dneska sa mi snival sen...bolo by to nadlhsie ale vskratke boli sme 4 realne postavy medzi prizrakmi a vadili sme im a museli sme od nich utiect...potom sa ten sen prerusil a snivali sa mi ine veci a ptm som si pomyslela ze ktovie ako sa ten sen s tymi pr
môže sa ti kľudne snívať tak reálne, že sa ti zdá že máš otvorené oči a cítiť to tak...mne napríklad často v noci robilo to, že som si myslela, že mi vyskočila sánka a nemohla som zavrieť ústa a tiež som sa nemohla zobudiť svojvoľne kým to neskončilo samo...kamarát čo spal so mnou v izbe mi povedal, že som mala celú noc zatvorené ústa...potom mi niekto vysvetlil, že to funguje podobne ako fantómové bolesti - cítiš aj to, čo reálne nemáš....neviem či toto je podobný prípad, ale mne to po čase prestalo, teraz také už nemávam...možno keď sa upokojíš s tým, že to je len veľmi zvláštna kombinácia fyzických a psychických vlastností človeka, tak na to nebudeš myslieť a nebude sa ti to opakovať ale nie som odborník, tak pokiaľ sa naozaj bojíš, tak sa spýtaj niekde, kde sa v tom vyznajú
@potvorkape zisti si niečo o takzvanej spánkovej paralýze
(v skratke: vec ktorá sa ti deje bežne vždy keď zaspíš, motorické spojenia medzi telom a mozgom sa prerušia, inak by si pohyby ktoré vykonávaš v sne robila aj v reáli. niekedy keď sa človek zobudí príliš náhle alebo netypickým spôsobom, tak tento stav pretrváva, čiže si pri vedomí, ale môžeš hýbať maximálne tak očami, je to pomerne traumatický zážitok často sprevádzaný halucináciami (obvykle práve "duchov" sediacich človeku na hrudi, alebo stojacich pri nohách postele)
Dnes sa mi sníval sen, kde bolo neviem čo, ale v určitom momente neidentifikovateľný malý Tvor mi v ňom skočil na nohu a nechcel zliezť, a zobudil som sa na to, ako som kopol do steny pri posteli.