Nie som žiadny odborník na hudbu, nemám žiadne konzervatórium, ale môj názor je, že počúvať sa to dá, tak pár krát, no stále tam počujem rovnakú melódiu v repetačnom slede. Úprimne, videoklip ma zaujal o čosi viac
Ale neprestávaj to robiť, keď ťa to baví. Každý raz musel byť začiatočník a ja by som v tomto žánri (ako sa volá?) konkrétne nevedela vôbec nič, takže klobúk dole
mam rad atmosfericke veci... celkom sa mi to pacilo, no skoda ze si sa cely cas drzal hlavneho motivu a truchu viac to nerozvinul- bol tam na to priestor. Inak celkom fajn praca s efektmi, mix tiez celkom dobry (s drobnou vyhradou k najvyssim tonom, ktore boli trochu naddimenzovane, resp. orezane. Pocuval som to na studiovych reprakoch bez dodatocnej ekvalizacie cize nemyslim zeby to bolo mojou aparaturou).
Video bolo zaujimave, motiv super len by som to asi trosku reorganizoval aby to malo viac hlavu a pätu. Ale graficky krasne.
Ako celok to chvalim, prajem vela inspiracie a drzim palce pri dalsich vytvoroch (-:
@6 neprestávam, toto bol začiatok čo sa takéhoto niečo týka ja som 7 rokov hrával alternatívny metal, len sa učím volá sa to ambient asi
@7 ono to bolo tak, že som skusil novú zvukovku, nahral som si kusok, či funguje, zapáčilo sa mi to a v práci som z toho spravil toto, nemal som v pláne robiť pesničku ale proste sa stalo efekty sú moja uchylka, strašne moc peňazí v tom mám, konečne som to využil a s tým tónom máš pravdu, len on bol moc výrazný, špička mi vybehla vysoko už pri nahrávaní a moc to nešlo spraviť
Diky moc
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
29 komentov
Video bolo zaujimave, motiv super len by som to asi trosku reorganizoval aby to malo viac hlavu a pätu. Ale graficky krasne.
Ako celok to chvalim, prajem vela inspiracie a drzim palce pri dalsich vytvoroch (-: