Čo hovorite na toto auto ? ma s nim niekto skusenosti ? ake motory by ste brali , ktoré su najspolahlivejsie motory? ak ho niekto vlastnil alebo vlastni napiste mi
Problém pri francúzskych autách ale to platí už vlastne o skoro každej euróspkej značke je kvalita. Tou sa veľmi európsky trh nemôže chváliť. V podstate teda je jedno aké auto. Úplne jedno. A druhá vec je servis. Nájsť normálny servis je umenie ak nie utópia
Priateľ mal renault megane ročník 2003 a musím povedať,že auto šlo neskutočne,ale pokzaila sa elektrika celá,riadiačka bola celá zaoxidovaná,,a nesôr bol problém aj so vstrekovaní,vypínalo turbo a neviem čo všetko ..bola to 1.9 dCi ..a my sme mali tiež megane ale ešte starší od tohto nepamätám si ho,ale viem že aj tam boli probémy so vsstrekovaním..takže až taká kvalita to asi nie je
No podľa jedného vlastníka autoservisu sú renaulty šmejdy..asi najhoršie autá..ale samozrejme ide aj o to, či práve kúpiš dobrý kus... asi najviac sa kazia mercedesy, bmw a renaulty.. teda tam sú problémy s elektronikou a kadejaké malé ale drahé opravy... taktiež hovorí že TOP sú Kia, Nissan, Suzuki.... tak len toľko
renault je jedna z top znaciek, ktore setria na materialoch, preto maju take lacne auta. seru sa celkom este aj pocas zarucnej doby.. ale dizajnovo su celkom vydarene, najma Megane RS Trophy
Treba sa hlavne rozhodnut ci kupis benzin alebo diesel. Benzin ma nizsiu zivotnost motora, diesel zase komponentov, t.j. vysokotlake cerpadlo, vstrekovace. Dalej ma diesel dvojhmotny zotrvacnik, vacsie vibracie a s tym spojene opotrebovanie silentblokov motora a zavesenia prevodovky.
Celkovo by som to zhrnul tak, ak chces lacne vozenie kup si benzin do 100 000km. Ak jazdis vela a mas dost penazi, kup si naftu. Rataj s tym, ze ak budes auto kupovat nad 150 000km urcite a nevyhnes rozvodom, po case silentlblokom, tlmicom a pruzinam na prednej naprave. Zadne napravy osobne neviem ake su co sa tyka M3. Co sa tyka udrzby benzinoveho motora, tak je prakticky skoro nulova ak neberieme do uvahy vymeny oleja, filtrov a sviecok. Pri nafte, ako som uz pisal, treba ratat s tym, ze tam bude vela veci odchadzat. Sice usetris na spotrebe a cene paliva, ale mnohonasobne to preplatis na opravach.
Co sa tyka spominaneho 1.5dCi, tieto motory mali vyrobny nedostatok a to problem s klukovkou, ktory bol avsak vyrieseny v autach od 2004/2005 ak sa nemylim. Takze do toho motora by som sa nebal ist. Netreba vsak od neho cakat zazraky. Ano, je pruzny, urcite pruznejsi teda ako benzin, ale zase nema dostatocny vykon kvoli nizkemu objemu. Takze treba ocakavat, ze to nebude mat extra tah. Urcite sa to neda porovnat s 1.9dCi alebo inymi naftovymi motormi o konkurencie. Ak sa jedna o 1.9dCi, do tohto motora by som sa vobec nebal ist. Je to jeden z naj naftovych motorov co sa tyka renaultov. Nema zname ziadne opakovane zavady.
ďakujem ale od renaultu by som si vzal radšej niečo iné trebárs Espace ktoré sa vyrába už 30. rok pomaly ale isto a s celou panoramatickou rovno 3.5L V6 a voll leder mit top zustand
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
14 komentov
sorry no
tu si niečo prečítaj: » moje.auto.cz/kurtak/renault-...
Isiel by som do Dci (udajne kazivejsí no nemyslím si...)
Celkovo by som to zhrnul tak, ak chces lacne vozenie kup si benzin do 100 000km. Ak jazdis vela a mas dost penazi, kup si naftu. Rataj s tym, ze ak budes auto kupovat nad 150 000km urcite a nevyhnes rozvodom, po case silentlblokom, tlmicom a pruzinam na prednej naprave. Zadne napravy osobne neviem ake su co sa tyka M3. Co sa tyka udrzby benzinoveho motora, tak je prakticky skoro nulova ak neberieme do uvahy vymeny oleja, filtrov a sviecok. Pri nafte, ako som uz pisal, treba ratat s tym, ze tam bude vela veci odchadzat. Sice usetris na spotrebe a cene paliva, ale mnohonasobne to preplatis na opravach.