je mozno vagny. Podla mna KAZDU KREATIVNU REKLAMU si vsimne vela ludi, ak je kreativna, tu ide o obsah, nie sposob tej reklamy. Nechapem, preco oni povazuju za "vsimnutie si reklamy" ked clovek sa snazi nejako tu reklamu vypnut a nesustredi sa na reklamu samotnu ale na hladanie krizika ako to vypnut...
Preco si slovenski tvorcovia reklam nevazia klientov (inzerentov) a ich zakaznikov (spotrebitelov/divakov reklamy???) Je to moj dojem, alebo tak je naozaj?
tommyhot ispiroval si ma ked budem mat nejaky vikend cas, mozno uz nabuduci, mozno ten dalsi, asi skusim zalozit nejaku nadaciu/blog/nieco o slusnosti na internete... lebo mam pocit, ze Slovensko je plne "najmudrejsich ludi na svete, ktori nevidia nic, len samych seba"
S reklamami ktoré majú svoje stabilné miesto problém naozaj nemám (dokonca ani to OB tu hore mi neprekáža tak ako iným), ale také tie pohyblivé mi občas dosť vadia... Keď sa mi tam niečo spustí a nie a nie to zmiznúť a vypnúť sa to nedá, alebo z toho ostane ten obdĺžniček ktorý behá zarovno s tým ako sa ja posúvam po stránke - a už sa mi nie raz stalo že mi taký obdĺžniček zablokoval prístup k niečomu na stránke...
Keď som odoslala ten príspevok, spomenula som si na jednu reklamu na ktorú som nedávno natrafila... Nebolo to síce na Birdzi, ani to nebola internetová reklama, takže to bude trošku offtopic, ale myslím že tomuto sa hovorí kreatívna reklama...
Suhlasim s tommyhotom. Nemam nic proti reklamam ako je napr tu OB a potom odkazy naspodku to je OK. Ale vrcholne ma obtazuju tie vyskakovacie okna i ked aspon vdaka za to, ze sa daju vypnut, lebo na jednej nemenovanej stranke som to ani vypnut nevedel a cakal ako kkt kym sa to zmensi samo... popripade mi vrcholne na nervy lezu reklamy ala videa co sa automaticky zacnu stahovat (obzvlast vtedy ked sa blizim k limitu a nechce sa mi ho prekrocit...)
@tomas bohuzial na slovensku je kopa ludi co si myslia, ze su odbornici vo svojom obore, zarabaju neskutocne prachy a keby to co vystrajaju tu vystrajali v zahranici, tak by velmi rychlo skoncili niekde pri lopate.
toto forum je viac menej zbytocne, viem ze s tymi reklamami nic nespravis. maximalne dat navrh inzerentom, nech troska porozmyslaju ale to by si ich asi stratil.
kazdopadne ja som hodil do blacklistu celu tu domenu odkial chodia tie debilne vyskakujuce reklamy, takze no problem
Inak teraz ma tak napada, ze ci sa niekto z birdzu chysta na noc reklamozrutov co bude v poluse... totiz tam by mali byt ppc reklamy, bohuzial ja sa tam nedostanem tak ze ci niekto ide a ze by potom zreferoval (najlepsie dal nejake linky )
ja nemam rad tieto nove reklamy na orange a esprit co su tu...to je strasne otravne...otvori sa to pomaly cez celu stranu a vzdy ked dam refreshnut stranku alebo nieco insie otvorim je to tam zas...leze to na nervy...skor by sa to hodilo ako banner alebo nieco take...to nelezie az tak na nervy a zaujme to rovnako podla mna
presne tento druh reklám nenavidím, nehorázne ma to irituje na ostatných stránkach a tak som dúfala že tu to nebude, ale niekedy našťastie len stačí refrešnúť
reklama ako taká mi nevadí. ale táto OTRAVNÁ forma je otrasná. vypnem ju, a ona sa nevypne, len sa zmenší, a potom zas zväčší! je to HNUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
25 komentov
trapi ma to, ze "kreativec z reklamnej agentury" vytvori nieco agresivne, na co ludia nadavaju, pre inzerenta to ma mensi efekt, casto negativny, a kreativec z reklamnej agentury este dostava bonusove premie za to ze urobil agresivnu vec, ktora nikomu nepomohla, brandu inzerenta mohla uskodit, a zakaznikov sklamala.
Problem je ze oni si take reklamy robia, a presviedcaju klienta, ze cim je agresivnejsi tym lepsie. Nechapem, ze to klienti akceptuju...
Vsimol si si Tommyhot taku vec, ze na americkych/anglickych a pod weboch (lubovolnych, aj takych kde je vela reklam (pokial to nie je nejaky ilegalny content, kde je viac chorych reklam ako clovek prezije), ze su tam sice reklamy ale malokedy menia tvar, alebo obmedzuju pouzivatela. Nechapem preco v nasich koncinach "kreativec z reklamnej agentury" sa snazi co najviac obtazovat. Fakt to nechapem...
jedine co nechapem, alebo mam taky pocit, je to fakt len moj pocit?
ze kreativci z reklamnych agentur (tvorcovia reklam) vo svete sice vymyslaju kreativne bizarne sposoby, ale tak aby neboli obtazujuce, ak robia daco unikatne, netradicne, zvacsa v specialnych plochach (vonku na ulici a pod). Chodim po roznych weboch, slovenskych i zahranicnych, a mam pocit, ze vo svete su tie reklamy nejake slusne... mam pocit ze si reklamna agentura tam viac vazi jednak klienta a jednak zakaznika (ako keby chcela zaujat, upozornit na seba, ale nikomu neublizit nikoho neposkodit), u nas mam pocit, ze slovenski tvorcovia reklam (a nehovorim tu, ale vseobecne, su reklamy ktore dokazu ZNEFUNKCNIT WE sa snazia skor ublizit, vytvarat negativne pocity...
Kec o tom, ze agresivnu reklamu si vsimne viac ludi, je mozno vagny. Podla mna KAZDU KREATIVNU REKLAMU si vsimne vela ludi, ak je kreativna, tu ide o obsah, nie sposob tej reklamy. Nechapem, preco oni povazuju za "vsimnutie si reklamy" ked clovek sa snazi nejako tu reklamu vypnut a nesustredi sa na reklamu samotnu ale na hladanie krizika ako to vypnut...
Preco si slovenski tvorcovia reklam nevazia klientov (inzerentov) a ich zakaznikov (spotrebitelov/divakov reklamy???) Je to moj dojem, alebo tak je naozaj?
» blogs.discovermagazine.com/badastronomy/20...
toto forum je viac menej zbytocne, viem ze s tymi reklamami nic nespravis. maximalne dat navrh inzerentom, nech troska porozmyslaju ale to by si ich asi stratil.
kazdopadne ja som hodil do blacklistu celu tu domenu odkial chodia tie debilne vyskakujuce reklamy, takze no problem