Svoj súhlas vyjadrujem aj napriek tomu, že premiér Róbert Fico po neustálom nátlaku a po tom, čo všade všetko kolabuje a on začína vidieť silu ľudu a normálnych občanov (podobne ako tomu bolo v roku 89 pri začiatku nežnej revolúcie), pristúpil na isté ústupky, ako je zníženie dane za naftu či dočasné pozastavenie vyberania mýtneho na cestách prvej triedy...
To, čo sa deje na cestách po zavedení mýtneho a čo nastalo, sa celkom presne nedá vyjadriť nijakými slušnými slovami, a ak sa tu mieni niekto do mňa oboriť, že "čo ja o tom viem"... tak už hodný čas pracujem na hlavný pracovný úväzok u najväčšieho českého súkromného autobusového prepravcu jazdiaceho aj nemálo liniek na Slovensku a tak viem veľmi dobre, o čom pri tých pípajúcich skrinkách hovorím...
Aby nám v Košiciach zarátalo 15km úsek za to, že prejdeme hlavnou križovatkou na semaforoch smerom ku stanici, alebo aby nám 5km úsek pri Lučenci iba preto, že na jednej križovatke odbočíme a potom sa po nej vraciame, započítalo nadvakrát... tak to už je trochu priveľa, a to sú iba miesta, ktoré poznáme z vlastnej skúsenosti my... nemám absolútne predstavu, koľko takýchto sporných úsekov môže byť na Slovensku, ale podľa vyjadrení z celej republiky istotne sa to bude počítať na desiatky...
Takáto vláda nech už ide do prdele. Nič sa im nevidí ako problém. Jasné, šak vlastne hej, svoje kapsy si napchajú, a na iných nezáleží. Teraz by sa mohlo postaviť celé Slovensko. Síce neviem, čo by sme zmohli... Nevadí... za Obyčajných ľudí a za slobodu, do boja proti korupcii )
konečne sa aj na slovensku niekto odhodlal na niečo. keď vo francúzsku pridajú hodinu k pracovnému týždňu tak je celá krajina hore kokotom... konečne aj tu.
fico sa dnes stazoval ze obmedzuju ludi na cestach a ze dalo by sa to vyriesit aj inak. a ked to povedal si tak nasral do huby. toto je jediny sposob aby sa to zacalo brat vazne. a ked niekto nie je s niecim spokojny vklude nech si to vklude zariadi takto myslim ze je dobre ze robia taky rozruch aspon to nebude len nieco vedlajsie
Odtiahnut, pobrat doklady a znacky, navalat pokuty. Vidno ze maju nahrabane peniaze a nemusia jazdit aj pol roka. Teraz tam zavadzaju a hraju chudakov. A stazovat sa na stavy ciest a devastovat ich to ano, ale platit nic.
Zaujimave, ze velky autodopravca, nema problem fungovat dalej, aj napriek tomu ze ma administrativnu budovu plnu zamestnancov. A nejaky smolko co kupil vyradeny kamion a stava niekde na dvore pri baraku ci na ulici, s administrativou v pocte jedna manzelka alebo iny rodinny prislusnik tu bude skakat, ako mu kazdy rabuje penazenku.
@Matheusko tu vobec nejde o to, ze musia platit. Tu ide okrem ineho o to, ze 2 rovnake kamiony jednej spolocnosti na jednej trati zaplatili rozdielne myto. Ten 1. zaplatil 5 euro, druhy 25 euro. Z toho vypliva len jedine a to, ze tak ako je to teraz nastavene, je to na picu.
V nemecku ladili myto vyse 1.5 roka pokial viem a az potom sa zacali cesty realne spoplatnovat. Samozrejme tato banda vsivava si potrebuje naplnit vrecka este do volieb aby mali z coho financovat kampane..
Btw ak sa nezrusi zajtrajsi protest, tak idem do blavy si zatrubit s kamionistami. V slovakistane sa pravo obcana uz asi inak ako rebelstvom presadzovat neda..
@22@Tommyhot . . . s tym ze to chce vyladit suhlasim. Chce to jednotnu taxu za km, bez ohladu na povahu cesty. A hranicu od 3,5t (vcetne hmotnosti nakladu) nech to vyjde aj na mensie vozy, ktore ako nenalozene maju pod 3,5t
@Matheusko ak zavedu jednotnu taxu bez ohladu na povahu cesty, budu dialnice oproti cestam prvej triedy bud nadhodnotene, alebo podhodnotene co nie je podla mna najlepsie riesenie.
Btw ak ma fungovat myto ako doteraz nech je radsej zrusene cele. Zaplatis neviem kolko eurasov a tie kurvy lenive kusok za blavou nevedia ani odhrnut sneh. Imho sa z myta pouzije na udrziavanie ciest tak 1/3 ako je to u tychto romantickych socialistov bezne.
@Tommyhot ono je pravda, ze ak mam platit tak si za tu istu cenu vyberiem lepsiu cestu, ale na strane druhej cesty nicia rovnako. Mna napriklad nebavi povinne zakone poistenie ak mam starsie vozidlo, alebo to ak chcem vybehnut na dialnicu s vozom v casovom priebehu jedneho dna, vyhodim peniaz za tyzdnovu dialnicnu znamku A potom ze Slovensko vidia ine krajiny ako krajinu 3tieho sveta. Ked tu mame taky extremny bordel vo vsetkom
Konečne naša vláda musí pocítiť, že si s občanmi nemôže robiť čo len chce. Všetko má svoje hranice a po kamionistoch môžu prísť na rad ďalšie protesty. Treba z politikov už konečne vybiť pocit všemocnosti.
Ja hlavne s nimi súcitím v tom že je v tom chaos a bordel čo sa týka mýta lebo mám známych čo v tom podnikajú tak viem že tiež nadával na nedostatky zavedenia mýta a ešte hlavne že musia platiť aj naďalej cestnú daň aj keď je mýto. Ale zase on jazdí v pohode už 2.1.2010 šiel do Talianska bez problémov svoju účasť akurát podporil že sa podpísal na jednej benzínovej pumpe.
@Matheusko presne tak majú neskutočné zisky v preprave tak nech platia. Taký podnik ktorý ma 2 kamióny a na nich jazdia majitelia podniku nie zamestnanci tak má neskutočné zisky Oni za jednú zákazku zarobia viac než človek za polroka(s riadnym platom, nie almužnou ako na Slovensku väčšina ľudí zarába) a výdavky k príjmom sú neporovnateľné a koľko takých zákaziek má keď urobí za 2 týždne Slovensko - Česko - Nemecko - Taliansko - Španielsko a späť si ani neviem predstaviť a o preťažení ani nehovorím to je hlavná chyba SR že si vpúšťame na cesty preťažené nákladné auta a kamióny potom to tie cesty tak vyzerajú. Ich vôbec netrápia ako si poniektorý myslia pohonné látky ani nič oni proste skúšajú čo si môžu dovoliť. Komentáre že konečne vláda pocítila nátlak alebo niečo také veď keby to nechceli znášať alebo ako väčšina tvrdí ktorý tiež tu napísali svoje vyjadrenie že dnešná vláda to sú komunisti a súdruhovia tak to už tie kamióny odtiahnu tankami a pozatvárajú polovicu a pokuty naparia. Veď cestná premávka platí aj naďalej aj počas štrajku
Mna len celkom bavi, ako sa ludia, ktori este ani 16rokov nemaju,pridavaju do skupin podporujucich tento strajk, lebo sa ich myto tyka tiez..A cim? Cim sa tyka ich? Ani poriadne nevedia co je to myto, vodicaky nemaju...ja sa do veci politickych, a tychto protestovych veci nerozumiem, tak sa nebudem vyjadrovat-mne sa ten strajk nepaci, len v jednej veci-obmedzuje to beznych ludi v presune autom, preco by mal niekto obchadzat cele mesto, aby sa dostal cez ulicu? To je trosku chore...To je len moj nazor...
Mam tento rok 24. A ako sa mňa dotýka tento štrajk? Jednému vodičovi mýtom zrušili firmu, pretože ako vypočítal, náklady sa mu z 2 000€ zvyšujú na 20 000€. Ak týmto mýtom ostanú len veľké podniky, potom vláda zámerne ruší menšie podniky nevýhodnými podmienkami. A veľké spoločnosti zakazujú brať stopárov ako som ja. Čiže, budem musieť cestovať na väčšie vzdialenosti obťažnejšie.
Okrem vlastného tu napísaného dôvodu ti napíšem ako sa to dotkne tých 16 ročných:
Ak sa mi zvýšia náklady na dopravu, nebudem ich platiť z vlastnej kapsy. Takže ak som na liter mlieka si dával za cestu 1 korunu, predajca, aby nebol stratový to musí zvýšiť o korunu tiež. Ale predajca si povie, keˇuž zdražujem z 18,50 na 19,50, dám rovno dvacku, nebudeme sa srať. Kúpiš 10 vecí, a máš 15 korún na účte viac. Vidíš ten rozdiel ak za mesiac na tento nákup ideš len 10x?
Podnikanie je slobodna volba. Nieviem preco stat berie ohlad na podnikatelov a vecne ich taha z existencnych problemov. Na obcana sa napr. tolko nedostava, obcana sa nepytaju ci sa mu paci, ci je spokojny, neberu ohlad na jeho existencne problemy, len mu skacu po hlave . . . a nakoniec si ani nik nespomenie. Este ze sme tak sprosty narod, ze nevieme "hodit lopatou o zem" a povedat nie za napravu a za svoj lepsi zivot. Socializmus si uvedomoval, aku silu ma obcan, clovek ak nieje jednotlivec. A uvedomuje si to aj kapitalizmus. Ak by sa ludia hodili o zem v momente by sabotovali cely stat. Stat a zamestnavatelia su od ludi zavisli.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
75 komentov
To, čo sa deje na cestách po zavedení mýtneho a čo nastalo, sa celkom presne nedá vyjadriť nijakými slušnými slovami, a ak sa tu mieni niekto do mňa oboriť, že "čo ja o tom viem"... tak už hodný čas pracujem na hlavný pracovný úväzok u najväčšieho českého súkromného autobusového prepravcu jazdiaceho aj nemálo liniek na Slovensku a tak viem veľmi dobre, o čom pri tých pípajúcich skrinkách hovorím...
Aby nám v Košiciach zarátalo 15km úsek za to, že prejdeme hlavnou križovatkou na semaforoch smerom ku stanici, alebo aby nám 5km úsek pri Lučenci iba preto, že na jednej križovatke odbočíme a potom sa po nej vraciame, započítalo nadvakrát... tak to už je trochu priveľa, a to sú iba miesta, ktoré poznáme z vlastnej skúsenosti my... nemám absolútne predstavu, koľko takýchto sporných úsekov môže byť na Slovensku, ale podľa vyjadrení z celej republiky istotne sa to bude počítať na desiatky...
Takáto vláda nech už ide do prdele. Nič sa im nevidí ako problém. Jasné, šak vlastne hej, svoje kapsy si napchajú, a na iných nezáleží. Teraz by sa mohlo postaviť celé Slovensko. Síce neviem, čo by sme zmohli... Nevadí... za Obyčajných ľudí a za slobodu, do boja proti korupcii )
Inak, kto z tých, kto podporuje ten protest, má čiernu stužku na aute?
V nemecku ladili myto vyse 1.5 roka pokial viem a az potom sa zacali cesty realne spoplatnovat. Samozrejme tato banda vsivava si potrebuje naplnit vrecka este do volieb aby mali z coho financovat kampane..
Btw ak sa nezrusi zajtrajsi protest, tak idem do blavy si zatrubit s kamionistami. V slovakistane sa pravo obcana uz asi inak ako rebelstvom presadzovat neda..
Btw ak ma fungovat myto ako doteraz nech je radsej zrusene cele. Zaplatis neviem kolko eurasov a tie kurvy lenive kusok za blavou nevedia ani odhrnut sneh. Imho sa z myta pouzije na udrziavanie ciest tak 1/3 ako je to u tychto romantickych socialistov bezne.
vytlacte si to, a dajte si to do okien aut, dajte si cierne stuhy na auta!
Uz som sa tu dost rozpisal, vselikde o tejto teme... ale v skratke: plne podporujem kamionistov v strajku...
@Matheusko presne tak majú neskutočné zisky v preprave tak nech platia. Taký podnik ktorý ma 2 kamióny a na nich jazdia majitelia podniku nie zamestnanci tak má neskutočné zisky Oni za jednú zákazku zarobia viac než človek za polroka(s riadnym platom, nie almužnou ako na Slovensku väčšina ľudí zarába) a výdavky k príjmom sú neporovnateľné a koľko takých zákaziek má keď urobí za 2 týždne Slovensko - Česko - Nemecko - Taliansko - Španielsko a späť si ani neviem predstaviť a o preťažení ani nehovorím to je hlavná chyba SR že si vpúšťame na cesty preťažené nákladné auta a kamióny potom to tie cesty tak vyzerajú. Ich vôbec netrápia ako si poniektorý myslia pohonné látky ani nič oni proste skúšajú čo si môžu dovoliť. Komentáre že konečne vláda pocítila nátlak alebo niečo také veď keby to nechceli znášať alebo ako väčšina tvrdí ktorý tiež tu napísali svoje vyjadrenie že dnešná vláda to sú komunisti a súdruhovia tak to už tie kamióny odtiahnu tankami a pozatvárajú polovicu a pokuty naparia. Veď cestná premávka platí aj naďalej aj počas štrajku
Mam tento rok 24. A ako sa mňa dotýka tento štrajk? Jednému vodičovi mýtom zrušili firmu, pretože ako vypočítal, náklady sa mu z 2 000€ zvyšujú na 20 000€. Ak týmto mýtom ostanú len veľké podniky, potom vláda zámerne ruší menšie podniky nevýhodnými podmienkami. A veľké spoločnosti zakazujú brať stopárov ako som ja. Čiže, budem musieť cestovať na väčšie vzdialenosti obťažnejšie.
Okrem vlastného tu napísaného dôvodu ti napíšem ako sa to dotkne tých 16 ročných:
Ak sa mi zvýšia náklady na dopravu, nebudem ich platiť z vlastnej kapsy. Takže ak som na liter mlieka si dával za cestu 1 korunu, predajca, aby nebol stratový to musí zvýšiť o korunu tiež. Ale predajca si povie, keˇuž zdražujem z 18,50 na 19,50, dám rovno dvacku, nebudeme sa srať. Kúpiš 10 vecí, a máš 15 korún na účte viac. Vidíš ten rozdiel ak za mesiac na tento nákup ideš len 10x?