Uvažoval som dnes nad tým ako ľudia často negatívne vnímaju túto či už genetickú alebo inú odlišnosť...

Rozmýšľal som tak že prečo to je často až také kritické, že ľudia často až nenávidia a pohŕdajú týmito ľuďmi a majú na to svojské "zaručene logické" argumenty ..

Častým kameňom úrazu je hlavne náboženská výchova či už kresťanská alebo akákoľvek iná ktorá hovorí o homosexualite ako niečom jednoducho neprirozdenom ktoré jednoducho tým že neumožnuje reprodukciu v takýchto pároch označuje za nezmyselné bez ohľadu na rôzne skutočnosti..

Dobrým príkladom je bežný jav homosexuality ktorý sa vyskytuje v prírode kedy je známe že niektoré samce žijú v homosexuálnych zväzkoch úplne prirodzene a ani nijakým spôsobom neohrozujú rozmnožovanie populácie toho ktorého živočíšneho druhu a sú bežne akceptované..

Aby som sa ale vrátil k samotnej definicii slova homosexualita, väčšina ľudí si pod pojmom homosexualita predstavuje homosexuálny sex mužov prípadne žien(často nie je až taký problém so ženami pretože väčšine mužskej populácie to pripadá vzrušujúce narozdiel od mužov) ,ale pravda je taká že samotná homosexualita neznamená iba nejaký vzájomný sex ale jednoduchú potrebu citov k či už rovnakému alebo opačnému pohlaviu a sex je vždy až na druhom mieste čo sa týka sexuality..

Vrátim sa teraz k všeobecnému odsudzovaniu takýchto ľudí spoločnosťou na základe tých "argumentov"

Napríklad odmietanie toho aby si homosexuálne páry nemohli adoptovať dieťa pretože to je neprirozdené a mohlo by to ohroziť výchovu dieťaťa, myslím si ale že aj keby to malo ohroziť ich výchovu, tak do akej miery je toto riziko nejakým spôsobom ohrozujúce spoločnosť pri približne malom percente homosexuálov? Je to viac ako deti ktoré sú vychované v niekedy neúspešných heterosexuálnych manželstvách ktoré majú v dnešnej dobe trend sa čím rýchlejšie rozpadať a potom aj prípady keď matka svoje dieťa odhadzuje alebo sa o neho nestará a ešte by som spomenul manželstvá kde je muž tyran ktorý bije svoju ženu a deti ... Sú to snáď neuveriteľne ojedinelé prípady? Veci o ktorých sa aj tak predsa dozvedáme iba z nejakých správ kedy sa sem tam niečo objaví ..Osobne si myslím že nie sú a ani istá prípadná adopcia homosexuálnych párov by nespôsobila celosvetovú populačnú katastrofu...

Záverom by som snáď vyjadril svoje osobné vnímanie homosexuality, ako niečo bežné ,prirodzené a tvoriace isté percento populácie ktoré ani nijak neohrozuje a ani nikdy nebude ohrozovať nejakú celosvetovú reprodukciu a morálku a považujem to za vec ktorá by sa mala všeobecne akceptovať ako prirodzená súčasť ľudstva..

 Blog
Komentuj
 fotka
pottwora  5. 5. 2007 16:50
dakujem
 fotka
nonormal  5. 5. 2007 16:53
Ked sa gayovia prezentujú ako napriklad tan teply co bol v Celebrity campe myslim, že sa volal Paviel, tak as nečudujem , že ich niekto odsudzuje...

Ale ak sa tvaria ako normálny ludia tak nevidím problém v ich orientacii. Ale nepripadá mi to normálne ak sa chlap líči, oblieka si ženské šaty...
 fotka
zuzulatko  5. 5. 2007 16:53
tez nejak nechapem ludi co twrdia ze "buzeranti su choromysleni ludia co sa musia liecit"..
 fotka
laciskoo  5. 5. 2007 16:57
To Nonormal: No ja to skor vnimam ako potrebu tých ľuďí prezentovať tú vlastnú sexualitu, tak ako máš niekoho kto sa aj nechá prerobiť na ženu lebo sa tak cíti tak toto je podobné jednoducho genetická odchýlka ako čokolvek iné ale čo sa týka sexuality tak u každého je vždy istý pomer homo a heterosexuality a podľa toho je orientovaný keď je to na rozhraní tak je to ovplyvniteľné výchovou alebo sa to nikdy nezmeni a je to tomu cloveku prirozdene a nepochybuje o tom..
 fotka
gabosh  5. 5. 2007 17:07
takze plne s tebou suhlasim... a jednoznacne mas pravdu v tom, ze by si homosexualy mohli adoptovat deti...
 fotka
markonix  5. 5. 2007 17:08
len prosím ťa, nehovor o tom ako o nejakej "genetickej odchýlke" ináč súhlasím vo všetkom



nie je to až také malé precento



Slovensko nikdy nepripustí registrované partnerstvo Cirkev-Politika



Pre homosexuálov Slovensko nieje moc dobrá pôda na žitie.



V Česku je to brané ako normálna skutočnosť, Slovensko je porovnávané Poľskom kde je dosť silná nadvláda Cirkvi, dokonca aj na Ukrajine sa homosexuálom uľahčil život.........
 fotka
baboka  5. 5. 2007 17:28
homosexualov respektujem...ale tie deti...hmm...to nie..ake by to bolo napriklad tebe keby si daky malinky prvacik a deti v skole si ta doberaju lebo mas dvoch tatinkov?
 fotka
laciskoo  5. 5. 2007 17:38
To Baboka:Ale vies to uz je iny problem podla mna ,to je si myslim vseobecny problem sikany na skolach kvoli vseobecnej odlisnosti, tak ako je niekto slabsi, ma okuliare, ma nejaku poruchu .. to je si myslim uz problem uz na inej urovni a myslim ze toto by bola naozaj iba jedna z mnoha inych veci a malo by so to riesit komplexne
 fotka
bosorka221  5. 5. 2007 18:55
Uplne s tebou suhlasim... kedysi som bola katolik.. a prvy krat som sa za toto svoje vyznanie zacala hanbit ked sme na nabozku brali tuto temu... ako ja som hetero.. ale lezie mi na city tato netolerancia.. noo aa padla tam otazka ci si mozu adoptovat deti.. a dopocula som sa ze je to "experiment na ludoch, ktory sa nesmie riskovat"... a potom kopec nezmyselnych argumentov.. z ktorych mi je zleee... ako fakt bolo by lepsie keby tie deti vyrastali v rodine kde szu tyrane a podobne?? mne to pripadaa ako keby katoliicui, brali homosexualov ako chorych ludii.. aa ete som sa dopocula.. ze vlastne z deti adoptovanych homosexualmi by vyrastli dalsi homosexuali.. a tym by vyhynulo ludstvo.. no nie su toi s prepacenim picoviny????
10 
 fotka
flleur  5. 5. 2007 19:41
ja povazujem homosexualitu za nieco prirodzene,lebo sa s tym clovek narodi a som odporcom tvrdeni, ze "treba to z nich vytlct" a podobne.

Ale za adopciu nie som, lebo myslim, ze dnesna spolocnost nie je na tolko vyspela, aby sa to zvladlo a dieta to prezilo psychicky v pohode. Nejde o to, ako by vnimalo doch rodicov rovnakeho pohlavia, ale skor o to, ci by zvladlo reakciu okolia a vieme, ze deti vedia byt k druhym hnusne...
11 
 fotka
veronka...  5. 5. 2007 21:12
hej hej veru máš úplnu pravdu...myslím že homosexuálny pár by dal dieťatu viac lásky ako heterosexuálny..pretože kolko krát sa stane že matka ubližuje svojmu dietatu..presvedčili sme sa o tom aj v televízii kde matka podrezala svoju dcérku..a myslím že niektorí homosexuálny sú ovela lepší ludia ako heterosexuály...
12 
 fotka
pershing363  5. 5. 2007 22:50
Jednoznacna pravda
Napíš svoj komentár