Je mi fakt luto že som len rasista a náboženský fanatik (pritom som bol v kostole asi pred 5-timi rokmi) zato že mám morálne hodnoty a chcem aby bola zachovaná tradičná rodina.
Je mi ľuto že aj v 21. storočí som taký, vsak predsa čím je doba dalej tým viac by mala byť rozvrátená morálka............ a nie naopak!
Nechcem aby po meste behali pomalovaný chlapy a držali detičky za ruky. Aby sa nejaké lesby bozkávali. Nechcem aby bol každý druhý človek transsexuál. Prepáčte mi že sa obávam o to aby mi po desiatich rokoch manželstva moja priateľka neoznámila že je vlastne chlap.
Je mi luto že ani moja vnučatá nebudu bojovať za práva nekrofilov, nepofilov a zoofilov o takých 20 rokov ked homosexuály a transsexuály tie svoje už budu mať.
Fakt sorry za to že sa bojím žiť v takom svete! Bojím sa ísť po meste ked namna pozeraju mužské xichty s dlhými vlasmi a namalovaným obočím. Bojím sa toho ked chlap zvýskne ako žena a poťapká druhého chlapa po zadku.
Prepáčte že som nacista pretože vsak aj Hitler bol proti homosexuálom a podobným ludom.
Asi prestanem dýchať vzduch vsak aj Hitler dýchal.......................
Je to moja chyba že sa obávam o svoju buducnosť a buducnosť mojich detí. Je to moja hluposť že chcem aby aj moje deti mali deti.
Bál by som sa keby som videl ako vyhráva stále bradatá speváčka. Prepáčte aj za to.
Som len jebnutý Slovák a nedoprajem mensinám slobodu. Je mi to ľuto, prepáčte. Asi sa dám aj ja preoperovať na ženu aby si náhodou nepomysleli, že ich chcem takto uraziť, kedže ja som sa narodil ako chlap a aj som chlap... To je diskriminácia voči im, vsak to im dávam najavo že s nimi nesuhlasim, prepáčte že som až doteraz ostal chlapom.......
Prepáčte, je mi to ľuto......

 Blog
Komentuj
 fotka
waagbistritz69  5. 1. 2015 20:12
si slabý troll
 fotka
ps102  5. 1. 2015 20:13
šit.
 fotka
tosom  5. 1. 2015 20:13
odpustíme, ak už nikdy nenapíšeš blog.
 fotka
zajkousko  5. 1. 2015 20:13
súhlasim aj ja som a aj v referende budem tak voliť
 fotka
waagbistritz69  5. 1. 2015 20:14
@3 ani nič do fóra ani na nástenku, for that matter
 fotka
bitter  5. 1. 2015 20:23
Rayennn vidim ze zivot v kapitalizme ti robi dobre nebudem na teba utocit nepisal si to ty iba si to skopiroval toho co to pisal a ma nieco proti mensinam bysom chcel vidiet taky potrat ak sa budes snazit mozno raz vyrastie aj z teba
 fotka
ssnehulienka  5. 1. 2015 20:25
ked mi povies ako homosexuali ohrozuju ten poondeny pojem tradicna rodina, rozumej janko marienka a dve deticky, budem do konca tvojho zivota bozkavat zem po ktorej kracas. ak nie, tak utekaj velmi daleko.
 fotka
ssnehulienka  5. 1. 2015 20:26
ale te napadik s tym ako prestanes dychat by nemusel byt taky zly..
 fotka
mcvpn  5. 1. 2015 20:30
prepáčim, už som si zvykol, že si kokot
10 
 fotka
orphanka  5. 1. 2015 20:33
podla mna je to cele odveci ..cim viac sa proti tomu bude bojovat tym sa menej toho spravi..nech si vychovava deti kto chce
11 
 fotka
mrchozrut  5. 1. 2015 20:43
@ Vytvoreniestranky @ orphanka super ze sa nam tu zisli psychopati z oboch stan spektra
12 
 fotka
waagbistritz69  5. 1. 2015 20:44
@mrchozrut a jeden psychopat, čo neví tagovať
13 
 fotka
orphanka  5. 1. 2015 20:47
@mrchozrut aj ja som rada
14 
 fotka
mrchozrut  5. 1. 2015 20:49
15 
 fotka
filipesss  5. 1. 2015 20:59
Omg, sú to ľudia ako my, napr. môžu vychovávať deti lepšie ako nejakí hetero manželia, a keď sa majú radi nech sa vezmú no a? Ani do teba ani mňa nik nehučí že prečo sme hetero, držte už huby! za to že to neuznávali ľudia kedisi dávno keď boli bez mozgu neznamená že je to zlé... >
16 
 fotka
chanteuse  5. 1. 2015 20:59
wtf
dobre.
Bohužiaľ,svojimi rozhodnutiami v budúcnosti ZÁSADNE ovplyvním fungovanie milionov rodín na celom svete. To či sa dnes vyspím s mužom alebo ženou. To s kým budem žiť. To či sa raz rozhodnem pre vlastné deti,alebo si adoptujem. To ako ich vychovám. To či si nakoniec predsalen nevyberiem radšej psy. To či budem žiť v Austrálii alebo Kanade. Ooooo prepáčte,je mi to ľúto... :letim:
17 
 fotka
puco90  5. 1. 2015 21:05
Ono takí ľudia boli vždy a pokiaľ mi tým neškodia, tak ma to nejako neserie, problém nastáva ak sa nejaký vyšinutý kokotko tvári, že všetky tieto úchylky sú úplne v poriadku a je vlastne jedno úplne v poriadku aké pohlavie, či je bradatá žena, či sa žena prezlieka za chlapa atď...nemôžem, ani nemám právo niekomu niečo zakazovať a neserie ma čo robia ľudia v posteli, ale preboha treba sa k tomu správne postaviť a nedávať za vzor niečo, čo nie je v poriadku.
18 
 fotka
thrwtchr  5. 1. 2015 21:11
@vytvoreniestr ánky - keď je ti to tak veľmi ľúto, prečo sa nezmeníš, aby ti to už nemuselo byť tak veľmi ľúto?
@puco90 všetky tieto odchýlky sú úplne v poriadku. asi som podľa teba vyšinutý kokotko, ale aj to je úplne v poriadku.
19 
 fotka
puco90  5. 1. 2015 21:14
@thrwtchr ok, podľa mňa je všetko na svete v poriadku, žiadna úchylka, choroba ani nič také neexistuje, je to len výmysel aby nám to komplikovalo životy.
20 
 fotka
vytvoreniestranky  5. 1. 2015 21:21
@Bitter JA som to napísal...
21 
 fotka
suberoderm  5. 1. 2015 21:34
dať deti homosexuálom ? no problemo, veď si pozrite fotky, na prvý pohľad vyzerajú ako milí ľudia, určitie viac ako tí netolerantní a homofóbni tradiční rodičia !
» www.zombietime.com/up_your_alley_2...
22 
 fotka
puco90  5. 1. 2015 21:46
@Suberoderm v rámci objektivity, aj keď s tebou súhlasím, treba poznamenať, že nie všetci homosexuáli robia to isté, ako na tých fotkách. Avšak stále platí @17
23 
 fotka
jozef585  5. 1. 2015 21:51
@Suberoderm Vau, dost ma tie fotky vzrušili. Lutujem, že som tam nebol. Na budúci ročník pôjdeme spolu?
24 
 fotka
peculiar  5. 1. 2015 22:12
co je vlastne tradicna rodina? zacinam nadobudat dojem, ze domace nasilie a rozvody sa u nas uz tiez pomaly ale iste stavaju tradiciou...
25 
 fotka
pinkhero  5. 1. 2015 22:22
empatia to ludom chyba
26 
 fotka
demonica13  5. 1. 2015 22:30
Celkom s tebou súhlasím. Ale na druhej strane, nevadili by mi tie homosexuálne páry, ani keby mali svatbu, pohoda. Horšie je to s deťmi. Ak by ich naozaj vedeli vychovať lepšie ako normálni rodičia a deti by boli šťastné, okej. Ja sa obávam len toho, že z nich vyrastú rovnako orientovaní ľudia ako sú ich rodičia a pritom mohli byť hetero. Lebo dieťa vzhliada k rodičovi ako k bohu a pokladá to za správne, hoci to správne nie je.
27 
 fotka
missk0  5. 1. 2015 23:05
28 
 fotka
cold  5. 1. 2015 23:12
Podporujem tvoju myšlienku v riadku č. 14. Inak nemám čo dodať.
29 
 fotka
melancholik  5. 1. 2015 23:13
30 
 fotka
barky  5. 1. 2015 23:40
@demonica13 podla tejto tvojej srackovej teorie by potom v hetero rodine nikdy nemali vychovat homosexuala a hmmmm
31 
 fotka
jozef585  5. 1. 2015 23:41
@demonica13 nechcem zas nadávať
32 
 fotka
demonica13  5. 1. 2015 23:46
@barky Nieee, to netvrdím. Ja myslím to, že keď bude človek homosexuál, tak aby bol akoby "skutočný" homosexuál a nemal to nejak podvedome podnietené keď to vidí u rodičov.
33 
 fotka
waagbistritz69  6. 1. 2015 00:10
34 
 fotka
mouette  6. 1. 2015 00:10
nie ,nie, nie celé zle, ty si zle ...chlapec odíď kým je čas ...páčil by sa ti Síbír?
35 
 fotka
thrwtchr  6. 1. 2015 01:24
@puco90 #19 tebe niečo takéto komplikuje život?
mať tak tvoje problémy.

ale keď vravíš, že je to už v pohode a v poriadku, tak kk
gg
36 
 fotka
nemamcas  6. 1. 2015 01:38
aaach chlapče, tento tvoj prejav nemá ani hlavu, ani pätu ... tak nemiešaj hruštičky s jabĺčkami a skús sa najprv zamyslieť, než niečo zo seba vypustíš .... ak sa teda nesnažíš o prúd vedomia
37 
 fotka
thrwtchr  6. 1. 2015 01:43
@Suberoderm tie fotky vo mne vyvolávajú asi tak podobné emócie, ako akékoľvek fotky z masových public orgií.
t.j. netýka sa ma to = neubližujú si tam = nezaujíma ma to. robia to aj exhibicionistické hetero páry a ten pohľad ma nebantuje o nič menej. prosto kompletne uncalled for, keby som sa s tým teraz stretol kdekoľvek na verejnosti, vadilo by mi to len vtedy, ak by aj mňa do toho chceli vtiahnuť. ale to by ma nelákalo v prípade akejkoľvek takejto "seksi" manifestácie.

zaujímavé je, keď tak nad tým uvažujem, že väčšina postretnutých proti homosexualite ostro sa vyhraňujúcich ľudkov sú cisgender chlapi, ktorí sa zrejme iba boja, aby ich niekto na ulici nevnímal/aby im niekto nerobil to, čo dneskaj muži na bežne robia ženám.


@missk0
38 
 fotka
damaris  6. 1. 2015 03:47
@puco90 Ty by si mal podľa mňa niekedy vydať knihu, v ktorej by boli pekne zhrnuté všetky tvoje názory, postoje a vedomosti, aby sme už raz a navždy mali prehľad v tom, čo je v poriadku a v tom, čo nie je v poriadku.

No kým ešte taký sumár nemáme, mohol by si mi prosím pomôcť s vyplnením tohto puco90kvízu?

1) Je v poriadku byť homosexuál?


2) Je v poriadku byť heterosexuál?
☑︎

3) Máme byť v poriadku, ak by boli naše deti homosexuálne?


4) Máme byť v poriadku, ak by boli naše deti heterosexuálne?
☑︎

5) Je v poriadku vraždiť?
☐☐

6) Je v poriadku vraždiť psov alebo mačky?


6) Je v poriadku vraždiť prasce alebo kačky?


7) Je v poriadku užívať drogy?
☐☐

8) Je v poriadku užívať drogy alkohol alebo tabak?


9) Je v poriadku užívať drogy LSD alebo MDMA?


10) Je v poriadku veriť v Boha?
39 
 fotka
damaris  6. 1. 2015 03:49
@38 Kelu, nejak sa mi tam nejaké veci v zápale písania pobabrali, ale snáď to je aj tak vyplniteľné a opraviteľné
40 
 fotka
suberoderm  6. 1. 2015 08:29
@thrwtchr
Veď ja s tebou súhlasím, veď píšem, že na tých fotkách vyzerajú ako úplne vpohode a milí ľudia, ktrým by som dovolil adopcie detí. Aby si mohli na tie pochody brať aj deti. Skoro som zabudol, oni si už na tie pochody deti berú, keďže tie fotky sú trochu zo staršieho ročníka. Všetko už pokročilo ďalej
41 
 fotka
puco90  6. 1. 2015 09:57
@damaris @39 neboj, aj tak som si tie tvoje výplody neprečítal
42 
 fotka
damaris  6. 1. 2015 10:14
@puco90 To je škoda, takto nebudem vedieť, kde je sever
43 
 fotka
puco90  6. 1. 2015 11:16
@damaris ani ja by som nevedel, keby som si to prečítal
44 
 fotka
carpathian  6. 1. 2015 11:32
@hotaru toto musis zaznamenat

Pucokvíz vs Diktatúra buzetariátu
45 
 fotka
tasteofrainbow  6. 1. 2015 11:50
bola by som radšej keby ma vychovával pár milujúcich homosexuálov ako tí s ktorými som žila....


KURVA STAČÍ TO????!!!!!
46 
 fotka
antivist  6. 1. 2015 11:50
Asi len ze @8
47 
 fotka
qossyend  6. 1. 2015 11:53
@demonica13 prototyp typickej kresťanskej rodiny - chlapec sa narodí ako homosexuál - rodičia mu nahovoria že je to zlé, choroba- celý život sa bude zmierovať s tým že je chorý, možno to bude chcieť prekonať a nájde si ženu, budu mat deti, neskor bude podvádzať s mužom lebo ho ona nebude vzrušovať, prípadne hned od rodičov odíde a bude sa snažiť sám seba aj tak už poznačený odmietavosťou ludí kt. by mali byť pri ňom Vážne si myslíš že takáto rodina je lepšia? zničiť tolko životov?
- osobne si myslím žev homosexuálnej rodine- dieťa nie je sproste, začne sa pýtat prečo on má dvoch ocinkov a prečo iný maju maminku a ocinka, myslím že ho budú viac chápat lebo sami zažili odmietavosť u ľudí , samo začne v puberte zisťovať čo ho vzrušuje, preboha proste keď sa mu rovnaké pohlavie nepáči tak ho asi na silu do cudzej prdele pchat nebude....
48 
 fotka
ferotferot  6. 1. 2015 15:15
ja len neviem kde vsetci beru tu istotu ze homosexualny alebo lesbicky par moze byt lepsi vo vychove ako heterosexualny...
kludne aj homosexual moze byt deviant tak ako aj lesbicka...moze svoje dieta udriet presne tak ako heterosexual... a ziadny psycholog ti to nikdy nezaruci!
ide len o to ze clovek neustale riesi veci okolo seba...umelo vytvorene problemy ako kriza a podobne kraviny ako toto... do referenda urcite pojdem mam svoje postoje a to by mal mat kazdy ale miesto toho ze sa clvek uplne ponori do riesenia takehoto problemu odporucam kazdemu pozriet sa sam na seba ocami ludi ktori su okolo nas
potom bude svet krajsi ak sa podujmeme k sebareflexii kazdy zisti co sa mu naozaj paci ci nepaci...nebude potrebne ziadne referendum a ani kriza nas neovplivni
ci sme ozaj tak zdementneli dobou ze potrebujeme mat na vsetko povolenia a zakazy ?
49 
 fotka
hotaru  6. 1. 2015 15:41
ĎAKUJEME ŽE NEREAGUJETE NA TROLLA :happy:
50 
 fotka
pinkhero  6. 1. 2015 18:49
@ferotferot Nemozu byt lepsi, su rovnaky a jasne ze rovnako moze byt dievant... ale ludia ktorych prava podstata osobnosti je castou sveta nenavidena, castou neuznavana opovrhovana a len velmi malou castou uznavana za rovnu su si viac citovo vedomy a maju ovela mensi sklony k takymto rozhodnutiam ako bezny clovek ktoreho sebavedomie nie je nijako celosvetovo podkopavane
51 
 fotka
fragile.  6. 1. 2015 23:24
Podla mna by si mal prestat robit sceny a dat si tie rovnatka. Co budes mat o 10 rokov kly ako zmutovany sablozuby tiger ci co.
52 
 fotka
myschka  6. 1. 2015 23:35
Je mi jedno, kto komu co kde strka kam v sukromi, ale tiez sa mi zrovnq nepozdava predstava ako sa dvaja muzi/dve zeny objimaju a bozkavaju na verejnosti.

Nehovoriac o tom, ze keby ze som dieta a mam dvoch otcov/dve mamy tak sa obesim o prvy strom. Kedze deviacie a kadejake poruchy osobnosti sa mozu u decka vyvinut aj ked su len jeho rodicia (muz/zena) rozvedeni, nie to este zeby muselo znasat sikanu od spoluziakov lebo ma rodicov gayov/lesby.

Cely svet sa predbieha v tom, kto je viac jebnutejsi, kto ma horsiu psychicku poruchu, kto ma uzsi pas a umelejsie kozy, kto ma najlepsie obrazky na instagrame, kto ma realnejsieho boha, koho zradlo ma najmensi dopad na prirodu a kto ma viac stetkovity make-up.
Uz som obcas tak zhnusena z toho ako sa ludia pretekaju v tom, kto viac sokuje, ze uz neviem poriadne ako vyzera clovek co ma vsetkych pohromade.

Tolko odo mna.
53 
 fotka
pupinkavec  6. 1. 2015 23:41
54 
 fotka
ferotferot  7. 1. 2015 15:37
@pinkhero

to si ako dala dohromady toto ?
ludia ktorich sebavedomie je podkopavane sa stavaju intorverti a vo vysokej miere koncia ako zlocinci. v podstate je to najhlavnejsia pricina toho ze sa deje s clovekom nieco zle...nechcem to tu nejak rozoberat ale kazdy vie kde to zacina...rodina ak ti neda pocitit ze si hodnotny clovek hladas to niekde inde u muzov to ide jednym smerom u zien trochu inym ale v drvivej vacsine nespravnym...
ale ani jedna z tich veci nema suvis stim hore
diskusie su niekedy zaujimave niekedy nemaju ani hlavu ani patu ale myslim ze k referendu treba ist vyjadrit svoj postoj...ci uz je clovek ku tomu nakloneny alebo nie mal by to vyjadrit
55 
 fotka
pinkhero  8. 1. 2015 02:29
@ferotferot mmozno som len proste nepouzila vhodne slova.
Skus sa do ich koze vcitit.
Pozret sa z ineho pohladu a mozno pochopis co som chcela povedat
56 
 fotka
ferotferot  8. 1. 2015 15:08
@pinkhero

ja iba nesuhlasim... nic viac nic menej...nikoho nechcem sudit ani sa do nikoho vcitit...len proste racionalne uvazujem o tom co je dobre pre buducnost ako aj moju tak aj celej spolocnosti... riesi sa tu problem z uplne opacnej strany...vacsina sa ohradzuje tim ze chudatka deti co su v domovoch a podobne kraviny...alebo citas nazory ze ako vyssie je pisane ze niekto by radsej mal za rodicov homosexualov co ho miluju ako tich rodicov co ma...
preco sa neriesi to akym sposobom sa deti dostavaju do domova? preco sa neriesi otazka nezodpovedneho a komercneho sexu ? preco nie je viac informacii a vzdelavania v tomto smere???
toto co chcu uzakonit je len zalsepka na oci ludom co moc racionalne neuvazuju...ak sa vyriesi problem vztahov v rodinach a zavedie sa kultura ucty taketo problemy proste existovat nebudu
57 
 fotka
pinkhero  8. 1. 2015 15:21
@ferotferot "ani sa do nikoho nechces citit." Vsak toto je problem dnesnej doby. Nikto sa nechce do nikoho vcitit a kazdy mysli na seba.
vidis a teba tvoje racionalne uvazovanie doviedlo az k rozhodnutiu ze konas v prospech spolocnosti. TY SI MYSLIS ze konas v prospech spolocnosti. Kamo spolocnost tvoria jednotlivci. A ty, co teba sa to NIJAK netyka budes "stastny" (nebudes stastny, budes mat v pici, bude ti to jedno hlavne nech je podla teba aj ked to znie akokolvek (ne)logicky) s tym co dosiahnes no nemyslis na to, ze tych CO SA TO TYKA budu nestastny. Nemaju pravo rozhodovat sami o svojom statsi ale rozhoduju o ich zivotoch ludia ktory o tom vedia kokot. a preco o tom vedia kokot? lebo nikto sa nechce do nikoho vcitit a nikdy vlastne pravu podstatu nepochopia...
ok mozno uz to asi ani neni smerovane priamo na teba, ale tak celkovo...
Uprimne netusim co chcu uzakonit, absolutne nemam o nicom prehlad co sa deje vo svete netusim media ma nijakym sposobom nezaujimaju vsetko je len fraska a jedno je vytvorene pre zaslepenie druheho, jasne mas pravdu.... len ja sa nevyjadrujem k tomuto zakonu (ci o com sa to bavime) konkretne vyjadrujem sa k odpornemu ludskemu spravaniu s ktoreho sa mi chce grcat
58 
 fotka
ferotferot  8. 1. 2015 15:52
@pinkhero

ako prve som sem napisal nech sa kazdy pozrie sam na seba.neviem ci si to necitala alebo si zabudla ale este stale je to tam...a ano ci chces alebo nechces aj ty si sucastou spolocnosti a nejak do nej prispievas...
chces sa vcitit? chces o tomto?
ja som byvali narkoman.10 rokov som bol na drogach...bol som aj na ulici..viem ake to je ked ludia na teba pluju a ukazuju prstom...skus sa do toho vcitit...mozno by si ma vtedy oplula,mozno by si mi chcela pomoct, mozno by si ma iba lutovala no garantujem ti ze vcitit sa do toho nemozes...to si musis prezit tak ako je to so vsetkim...nejake vcitenie sa je kravina pretoze kazdy je individualne stvoreny .srdce a dusa je original..tu istu situaciu prezije 100 ludi na 100 roznych sposobov...jednoducho sa nemozes do niekoho vcitit ak ho nepoznas cely zivot...
Ano konam pre spolocnost a svojim zivotom a rozhodnutiami chcem prispievat ku tomu aby bolo lepsie...nie som politik a ani nemam velke peniaze ale myslim ze uz len to ci rano v obchode predavacku pozdravim a zazelam jej krasny den a usmejem sa je maly krok ku tomu aby sme sa ku sebe spravali ako ludia...
z druhej strany svoj nazor si poviem...nemozes byt kamarat s kazdym a vela ludi kvoli nam bude trpiet...taky je zivot...aj do teba sa mozno niekto zamiluje a ty ho proste odkopnes lebo nie je tvoj vysnivany partner..ublizis mu a zlomis mu srdce ale vzdy lepsie ako snim chodit pretoze pre neho by to bolo lepsie....taky je zivot a nikdy iny nebude
59 
 fotka
pinkhero  8. 1. 2015 16:25
@ferotferot mmm neber to nijak v zlom ale nechapes podstatu pojmu empatia.
vies urcite by som ta neoplula, nespravila by som to nikomu. Ano je pravda ze skutocne pochopenie situacie a pochopenie tvojho smutku nemozem presne zazit uz len z dovodu, ze som ina osoba a aj keby sa dostaneme do tej istej na chlp rovnakej situacie vnimali by sme to ako 2 rozne bytosti s rozlicnym vnimanim. Len som schopna sa odosobnit a pozerat sa na veci aj z ineho pohladu. A hlavne snazit sa vidiet aj veci z uhlu s ktoreho sa sa pozeraju iny.

Minule som bola v BA, do elekrticky nastupil typan. Strhana tvar. Jediny pohlad na neho mi stacil a bolo mi smutno. Videla som, ze berie drogy. Ze je velmi utrapeny, ze jeho zivot ovladaju drogy viac nez cokolvek. ze zije v obrovskych kruhoch smutku docasneho stastia a padu. Pozrela som sa na nho a videla som vsetku tu bolest co mal ukrytu v ociach. A bolo mi z toho strasne smutno a hoc aj by som najradsej vstala ztoh sedadla rozbehla sa k jeho smutnej tvari a snazila som mu pomoct, vedela som, ze by to nebolo spravne. A chcelo sa mi plakat. Videla som ze ten clovek hoc bol na tom zle moju pomoc by momentlane nepochopil. Potreboval pomoc co ale v mojich silach nijako nebolo. Aj ked vystupil som mala pred ocami tu smutnu starovyzerajucu tvar mladeho cloveka... Bolo mi ho luto a bolo mi smutno pretoze jeho trapenie bolo skutocne silne a moje ego necinne ...ale v mojich silach nebolo nic co by som pre nho mohla (okrem tomu zem u dam svoju penazenku) spravit.

mozem sa vcitit aj do random dievcata ktore vidim sediet na lavicku v parku a plakat. Do random cloveka na zastavke ktory nadsene svojej kamaratke nieco ospevuje poskakuje si tesi sa jak male decko hoc je to uplna malichernost.. naopak prave vctienie sa nie je ziadna kravina, je to podstata. Hlbkove vnimanie. Odhod svoje ja ja ja a skus byt otvoreny myslou.
No taky je zivot a nikdy iny nebude vidis to tvrdis ty.Za to ja som si vedoma svojej sily a ak nie sily pravej vnutornej podstaty a viem ze aky zivot mat nechcem taky nikdy ani nebude. Nevravim teraz napr ze nemozem skoncit ako bezdomovec ale mam uricte hodnoty ktore za akychkolvek zivotnych podmienok si strazim a respektujem citenie druheho ci uz je to stetka, papez, gay, transka, zralok, ateista proste akekolvek stvorenie pohybujuce sa po tejto zemi nema pravo byt omdezovane ( pokial svojim spravanim neobmedzuje slobodu ineho tiez aj zabit niekhoo atd xD ) Vies keby ten typan skutocne pride a je skutocne do mna zamilovany a ja o nho naozaj nemam zaujem . Neodkopla by som ho. No v pravej podstate ano ale tak aby som co najmenej ranila jeho citenie. Povedala by som mu na rovino ze ok kamo mna nikdy mat nebudes ale hned by som sa ho snazila nejak pozdvihnut, rozveselit a urcite ho nenechala sa v trapeni sa smazit. Neviem co by som presne robila a uricte by som mu nezajebala nejaky vtipik ale snazila sa mu skutocne pomoct...
No a k tomu vsetkemu nakoniec chces prispievat k tomu aby bolo lepsie... otazke je ... komu? aby bolo lepsie tebe ? tak tak konaj a neobmedzuj ostatnych. Vsetkym? tiez tak skutocne konaj .
60 
 fotka
ferotferot  8. 1. 2015 16:33
asi bude mat vacsi zmysel ked pojdem do Trnavy ... zelam ti pozehnany den
61 
 fotka
oiquell  11. 1. 2015 00:00
Jebnutý rayennn je späť.
62 
 fotka
drzo  14. 1. 2015 07:26
únavné , že sú len dve možnosti: som ZA homosexuálov alebo PROTI. Prečo? >
mne sú ľahostajní...

Výchova detí, to je už iné kafe. Čítala som super sci-fi poviedku, ako mimouši urobili čáry-máry-fuk a prestali sa na Zemi rodiť deti. Tuším len jedno za 20 rokov.
S odôvodnením, že ľudia nevedia vychovávať svoje deti. Súhlas...videla som film o detskej prostitúcii a bolo mi z toho týždeň zle. Nepreháňam.
Napíš svoj komentár