"Dobrý deň, máte clubcard?"
Schválne, koľkokrát denne sa dá použiť jedna veta.
Asi 1548798557879245212 - krát. Osobný rekord.
Keď som bola malá, nikdy som nechcela byť pokladníčka.
Never ever never. Never.
Aj keď sa moje kamarátky hrali s tými malými pásmi, kde blokovali stále do kola tie isté 4 plastové jablká, ja som mala radšej bábiky. Najlepšie bolo hrať sa na niekdajšiu populárnu prvú kvitnúcu kvetinku rozbujneného kríku reality-show čo sa volala Pevnosť a nútili tam ľudí pchať ruky medzi pavúky a skákať bungee.
Barbie vedia ako na bungee. Život u mňa ich naučil
Ale kde som zase?
Aha za pásom v Tescu.
Nie zákazníci sú vlastne celkom milí, až na tú tetu(čo to preháňa zo soláriom, len tak mimochodom) čo mi skoro vrazila, lebo som nevedela správne rozbaliť a zbaliť škatuľu v časovom limite 15 milisekúnd, aby som skontrolovala či tam náhodou nepašuje pod žehličkou nejaké čokolády.
Ževraj čo ma v tej škole učia.
No baliť škatule asi nie, milá pani.
Alebo tej čo prišla asi z dvanástimi záhradnými stoličkami, ktoré sa mrte dobre blokujú inak, majú asi 5 ton jedna, a začala na mňa kričať lebo sú vraj drahšie ako bolo napísané na štítku.
No tým ľuďom fakt nevysvetlíš, že NIE PREDAVAČKY určujú ceny výrobkov.
Posledný normálny zákazník ktorého si pamätám bola tá babka, čo si kupovala 5ks žemľa extra a torro pastu, vytiahla niekde zo záhybov svojho hrbu zväzok bankoviek a zaplatila mi 100-eurovkou. A to ani nemá clubcard, lol.
Vychytala
Ale koordinátori sú celkom milí.
To sú tí ľudia v modrých košeliach, čo sa tvária dôležito a keď každých 5 minút niekomu nablokujem niečo navyše tak dobehnú naťukajú pár čísel a stlačia storno.
A toto je ,prosím pekne, lepšie platená pozícia.
Až na tú malú, čo má účes ako Tymošenková, veľkosť podpriemerného hobita a hlasový rozsah za ktorý by sa nehanbil ani Pavaroti.Má asi 50 a stále mi tvrdí že vôbec nečítam čo mi píše pokladňa. Aj keď aby na ňu ona vôbec dovidela, musí vyskakovať.
Irónia je že čítať nás v škole učia.
Akurát tie pokladne hovoria trochu iným jazykom.
Takže ak budete v Tescu, skúste tú predavačku milo pozdraviť a ak vám náhodou niečo nablokuje zle, tak skúste byť zhovievavý. Tiež je len človek.
P.S. : Ten Jerguš Oravec...
Blog
12 komentov k blogu
2
nikdy som k predavačke nebola odporná, kým ona nebola odporná ku mne
3
Pripomenula si mi časy, kedy som si od zákazníkov vypytovala clubcard ja... A máš svätosvätú pravdu! Dokonale vystihujúce!
Plus, čítalo sa to jednoducho geniálne! Pekne napísané!
Plus, čítalo sa to jednoducho geniálne! Pekne napísané!
4
ja som cez leto brigadovala v potravinach v pokladni a celkom ma to bavilo, ale to bola malinka samobsluha na Mlynoch a ne TESCO kde ani na WCko nemozes odbehnut... Inak vsimla som si u nas v malom TESCU ze na pokladniach maju napisane:
1. Dobry den
2. Mate ClubCard?
3. Dovidenia
+ este nieco ze sa treba usmievat...
inak minule som bola v tom velkomTESCU v petrzke a som si kupovala dezodorant, co mal zly ciarovy kod, a teta predavacka to nablokovala ako lentilky, lebo asi sa jej tiez nechcelo zhanat inteligentnych nadriadenych
Hlavne netreba brat nic osobne, ludia si svoje frustracie zvyknu ventiovat na vsetkom...
1. Dobry den
2. Mate ClubCard?
3. Dovidenia
+ este nieco ze sa treba usmievat...
inak minule som bola v tom velkomTESCU v petrzke a som si kupovala dezodorant, co mal zly ciarovy kod, a teta predavacka to nablokovala ako lentilky, lebo asi sa jej tiez nechcelo zhanat inteligentnych nadriadenych
Hlavne netreba brat nic osobne, ludia si svoje frustracie zvyknu ventiovat na vsetkom...
5
Na dnešok už mi nezostalo veľa slov v krabičke s nápisom "slová na dnešok", ale na toto ešte minie svoje posledné: KRÁSNE.
7
Poznám to Robila som za pokladňou v Metre a tiež som si tam používala všelijaké veci.
9
presne viem o com to je...robila som sice v hypernove, ale bolo toho niekedy na mna az moc..hovorila som si pred tym, ze co to je praca predavacky, ved len prehadzuje tovar a co ja viem co..lenze pravda je ina..zakaznici sa ponahlaju, pokladnicky nestihaju..je to o nervy a najlepsie je ked dojde nejaka zenska z ovocim a nemam kod..tak volam na informacie..ta vola zelovocara..a po pol hodine cakania sa dozviem ko..a ta zakaznicka je nasrata akoby som to robila naschval..co mam mat v hlave pocitac? velmi by som to dopriala takym ludom...a to pecivo..tiez mi to robi problem, jedna zemla taka druha onaka a kdo si ma pametat 100 druhov peciv a 200 druhov ovocia a zeleniny...
10
robila som v tescu, vlastne v dvoch, totálna chara, na každé vystornované lízatko volať koordinátorku a poznať každý jeden kus ovocia, zeleniny a pečiva, no mala som dosť.... teraz robím v carrefoure, tam je to lepšie, menej ľudí, menej cigánov, menší plat nemusím nič vážiť a polovica pečiva má kódy a na storno do 10 eur mi netreba vedúcu
11
D aj ja robim v tescu ale na lahôdkach,na pokladnu si netrufam,to by bolo na mna prilis..tiez som o tom pisala blog nedávno.zakaznici ma vzdy dostanu,clovek by neveril
12
@D ako citam komenty a blog tak sa fest bavim sice som nidky nerobila v takomto obchode za pokladnou, ale ako manzer jednej mini restiky dokonale chapem customer service. ja som vzdy na ludi za pokladnou mila, ak sa vsak predavacka chova ako pica tak jej to dam pocitit. ale inak nemavam skoro ziadne problemy ber to s nadhladom niektore tie ksichty
Napíš svoj komentár
- 1 Hovado: Zvláštnosti slovenskej poľovačky s Maďarom
- 2 Mixelle: Milan a Zuzana alebo ako som sa stala strážcom tajomstva
- 3 Protiuder22: Oheň
- 4 Dezolat: Teal a jeho sen o písaní
- 5 Hovado: Opäť som späť
- 6 Mixelle: Agáta
- 7 Tomasveres: Moje prvé ( ne ) vysnívané auto
- 8 Hovado: Spomienky
- 9 Hovado: Každé bláznovstvo, 3 dni trvá
- 10 Hovado: Psychoterapia
Ja sa vždy snažím pozdraviť, poďakovať, zamlčať, ak to ide pomaly a pozdraviť na odchode. A tiež nerozumiem tomu, keď sa niektorí ľudia správajú tak, ako keby predavačka riadila Tesco.