Využitie internetového marketingu aquaparku Tatralandia k podpore propagácie v cestovnom ruchu pre región Liptov
Ahojte,
som študentkou bakalárskeho štúdia na Obchodně podnikatelské fakulte v Karvinej, odboru Marketing a management. Dovoľujem si Vás týmto požiadať o vyplnenie dotazníka, týkajúceho sa marketingu na Internete. Pokiaľ nie je uvedené inak, zaškrtnite je
dotaznik nie je moc dobry. V 8 sa pytas ci poznam web tatralandie a v 9 sa ma pytas ci som s nim spokojny. Ked dam v 8 NIE, 9 nema pre mna vyznam. A 9 otazka mi pripomina ankety z 97 roku, ked bolo bezne sa pytat ci sa mi web paci, cele zle. Za dalsie je dotaznik dlhy, mala si ho rozdelit na viac stran a ako som pisal vyssie niektore otazky nezobrazovat alebo skor inak polozit dane otazky. A dalsich x veci, ktore sa mi nechce rozpisovat.
S dotazníkmi robím už niekoľko rokov a tento je zostavený tak, aby mal pre moje potreby dostatočnú výpovednú hodnotu. Služby Survia som využila prvýkrát, takže sa ospravedlňujem, že som Vás zaťažila otázkami, ktoré tam máte vo Vašom prípade naviac. Keďže sa nejedná o krátku anketu, dotazník plne zodpovedá požadovanému rozsahu, obsahuje všetko potrebné, čo k výskumu potrebujem a nakoľko nebol riešený len vyplňovaním cez Internet,nepovažujem za potrebné ho touto formou rozdeľovať na niekoľko strán. Ale vďaka za názor. Pekný deň
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov