Máš po 18, zodpovedáš sám za seba a teda môžeš si robiť absolútne čo chceš. A pochybujem, že oni to nevedia. Ale keďže žiješ pod ich strechou, tak čo povedia, tak to platí.
Čo dodať, skús si s nimi pohovoriť alebo sa čo najskôr odsťahovať.
to si myslím tiež lenže oni sú asi hrozne stará éra ktorá si myslí že sú zamna zodpovedný dokila chodím došky alebo do 21rokov ( neviem kde to zobrali ) preto potrebujem aj ten odkaz na zákon ktorý by som im dal prečítať.... To že sa odstahovať? na mám byt ale tam býva ešte babka takže to by výhra nebola a zasa k priatelke aj ked hovoria žeby im to nevadilo mi to je blbe bo sme spolu 3/4 roka a živit další krk ked som študent..... Najviac ma štve že brat už od 18 mu nič nezakazovali od 17 spával u pritelky ona unás a nikomu nič nevadilo....Dokonca mi zakazujú aby priatelka umna prespala po stužkovej....
vydrž to....to sa ti povie ked to mám už od 17-ky nervy mám z tých večných hádok už v kely a zmaturuj to bude dosť ťažke ked doma nemám čas sa ani v kludnom prostredí učiť...
Ako to potom, že na tvojho brata takí jebnuti neboli?
A viem, s tým vlastným bývaním to také lahké neni.
Tu sa nedá moc čo poradiť, proti rodičom toho sám moc nenabojuješ, hlavne keď sú takí, akí sú... Jedine sa ich snažiť rozumnymi argumentami a kompromismi nejako presvedčit.
študent sice som, živiť ma živia ( ale to je ich snád ich povinosť pokial som v škole a nie v práci čo im ale nedáva právo mi vo 19ke hovorit kde budem spat a kedy dojdem dom ) najomné sice neplatim ale to čo mesačne dam do domácnosti z brigády sa dá brat za nájomne a neberem len na stravu ale aj rekonštrukciu RD ( ku príkladu svoju izby som si dal dokopi za 40000 z brigády, oblečení si kupujem zo svojeho ) tak teraz hovorte či sú alebo né