Tak sa nato pozrime. Toto slovo je pôvodne škótsky slang niekedy z dvadsiatich rokov šestnásteho storočia, ktorý znamenal určitý druh chôdze, neskôr sa začal používať, ak niekto urobí niečo inak, ehm originálne. No ešte o niečo neskôr..však to poznáte.
Vaši priatelia to hovoria, vy to hovoríte, spolužiaci to hovoria, rodina to hovorí, vaša mačka to mňauká, váš pes to šteká, vaše rybičky vysielajú podvodné swagové signály. Skrátka to svet zaplavilo ako Biebertýda, tá choroba, ktorá spôsobuje upchatie mozgových ciev a následne mäknutie mozgu.
Všetci majú "sveek" a nikto nevie, čo to znamená, ale určite ho proste každý má, pretože je to skvelé a mucičkové niekde u Amíkov to teraz asi letí, tak aby sme neboli pozadu. A pokiaľ niekto náhodou tuší, čo by to mohlo znamenať, rozhodne to skrýva ako päťdesiat rokov staré ponožky Michaela Jacksona.
Je vlastne jedno, kto má swag a kto nie - nakoniec ho aj tak nikto nemá. Pretože SWAG je tak isto vymyslená vec, ako moja krutovláda nad celým svetom. Alebo akoby ste nazvali pavúka jednorožcom. Dobre viete že jednorožci sú len vo vašich hlavách a rozprávkach.
Takže ľudí môžeme rozdeliť do dvoch skupín - tí, ktorí si myslia, že majú swag, a aby každého utvrdili v tom, že ako, naozaj, určiteswagovskykurvamoc ho majú, tak to slovo stále dookola opakujú, ich topánky sú swag, ich chleba má swag a ich chlpy v nose sú taktiež swag, a potom na tých, ktorý proste vedia, že je to väčšia hovadina ako, ako nevinný cigán ( len pre objasnenie - nie som rasistka -> neznášam všetkých)
A pokiaľ tu ide o originalitu - je krásna, je úžasná, je štýlova a vo swagu ju nenajdete, ani keby existoval. A viete prečo? Pretože všetky tieto hiphopfilné, discofilné, europa2filné, skračkofilné vrany si kúpia len to, čo im podstrčí NewYorker, H&M a dalšie obchody z ktorých oblečenia im vyskočia vyrážky, a hlavne to čo mi vyskoči na fejzbučkovskej nástenke s popisom "SWAG"
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.