Rozmýšlali ste niekedy nad tým ako sa niekto stane milionárom? Teraz nemyslim podvody a pod. Ale tí ľudia čo záhadne sa stali bohatými. Tiež to boli študenti ako mi a zrazu vlastnia monopol. Mnohy z nas študujeme a skončime ako kazdy bezny clovek. Ale ak
@uspavanocka Jebem ťa, s 9 cifernou sumou v eurach na konte to vás tu možem jebať všetkych. Vy závidíte aj lesu ihličie. Nenormálni jeblíci. Ináč aj všetci kamoši, čo sú tiež z bohatých rodín, majú na sociálnych sieťach vytvorené účty a chodia tam, takže čo tu večne všetci s tým máte, to už akože bohatí nechodia na Internet alebo ani si nekupujú počítač alebo čo kurva. Ste úbožiaci, tak sa už nebavím s ludmi s IQ rozpíleného húpajúceho koňa, môžete mi všetci suckovať cock. Paaa >
súhlasim s alex, často krát to proste iba prebrali od rodičov alebo zdedili nejaké veci... Podľa mňa na to nemáš nejaký presný dovod že ako, skrátka ako už bolo spomínané, treba mať super myšlienku, ako nikto pred tebou, alebo pevnu volu...buď predáš svoj mozog, alebo svoje telo...
@roman103 hlavneze minule ked s to riesilo si hovoril ze to je tvoje hobby trapas za trapasom chod radsej na pokec tam ti to budu verit. predpokladam ze si nejaky ubohy skaredy chudak ktory je rad ked mama donesie domov neplesnivy chleba a tak si na birdzi vymyslas svoje bohate alterego, bohuzial aj moj pes by to lepsie vymyslel. tak uz sa dosnaz, prestan sa strapnovat, odhlas sa z birdzu a najdi si pracu aby si raz dosiahol aspon to dvojciferne cislo na ucte, ked uz to 9ciferne nevydalo.
@uspavanocka Ach ty štetka fake, moje hobby je zbieranie mincí a známok, posilovanie, plávanie, strelba. Takže to sa ti že fakt nevydarilo, ale u teba je to normálne. Máme pochopenie pre ludí s takým syndrómom ako si ty, takže don't worry, you sick bitch.
@roman103 neviem kto sa tu pytal ake je tvoje hobby ale tak potes sa, ze aspon na sekundu sa o teba niekto zaujima, kedze v realnom zivote sa o teba ludia zaujimaju asi iba vtedy, ked ti volaju kvoli nejakemu kablu