a to mam vecsinou jednotky...xixi..no niekedy nie..nechapem...zartujem...ludia halsujte za pedagogicku a socialnu akademiu levice 4. C na » www.markiza.sk/moje-tablo-2009... dakujeme
rozhodne nevystihuje ak aj odhliadneme od faktu ze hodnotiaca stupnica ma velmi velmi veeelmi daleko od spravodlivosti (ale fajn ma to svoj vyznam cim prisnejsia tym sa clovek asi viac snazi alebo co ) a odhliadnuc od faktu ze student moze byt vyvolany po 9 hodinach na ktore sa ucil v tu 10tu ktoru sa neucil lebo mu ochorel pes (tiez velmi casta pricina)
odhliadnuc od faktu ze vsetci nechutne tahakuju radia si a opisuju na pisomkach a aj keby som odhliadol dokonca aj od faktu ze mnohi ucitelia nevedia ucit este stale su tu 2 rapidne dovody preco znamky neodzrkadluju realne vedomosti. 1.90 percent toho co sa ucime si mozme akurat tak predstavit v hlave ale nevieme ani ako to realne vyzera a v praxi funguje 2. 95 percent toho co sa naucime aj tak nepotrebujeme.
dost casto sa mi stava, ze neico naozaj viem (alebo mam aspon taky pocit) a dostanem dost zlu znamku a potom sa neucim a mam stastie/tahak/dobru stupnicu/dobru spolusediacu... a hned je 1
spolužiak vie na mape ukázať hádam každý štát, o každom vie niečo zaujímavé, pozná hlavné mestá zakaukazských štátov (IMHO absolútne nemožné) a má z geografie 3, lebo neovláda naspamäť hrubé domáce produkty, priemerné ročné teploty a najvyšší vrch Rovníkovej Guiney.
spolužiačka (v 9. ročníku) v živote nepočula o Kazachstane (bohužiaľ nezveličujem), horko-ťažko odlíši Európu od Ázie a myslí si, že Viedeň je vo Švajčiarsku; a ona má 1, lebo sťahuje referáty z webu a pchá sa do riti, komu sa len dá.
z daného predmetu nič nevieš , dostaneš asi 3 päťky
potom po čase sa učivo doučíš.. ked ti dajú možnosť preskúšania , opravíš si to všetko na 1
a na vízo dostaneš prinajlepšom za 3 - čiže vieš to , chápeš to ale máš 3 , no a niekedy ti vôbec nedajú možnosť preskúšania a prepadáš , a pritom vieš to učivo celkom dobre
velakrat zavazi aj to, ze KTO STE, ci vas ma ucitel rad - lebo ak nie, uz to mate rovno stratene, proti tomu ani bojovat ptm neviete.... ptm zavazi aj to, ci ma profak dobry den, ako sa vyspal a tak...
napriklad ja z litiky som bola minule odpovedat, vseeeetko som vedela a dala mi 2 FAKT...
spoluziak, ked ide odpovedat- tiez z litiky a nikdy nic nepovie a furt dostane za 2 max 2-...toto uz co je?!
alebo minule co ma maximalne dorazilo
pisali sme pisomku z litiky, jednu mala som dve strany o dielach popisaneho
triedna donesie naspat pisomky, a zhodou okolnosti som nemala meno na pisomke, zabudla som si ho tam napisat...a ked ich doniesla, hovori najprv, ze je tu jedna celkom dobra pisomka...koho je? a nebola tam este znamka...a kukam, ze TA JE MOJA...a kukne na mna...a za tak 4 a nevedela som, ze sa mam smiat, alebo plakat
si myslim ze nie rano je vecina ziakov unavena tak nemozu rychlo rozmyslat potom nachytaju zle znamky a je vela ucitelov co maju svojich oblubencov mozu odpovedal akokolvek zle a dostanu 1 a niekto odpovie na 1 dostane 4
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
21 komentov
nie, ze mi ho niekto pokazite!!!
@nzch - príčina založenia ankety je nevydarená maturita, či len tak?
a chcela som vediet co si mysli zvysok sveta
odhliadnuc od faktu ze vsetci nechutne tahakuju radia si a opisuju na pisomkach a aj keby som odhliadol dokonca aj od faktu ze mnohi ucitelia nevedia ucit este stale su tu 2 rapidne dovody preco znamky neodzrkadluju realne vedomosti. 1.90 percent toho co sa ucime si mozme akurat tak predstavit v hlave ale nevieme ani ako to realne vyzera a v praxi funguje 2. 95 percent toho co sa naucime aj tak nepotrebujeme.
spolužiak vie na mape ukázať hádam každý štát, o každom vie niečo zaujímavé, pozná hlavné mestá zakaukazských štátov (IMHO absolútne nemožné) a má z geografie 3, lebo neovláda naspamäť hrubé domáce produkty, priemerné ročné teploty a najvyšší vrch Rovníkovej Guiney.
spolužiačka (v 9. ročníku) v živote nepočula o Kazachstane (bohužiaľ nezveličujem), horko-ťažko odlíši Európu od Ázie a myslí si, že Viedeň je vo Švajčiarsku; a ona má 1, lebo sťahuje referáty z webu a pchá sa do riti, komu sa len dá.
otázka na zamyslenie: WTF?!
z daného predmetu nič nevieš , dostaneš asi 3 päťky
potom po čase sa učivo doučíš.. ked ti dajú možnosť preskúšania , opravíš si to všetko na 1
a na vízo dostaneš prinajlepšom za 3 - čiže vieš to , chápeš to ale máš 3 , no a niekedy ti vôbec nedajú možnosť preskúšania a prepadáš , a pritom vieš to učivo celkom dobre
velakrat zavazi aj to, ze KTO STE, ci vas ma ucitel rad - lebo ak nie, uz to mate rovno stratene, proti tomu ani bojovat ptm neviete.... ptm zavazi aj to, ci ma profak dobry den, ako sa vyspal a tak...
napriklad ja z litiky som bola minule odpovedat, vseeeetko som vedela a dala mi 2 FAKT...
spoluziak, ked ide odpovedat- tiez z litiky a nikdy nic nepovie a furt dostane za 2 max 2-...toto uz co je?!
alebo minule co ma maximalne dorazilo
pisali sme pisomku z litiky, jednu mala som dve strany o dielach popisaneho
triedna donesie naspat pisomky, a zhodou okolnosti som nemala meno na pisomke, zabudla som si ho tam napisat...a ked ich doniesla, hovori najprv, ze je tu jedna celkom dobra pisomka...koho je? a nebola tam este znamka...a kukam, ze TA JE MOJA...a kukne na mna...a za tak 4 a nevedela som, ze sa mam smiat, alebo plakat