Zdravim..takže k vlakom zadarmo to môžem isť napr. ked som z Bratislavy môžem isť do Trnavy zadarmo? či to len vrámci cesty do školy a zo školy? Ked som študent..dik
ja by som dal do pici ze clovek moze ist zadarmo len z miesta bydliska do miesta školy ...a nie ze v hocijakych spojoch....uz vidim jak idioti ozrati budu pobehovat po slovensku a zneprijemnovat ludom cestu
ja tak viem že to musí škola ktorú navštevuješ potvrdiť že si žiakom tej školy a to zoberieš na stanicu a tam ti vydajú nejakú kartu s ktorou si budeš kupovať lístok za 0€...aspoň toto povedala naša učka...
ja len nerozumiem ako niekto môže uprednostniť vlak aj keď bude zadarmo pred stopom ... prečo ľudia nechodia stopom, ke´d je to pohodlnejšie a zábavnejšie a samozrejme rýchlejšie - pretože predpokladám, že TGV u nás tak skoro nebude chodiť
@fragile. jaj no ja som si to skor predstavila tak, ze opita vyjdem z KCcka a prva vec co mi napadne je jak sa dostanem na nocak a nie "jupi idem do kosic"
@mysteriousmonkey dúfam že sa objaví a že to bude môj vykupiteľ z dnešného hnusného sveta, tak rád by som to mal za sebou :happy: @vachtik darí ako darí, na slovensku sa človek vezie zo 75% na VW Group v rakúsku ťa berú o triedu lepšie autá na pumpách aj o dve triedy - čiže nedá sa súdiť či sa darí, zatiaľ nemám ženské vnady, aby som dokázal stopovať výlučne vlajkové lode a šporťáky ... na nový Range Rover a nové S-ko od Mercedesu som čakal 3,5 mesiaca, ale stálo to za to mať počas jazdy aj masáž a Luftovanie je srdcovka, ale niektorým stačí aj stáť v autobuse alebo počúvať piskot bŕzd vo vlaku... no v číne autostop nepoznajú, takže tam by trvalo hodne dlho, kým by som sa prepravil
@soreljulien Hej, to musím dávať pozor ešte aj ako formulujem otázku, aby tu náhodou nejaký detailista nemal zlý pocit?
No ale škoda, že nechceš odpovedať, potom sa nečuduj, že nikto nebude stopovať, keď sa nechceš s nami podeliť o rady