Koncom januára máme s priateľom 3. výročie vzťahu a zároveň on bude mať 25. narodeniny. Chcela by som ho vziať ako prekvapenie na romantický výlet počas víkendu niekde do zahraničia. Máte nejaký tip na výlet, destináciu? Prípadne je to podľa vás dobrý
(pokračovanie)
Je to podľa vás dobrý nápad? Už by sme mali mať aj pasy vtedy obaja. Samozrejme, rada by som sa držala normálnych súm, keďže som študentka.
Ak sa vám to nepozdáva, tak vás takisto prosím o reakciu, prečo je to zlý nápad, prípadne nejakú alternatívu darčeku.
On je chalan z malého mesta, má rád autá a motorky. Rád trávi čas s kamarátmi. Cestovanie lietadlom veľmi nemusí, takže ak lietadlom, tak krátky let Pravdepodobne by sme leteli z Košíc, to máme najbližšie
Podľa mňa veľmi dobrý nápad, ale destináciu ti neporadím.
Asi by som si vybrala podľa leteniek na konkrétny termín - čiže tak, aby bol let tam aj späť v normálnom čase a nemuseli ste vstávať napr. o tretej ráno a nevracali sa odtiaľ v nedeľu o jedenástej večer...
Super napad. Ak ma rad motorky, tak ho zober niekde do Thajska, alebo na Filipiny. Su to lacne krajiny, letenky tam casto su tiez lacne (i ked neviem ci zrovna koncom januara) a lacno si tam vies vyrentovat aj motorku, v horsom pripade skuter.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
9 komentov
Je to podľa vás dobrý nápad? Už by sme mali mať aj pasy vtedy obaja. Samozrejme, rada by som sa držala normálnych súm, keďže som študentka.
Ak sa vám to nepozdáva, tak vás takisto prosím o reakciu, prečo je to zlý nápad, prípadne nejakú alternatívu darčeku.
On je chalan z malého mesta, má rád autá a motorky. Rád trávi čas s kamarátmi. Cestovanie lietadlom veľmi nemusí, takže ak lietadlom, tak krátky let Pravdepodobne by sme leteli z Košíc, to máme najbližšie
Ďakujem