volám sa Juraj a som programátor. Mám rád knihy, prírodu, IT, florbal, športy atp. Som milý, pozorný, zaujímam sa o dievčatá, ich pocity, rád im vyčarujem úsmev na perách, som trošku vtipný. Myslím, že nie som hlúpy, mám svoje cieľe, ambície.
@juraj02 som cital knihu od @bentley a toto je typicky popis ako z tej knihy pre BETA samca-dobreho chlapceka..
taki si musia zeny kupovat drahymi darcekmi a podobne, dobrovolne sa podriaduju zene, zena toho vyuzije a robi si s nim co chce. teda podla tohto opisu by ta chcela mozno tak nejaka Domina co by sa s tebou a tvojimi citmi zahravala ako len by sa jej zachcelo a ty by si bol z nej uplne hotovy..
Mat prilisny strach z toho co si zena mysli a co citi je strata casu, pretoze nemozes kontrolovat to co si zena mysli a co citi.Mozes akurat kontrolovat sam seba. namiesto toho aby sme (muzi) brali zeny vazne (co im-zenam dava silu nad tebou a robi ta nudnym a neatraktivnym) ber ich(zeny) len ako kolektivny zdroj zabavy a uspokojenia v zivote.
Mne by to prišlo ako inzerát od 30 ročného (ehm zúfalého ehm) chlapa, ktorý sa snaží zaujať takto..
ale wtf, koho zaujíma čo si o sebe myslíš, dokáž/ukáž to!
Nechcem nikoho uraziť, ale nem :ehm:
a cieľe mať môžeš, ľen to s tým mäkčením ňepreháňaj.
Mne to znie ako nejaky taky klasicky beták ... no neviem, ako sak ja by som si s nim vysiel ... ale podla mna takymto neoriginalnym sposobom moc zien nezaujme.
mne pripadáš dosť zúfalý, keď toto riešiš budeš asi z tých milých chlapcov ktorí sa celý život čudujú, že prečo ich žiadna nechce..
Preber sa trocha, maj gule, bud chlap. A nie bábovka...
Volam sa Evka a studujem procesne inzinierstvo.
Mam rada historiu, umenie, fantasy, architekturu, zvieratka, ludskopravny aktivizmus a ludi, ktori nie su totalne odtrhnuti od reality a nezobronia o zensku pozornost ako jedenastrocni chlapci, ktorym mamka slubila puding a zabudla ho uvarit.
Zalozte si klub a spolocne skladajte rytierske piesne alebo ja neviem co. Co tymto sledujete??