Čaute, mám jednu otázku. Robím v jednej predajni a máme problémového zákazníka, ktorý po 3. reklamácii žiadal vrátenie peňazí. Bez bločku sa to však nesmie, a on blok vraj stratil. Preto si chcel vybrať iný tovar. Má na to právo bez pokladničného bloku?
nie je o čom. nemá blocek, nech si trhne.. a možno by som ho nahlásil aj na políciu z pokusu o nezákonné obohatenie a z pokusu o podvod..a aj obťažovania..
takých špekulantov už bolo.. bola by si blba ak by si mu vyhovela..
@ameliepoulain ak na nom všetko sedí tak možno, môže mať zarucny od prístroja čo si kúpil nedávno a tento jeho kúsok mu dosluzil a tak chce výmenu. pritom ho už má dlhšie..
@tunidlo blok nedoniesol pri reklamácií ani raz a problémový je z iných dôvodov. Keby ich sem vypíšem, tak budem jebnutá že kto to má čítať. Tu sa človek fakt nezavďačí
ak mu to vymenis len kus za kus, tak je to v pohode, len otazka je, ci to prisiel reklamovat z adekvatnych dovodov...
ale ja som raz uznal reklamaciu, ktora suvisela len s kupou ineho tovaru (rozumej, kupila knihu a doma zistila, ze ju uz ma)... nemala blocek, ale ja som jej reklamacku uznal.... samozrejme, storno som nevedel urobit, lebo tam potrebujes vediet cislo blocku, tak som to nakoniec zacvakal z vlastneho...
pokial nemá bloček, tak nie je čo riešiť. Jedine, že by mal v záručáku napísané číslo bločku - /ešte podla toho by sa to dalo/
Je to možno nepríjemné, ale je to jeho problém.
Bloček je dôležitejší než záručák. V dnešnej dobe už takmer všade používajú bločky namiesto záručákov... Síce vybledajú, ale preto si ich ludia kopírujú.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
21 komentov
takých špekulantov už bolo.. bola by si blba ak by si mu vyhovela..
vieš aké podvody už ľudia robia? :-d
Tomu sa hovorí problémový zákazník
ale ja som raz uznal reklamaciu, ktora suvisela len s kupou ineho tovaru (rozumej, kupila knihu a doma zistila, ze ju uz ma)... nemala blocek, ale ja som jej reklamacku uznal.... samozrejme, storno som nevedel urobit, lebo tam potrebujes vediet cislo blocku, tak som to nakoniec zacvakal z vlastneho...
príklad..
mám doma 4 pokazené kavovare..
mám ale iba jeden zarucny lebo ostatné tri som našiel v zbere na spotrebiče atď...
prídem každé 2 mesiace s tým, že sa mi pokazil kavovar, ale už nemám blocek iba zarucak..
takto si vymením pokazené kavovare za nové, podvodom..
blocekmusi byt vzdycky bud ma blocek a zarucak alebo ma iba blocek zarucak uz niekedy nedavaju ale vzdy treba blocek TVZ
Je to možno nepríjemné, ale je to jeho problém.
Bloček je dôležitejší než záručák. V dnešnej dobe už takmer všade používajú bločky namiesto záručákov... Síce vybledajú, ale preto si ich ludia kopírujú.