Mal som veľa vzťahov, väčšinou krátkych, občas krásne, občas oničom, občas šlo len o sex. Pred pár mesiacmi som spoznal jeho a zamiloval som sa. Bolo to krásne, prišiel a zjavil sa v mojom živote, stretli sme sa a pozerali sme sa strašne dlho na seba. Bol nádherný, bol krásny, bol ako anjel s modrými očami. Krásne voňal, mal krásne vlásky, krásnu pleť a aj tam dole bol nádherne obdarený Ja som bol šťastný! Pred tým všetky moje lásky boli o ničom-teraz som bol šťastný Ja to nechápem, cítil som dačo krásne... Dačo, čo sa nedalo opísať slovami, napriek tomu, že ma asi skôr využíval ako miloval, tak som ho miloval z celého srdca.

Bol som šťastný vždy keď sa ozval, vždy keď mi napísal, vždy keď mi zavolal, vždy keď som počul jeho hlas, keď som ho mohol objať, keď mi dal pusu. Keď sa stalo čokoľvek... Keď som bol s ním aj keď bol ďaleko odomňa...

Dnes mi dal kopačky, definitívne ((

A ja plačem, celý deň.... A neviem čo mám robiť... Ja ... Keď sa pozriem na niekoho iného, na iného chalana alebo babu, proste nechcem... Nič nechcem... Už som zažil veľa sklamaní v láske, vždy som bol sklamaný, ale vždy som si vravel, že najdem dakoho iného. Dnes nie... Ja nechcem nikoho iného, keď to nemá byť on, tak nikto... Tak to už ani žiť nemusím, bez neho nebudem nikdy šťastný... disappointed:((((((

Bolí ma celé telo od plaču a sĺz. Smrkám ako idiot. Chcem skočiť z okna, už nikdy sa nezobudiť, ísť do lekárne kúpiť si tabletky na spanie a spať sto rokov.... alebo radšej večne.... Ja už neverím v lásku. Verím v to, že človek možno raz za život nájde niekoho koho bude ľúbiť, niekoho koho bude milovať, niekoho s kým bude šťastný, že nájde svoju spriaznenú dušu... Ja som svoju pravú lásku práve stratil, poviete si, že trepem koniny a že to prejde, ale nie... Ja ja ja som už chodil s mnohými ľuďmi a tieto city sú iné, proste viem, že toto je iné. Proste viem, že po tomto už nič nebudem skúšať. JA UŽ NIKDY NIKOMU NEUVERÍM! Keď si uvedomím, že som ešte mladý mám 23 rokov a celý život pred sebou, tak to bude riadne napiču život, že nikomu neuverím nikdy... Tak sa radšej zabijem.

A prečo to sem píšem? Vlastne ani neviem. sem na Birdz ani nechodím, skôr som chodil na pokec, booom alebo iboys... ale tam to nemám kde napísať, tam nie sú blogy, tuto si to aspoň dakto snáď prečíta a poradí mi akú smrť mám zvoliť, nech to je čo najrýchlejšie ((

Zbohom

 Blog
Komentuj
 fotka
chiflada  5. 12. 2007 00:39
prava laska to nebola ak ta vyuzival



to chces ? zomriet nestastny? ja si scvoju smrt predstavujem ako dalsi krok v zivote ale dufam ze tento krok pride az ked si splnim zopar snov, aby som pri umierani mohla povedat v zivote som nieco dokazala...



mozno sa ti tento vztah zdal iny lebo si sa sam zmenil, mozno treba pockat na dalsi a pride nieco lepsie, trvale...



vzdat sa zivota? nic tym nevyriesis. zarmutis dalsich ludi, ktorí ťa maju radi. ublizis im stonasobne viac nez ublizili tebe...



nevzdavaj sa a zi, zi nie len kvoli inym zi kvoli sebe pln si sny...
 fotka
mairus  5. 12. 2007 00:41
Kamo ... chapem ta , ale nesmies to brat tak tragicky - ja som chodil s babou 6 rokov a prave dneska mi dal kopacky ..tiez som si to bral ako ty! ale clovek si musi uvedomit ze je na svete este tolko fajn bab ...poradim ti aby si nehladal teraz nejaky vazny vztah ale len kamartky a s jednej ktora ti bude najviac vyhovovat sa moze stat tvoja baba...drzim ti palec aby ta to co najskor preslo a mal vela uspechov ...
 fotka
ygor  5. 12. 2007 00:42
Suicide in two steps:

1. Throw monitor through window

2. Follow the monitor

....



Dufam ze si uvedomujes ze samovrazda je konina nad koniny...
 fotka
xeonox  5. 12. 2007 00:43
Chifalda... ja ja ja ja neviem ci ma dakto ma rad (( ja uz nemam asi nikoho ((
 fotka
xeonox  5. 12. 2007 00:46
Ach jaj ... ja sa bojim ze budem cely zivot sam ja proste nechapem. vies ked niekomu verim, citim ze ma lubi a potom to zrazu prestane, ako mam znova niekoho lubit??? ((((
 fotka
xeonox  5. 12. 2007 00:46
Ygor tvoj plan sa mi paci.asi ho zrealizujem
 fotka
arugad  5. 12. 2007 01:04
kto si nevazi zivota neni ho hoden kamarade, v 23 si este nezazil tie najvacsie rany... tie este len pridu, ale mas pravdu ak sa nevyrovnas s tymto, tak neskor ta to zabije samo...



volil by som skok zo skaly, je to poetickejsie
 fotka
hippieelba  5. 12. 2007 02:59
este zijes??

tak podla mna je kravina spachat samovrazdu mas vazne zivot pred sebou vies si predstavit ako by sa citili ludia ktory ta maju radi? rodina priatelia vsetci??

radsej sa riadne ozer alebo sa objedz cokolady ale nezabijaj sa nema to dovod
 fotka
melcoire  5. 12. 2007 07:09
Poradim ti aku smrt zvol, smrt na starobu, je celkom fajn,ja spacham tiez samovrazdu takym stylom... Strasne ma irituje dnesna spolocnost, vsetci kukaju americke filmy o pokazenych laskach a idu sa zabijat. Keby si tu opisoval to ako mas tazku rakovinu, ako sa kady den zobudzas s bolestami. Ako sa rodicia denne hadaju a opity otec ta mlati od nevidim do nevidim. Ako sa ti vsetci smeju alebo po tebe ide mafia kvoli nezaplatenym uctom. Ako nemas ani na chleba a hladujes. Ale pokazena laska??? Si snad robis prdel!! Uz par ludi som presvedcil o tom aky je zivot krasny, a dnes su stastny a som na nich hrdy. No oni mali take a este horsie problemy ako tie ktore som vyssie spomenul. Ten tvoj je uplne malicherny a ani nemam chut ti na to nic pisat... S takymto postojom aky mas si jednoducho len idiot...
10 
 fotka
iriska  5. 12. 2007 07:25
Chápem ťa ako sa teraz po tom všetkom cítiš, no myslíš, že samovraždou sa niečo vyrieši? Ťažko...

Podla mna má MELCOIRE pravdu. Existuju aj horšie situácie, v ktorých sa nachadzaju ludia a tí aj tak žiju dalej. Bojuju so svojim osudom, lebo CHCU ! Treba myslieť na to, že raz bude lepšie, no musíš sa o to pričiniť hlavne TY sám !!! Ale nie tým, že budeš myslieť na taketo pixoviny, je to detinske...
11 
 fotka
devilgirl  5. 12. 2007 07:26
Trapenie z lasky... tipujem ze takmer kazdemu vseobecne zname. Myslis, ze sme si tym nepresli? Samovrazda je to najhorsie, co mozes spiskat. Preco kazdeho napadne ako prve skoncovat so vsetkym?? Nemas naokolo priatelov alebo proste niekoho, kto ti rad pomoze a zoberie na svoje plecia cast tvojho ,,bremena", aby ti bolo trosku lepsie??? Ja viem, ako to boli, viem, ze to boli viac nez dost, ale na to, ze sa zabijes, ani nepomyslaj. Nebudem tu vypisovat, ze zivot je krasny a podobne sracky, ale maj na pamati, ze utekat pred problemami je blbost. Postav sa im, aj ked si myslis, ze uz nevladzes. Ver, ze v sebe najdes dostatok sily, ak budes chciet. Ak toto nebola prava laska, tak potom ta tvoja (teda laska) este len caka. Mozno niekde nablizku. Daj si cas, nech sa srdiecko zahoji, a potom sa rozhliadni okolo seba. Drzim prsteky a fakt to myslim vazne- kasli na samovrazdu
12 
 fotka
zabeus  5. 12. 2007 08:10
ad1 , samota je krasna.

ad2 , prestan sa lutovat , lebo ta zabijem ja.

ad3 - pozri sa na detsku onkologiu kde trpia deti s rakovinou a bojuju o svoj zivot s elanom a radostou aj ked vedia ze moc sanci nemaju , potom mi povedz , ze sa chces zabit , a NAOZAJ to spravim ja.

Daj si facku a spamataj sa , je tolko veci pre ktore zit a ty to takto zbabelo ukoncis?

ide o PRISTUP , nie o situaciu.
13 
 fotka
llwyncaron  5. 12. 2007 08:18
tak tak...vsetko je to pozitivna sugescia a to ze nikomu nebudes verit...to ani nemusi...clovek ma verit hlavne sam sebe..TO je podstatne...ja tiez nikomu neverim a zijem si spokojne



BOJUJ! (ale akoze fakt, no)
14 
 fotka
55lienka  5. 12. 2007 08:18
Neublizuj si, zabudnes a najdes si inu lasku.
15 
 fotka
rijanqa  5. 12. 2007 08:22
Hele vole.... Kokos toto neznášam..



Počuj... Samovražda má byť akože tvoj liek na tvoje rany? Blbosť! Poviem ti, že aj keď si zažil veľa sklamaní, máš smolu, pretože život ide ďalej. Mne sa nepáčia tieto kecy o samovražde. Neznášam to. Je to niečo hnusné, čo som používala i ja. Pretože som si myslela, že to dokážem. Poradím ti:



Neobzeraj sa dozadu, ale kráčaj dopredu a s bradou vztýčenou do vzduchu. Nepozri sa na to, čo ťa sklamalo, ale na to, čo máš rád, čo si prežil, a ako si to prežil. Hlavne tie svetlé stránky. No a čo, že ťa niekto odkopol? Mňa celý život podkopávajú a chcú, aby som padla a nenapredovala. Takmer sa im to podarilo, ale ja sa nevzdávam, pretože všetko krásne je ešte predo mnou.Chápeš,snáď....?
16 
 fotka
chichoritta  5. 12. 2007 08:37
pravo na zivot si si nedal...kde beries pravo si ho sam vziat? je to zbabely utek...postav sa tomu tvarov a bojuj....
17 
 fotka
emdi  5. 12. 2007 10:25
verim, ze je to pravdivy pribeh, tusim aj, kto ho napisal.
18 
 fotka
juliq  5. 12. 2007 10:41
Nezmyseeel, laska sa vzdy najde, skor ci neskoor

mOja babka nasla lasku ked mala 56 rokov...Pravu lasku...

Nevzdabvaj to a nerob niic v afekte!

Musis byt silny, predsa niesi padavka, tak sa vyplac, vzchop sa a zi svoj zivOt dalej

PROSIIM
19 
 fotka
bookofdark  5. 12. 2007 10:59
Poznám jeden text : Moja láska bude v tebe, môj pád bude pre teba, a keď ty budeš ten ktorý ma zraní tak budem krvácať navždy...
20 
 fotka
galinka  5. 12. 2007 11:06
Samovražda riešením nie je, nikdy nebola a ani nebude... osobne to nazývam skôr zbabelosťou a neochotou postaviť sa životu...

Na svete je dosť vecí pre ktoré sa oplatí žiť...

A súhlasím s Melcoire-om... ak by som si mala vybrať ako zomriem, tak na starobu...
21 
 fotka
sarah_whiteflower  5. 12. 2007 11:09
V tomto príbehu chýba niekoľko riadkov a kapitol, ktoré by tam mali byť. A preto je tu jedine odkaz pre autora: Absolútne chápem, ako sa cítiš, hoci som si nikdy niečo tak odporné, tak zraňujúce, tak bolestivé a tak neuveriteľne priťažujúce neprežila. Verím dokonca, že práve teraz nie si jediný človek, ktorý sa tak cíti... pretože viem ešte o jednom, ktorý sa tiež zamiloval a dostal kopačky. A presne takisto trpí... na samovraždu však nepomýšľa.



Uvedom si, že na samovraždu sa aj tak máš priveľmi rád. Ak by niekto mal rozmýšľať nad tým, či skočí alebo neskočí z okna, tak potom je to práve ON, ten, s kým si chodil, ten, koho si tak bezuzdne miloval. (Niekedy mám chuť zistiť si jeho adresu a poslať na neho kukláčov.)



Ale každopádne, samovražda nič, opakujem, NIČ nevyrieši. Myslím to vážne. Každý máme svoje problémy, svoje plače a svoje zúfalstvá, niekto ich od života dostal viac a niekto menej, niekto je v živote šťastný, niekoho to bičuje, ale často si môžeme svoj šťastný život vyformovať aj sami. Ja naozaj nechcem, aby si sa ho pokúšal formovať smrťou...



Viem dobre, že my dvaja sa poznáme. Odkiaľ je jedno, a prečo ti toto píšem je vlastne jedno tiež, svojím spôsobom. Chcem, aby si vedel, že ťa mám rada. Mohla som byť pri odhalení toho hnusného plánu skôr, mohla som tam stáť (možno nechápeš ako, ale hlavne že ja rozumiem), ale nestalo sa to. Je mi to ľúto, tak ti aspoň chcem povedať, že ťa mám rada a nechcem, aby si teraz iba tak skončil so svojím životom. Chýbal by si mnohým ľuďom... mnohí ľudia si o tebe myslia, že si dobrý človek a majú ťa radi... tuším to tu už raz zaznelo...



Život si si nedal, nemáš právo si ho brať, najmä vtedy, keď tvoj život ešte stále má zmysel...



To bolo moje posledné slovo... dúfam, že pochopíš a ozveš sa mi, akýmkoľvek spôsobom. Sme tu viacerí takí, čo ti chceme iba pomôcť...
22 
 fotka
richmond  5. 12. 2007 13:28
samozvrazda je prejavom zbabelosti...utekanie od problemov..nic tym nevyriesis akurat ublizis vela ludom...
23 
 fotka
marcyelka  5. 12. 2007 15:20
ja som v pdostate ešte decko, aj si to priznám..

Nebudem ťa od toho dorádzať, nebudem ti nič prikazovať, je to tvoj a len tvoj život.

Len tolko, že...že poznám ten pocit, ked chceš všetko skončiť, ked chceš odísť a nevrátiť sa viac, ked si myslíš, že tu nikto nieje, komu môžeš veriť. A vtedy chceš už odísť...POZNAM TO

Len sa spytaj sam seba, svojho srdiečka: BUDE TO RIESENIE? KOLKYM TYM UBLIZIS ZE ODIDES? ...

Toto bol môj bezvyznamný koment.
24 
 fotka
lylian101  5. 12. 2007 15:38
súhlasím so sarah
25 
 fotka
tinka246  5. 12. 2007 15:38
Nezabiijaj sa....tym nic nevyriesis......fakt...: disappointed:......v zivote je vela sklamani a clovek sa musi cez ne preniest....
26 
 fotka
zmyja365  5. 12. 2007 15:42
nezabíjaj sa myslíš si že ho to nasere?! že ho tým potrestáš? TUDLE! vytrestáš akurát tak seba samého!
27 
 fotka
bosorka221  5. 12. 2007 15:45
Nejméně se bojí smrti ti, jejichž život má největší cenu.



Immanuel Kant



noo myslim, ze by si sa nad tym mohol zamysliet... ci ti naozaj stojii za to aby si sa zabil.. aj ked je to tvoja sloboda...a nikto ti v tom nezabranai... ked nic inee.. tak sa skuus tomu postavit... a pozriet sa na to povrchne.. na vsetko.. cely svet.. nechas takuu picovinu ako je zivot vyhrat nad sebou???
28 
 fotka
zmyja365  5. 12. 2007 15:47
12. Zabeus



Ad1 , samota je krasna.

ad2 , prestan sa lutovat , lebo ta zabijem ja.

ad3 - pozri sa na detsku onkologiu kde trpia deti s rakovinou a bojuju o svoj zivot s elanom a radostou aj ked vedia ze moc sanci nemaju , potom mi povedz , ze sa chces zabit , a NAOZAJ to spravim ja.

Daj si facku a spamataj sa , je tolko veci pre ktore zit a ty to takto zbabelo ukoncis?

ide o PRISTUP , nie o situaciu.



05. decembra 2007 o 08:10 118774



suhlas
29 
 fotka
ladokoz  5. 12. 2007 16:30
Skvelé... musím ti zatlieskať. Som nesmierne zvedavý na tvoj ďalší blog. Som dojatý! Myslím, že to čo si chcel si naozaj docielil - pozornosť. Čo napíšeš nabudúce? Namiesto y som napísal i - ODSEKNEM SI RUKU! Skutočne úbohé. Myslíte si, že ak by bol niekto schopný spáchať do 24 hodín samovraždu tak by sa sral s interpunkciou, čiarkami a kontrolou gramatiky??? A to úbohé ,, Ja ja ja neviem..."



Ďalší EMO so svojím PSEUDOMANIFESTOM... Alebo si len potreboval poľutovať? Trocha zdvihnúť sebavedomie? Skvelé! Vyše 30 komentárov - toľko ľudí nechce aby si ukončil tvoj život... Myslíš, že im na tebe záleží? Zobuď sa.



ZMYSEL ŽIVOTA NIEJE LÁSKA!!!

Prevdaže nepopieram jej existenciu ale nie je to proste jediné čo v živote je - to si treba uvedomiť.



No a ak by si to aj myslel vážne tak do toho! Je to len a len tvoja vec. Samovražda nie je IMHO nejaká psychická porucha. Čím je človek inteligentnejší a civilizácia je vyspelejšia, tým viacej samovrážd je spáchaných. Do toho! Aj to je riešenie...
30 
 fotka
ladokoz  5. 12. 2007 16:32
PS: Len sa do mňa pustite. Naozaj neľutujem čo som povedal. Stojím si za tým.
33 
 fotka
elizabet  5. 12. 2007 18:55
ladokoz v podstate mas pravdu. suhlasim s tebou
34 
 fotka
quixinka  5. 12. 2007 19:26
rozhodne sa nezabijaj, nestoji to za to...bude aj lepsie, skor ci neskor, to uvidis... a viem ako sa citis, laska nie je vzdy krasna, ale nestoji za to, aby si sa pre nu zabijal.. naozaj..



((a k vam, co ho nazyvate zbabelcom a idiotom.. skuste sa vzit do jeho situacie.. stalo sa to vcera, ci dnes, ked pisal tento blog a je jasne, ze je na tom psychicky zle. mozno o den dva, mozno o tyzden sa na to bude pozerat inak, ale predsa musite chapat, ze clovek, ktory sa takto sklamal, nepremysla rovnako ako za normalnych okolnosti. Ja by som ho zbabelcom nenazvala...a myslim, ze take reakcie isto cloveku nepomozu)
35 
 fotka
sarah_whiteflower  6. 12. 2007 17:02
29-32: Ty debilný pankhart. Keby bol EMO, nesere sa s diakritikou, to ad jedna.



Ad dva, keď poriadne nepoznáš príbeh a okamžite odsudzuješ takýmto nechutným zbabeleckým a hlavne mimoriadne surovým spôsobom, tak zavri hubu, drž krok a strč si prst ľavej ruky do riti, aby si nabudúce tých blábolov napísal aspoň o trochu menej.



Ad tri... si debil. Nemusím sa do teba púšťať s logickými argumentami, pretože keby si mal naozaj záujem tohto človeka, čo to tu napísal zhodiť, tak by si si najprv mal zistiť všetky fakty... a keby si ich všetky zistil... tak si myslím, že by si tú fajnú večeričku čo si zožral šiel vyvrátiť do záchoda a mal pocit, že celý tento svet je naruby... takže sa uvedom. A nabudúce nepindaj do niečoho, v čom sa nevyznáš. Howgh.
36 
 fotka
ladokoz  6. 12. 2007 21:41
RE: Sarah

Nemam sa za co ospravedlnovat. Je mi zle z takychto ludi. Rozide sa so svojim priatelom a po hodine si napise blog o tom, ze sa chce zabit. Co chce dokazat tym, ze to vykrici celemu svetu a kope neznamich ludi? Podla mna ide o cistu vypocitavost. Ked by som bol ja deprimovany tak sa obratim na svojich priatelov alebo niekoho, koho aspon ako-tak poznam a nenecham sa lutovat neznamimi ludmi na webe. A nehovor mi, ze nikoho nema... Urcite ma minimalne jedneho cloveka, ktoreho pozna viacej ako nas vsetkych dokopy - to ma kazdy.



PS: Pokial ide o to trapenie, tak kazdy sa pre nieco trapi, kazdy ma svoj srdcervuci pribeh, pady a prehry... v com je tento iny od ostatnych?
37 
 fotka
schizofrenik  31. 12. 2007 14:50
zaujimavé, ani sa mi nechcelo citat predosle nazory, ale tak to uz byva ja som na tom podobne a ani si nerobim nadeje, a snazim sa vsetko brat nad vecou tak ako aj nejaku novu znamost lebo toho cloveka predsa nepoznam tak preco si robyt tie nadeje? vacsinou je z toho len pomutena hlava a kopa placu, ale asi som prislis velky sebec na to aby som sa pre niekoho trapil
38 
 fotka
kubkoo  14. 1. 2008 18:55
spachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachajpachaj
Napíš svoj komentár