mám menší problem ohľadom môjho vozidla. Čím ďalej som si všimol, že má už časom väčšiu spotrebu oleja. Časom som si to ani nevšímal, auto bolo používané aj inou osobou, takže o probléme som vedel len čiastočne. Keďže som sa včera dozvedel od d
- Olej preniká popri opotrebovaných piestnych krúžkoch
- Olej preniká cez opotrebované guferá ventilov
- Olej preniká cez vadné tesnenie pod hlavou alebo prasklinu v bloku / hlave motora
- Odvetrávanie kľukovej skrine neodlučuje olej správne a ten sa dostáva do sania
- Olej preniká cez opotrebované ložisko turbodúchadla a dostáva sa do sania
- Olej tečie z nejakého tesnenia rovno pod auto
Koľko má motor najazdené a ako dlho tento problém trvá?
Najprv by som zhodil zospodu kryt motora a pozrel na motor či tam nie je nejaký únik, lebo toto je už celkom veľká strata oleja na to aby ju tento konkrétny motor zožral. Potom pozrieť v akom stave sú sviečky a otvoriť nádobu chladiacej kvapaliny a pozrieť, či tam nie sú nejaké stopy po oleji.
Za chladného počasia je trochu dymu bežný jav. Ak je ho veľa, môže to byť symptóm žrania oleja, potom by som sa zameral na odvetrávanie kľukovej skrine, premeral by som kompresiu vo valcoch ale hlavne by som skontroloval turbo, ak je problém tam a naozaj cez ložisko uniká do sania olej, môže to spôsobiť vážne problémy.
Auto má nabehaných 225 000km.
Tak, dotyčný, čo na ňom jazdil častejšie, mi vravel, že cca 1mesiac to pretrváva. Že pomaličky sa to zo začiatku stupňovalo, až tak, že to bolo dosť 3l na 1000km.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
18 komentov
ale zas ja sa moc nevyznam takze sa tým moc neriaď
» forum.cars.cz/chevrolet/viewt...
Tu chodím častejšie než si zakladať profil na ďalšej pofidernej stránke.
- Olej preniká popri opotrebovaných piestnych krúžkoch
- Olej preniká cez opotrebované guferá ventilov
- Olej preniká cez vadné tesnenie pod hlavou alebo prasklinu v bloku / hlave motora
- Odvetrávanie kľukovej skrine neodlučuje olej správne a ten sa dostáva do sania
- Olej preniká cez opotrebované ložisko turbodúchadla a dostáva sa do sania
- Olej tečie z nejakého tesnenia rovno pod auto
Koľko má motor najazdené a ako dlho tento problém trvá?
Najprv by som zhodil zospodu kryt motora a pozrel na motor či tam nie je nejaký únik, lebo toto je už celkom veľká strata oleja na to aby ju tento konkrétny motor zožral. Potom pozrieť v akom stave sú sviečky a otvoriť nádobu chladiacej kvapaliny a pozrieť, či tam nie sú nejaké stopy po oleji.
Za chladného počasia je trochu dymu bežný jav. Ak je ho veľa, môže to byť symptóm žrania oleja, potom by som sa zameral na odvetrávanie kľukovej skrine, premeral by som kompresiu vo valcoch ale hlavne by som skontroloval turbo, ak je problém tam a naozaj cez ložisko uniká do sania olej, môže to spôsobiť vážne problémy.
Auto má nabehaných 225 000km.
Tak, dotyčný, čo na ňom jazdil častejšie, mi vravel, že cca 1mesiac to pretrváva. Že pomaličky sa to zo začiatku stupňovalo, až tak, že to bolo dosť 3l na 1000km.
Bolo menené turbo, ale za použité.
Auto je/bolo jazdené denodenne dlhé trasy.
Áno, bolo menené turbo za použité.
Aby sme sa chápali, neboli/nie sú stočené km. Tam je iný dôvod.