Vadí mi jej vykorisťovanie, neznášam, keď tvrdia, že treba žiť v skromnosti a sami si vyvaľujú zadky vo vilách... Prečo by bohatý človek mal byť zlý? A takisto nesúhlasím s názormi... Chodila som na náboženstvo a tak ma vždy svrbel jazyk, chcela som oponovať, ako tá kravina, že homosexuáli majú zlého ducha v sebe, že ho treba vyhnať, no moje nervy... Alebo že keď nechodíme do kostola je to hriech a máme sa vyspovedať... Radšej ako chodenie do kostola by sme mali dať jedlo žobrajúcemu dieťaťu...A spoveď? Prečo radšej v duši úprimne neoľutovať svoje hriechy? Myslím, že to by sa Bohu páčilo viac...

Prepáčte za tento výlev, ale neuveriteľne ma to hnevá...

 Blog
Komentuj
 fotka
nonormal  2. 8. 2007 19:24
Cirkev je len další spôsob ako nás obrať o peniaze... verím v Boha,a le v kostole som nebol asi 8 rokov
 fotka
-veronka-  2. 8. 2007 19:27
Presne tak! Aj ja verím, dokonca myslím, že som silne veriaca, ale cirkev, len si odpľuť...
 fotka
spiderwoman  2. 8. 2007 19:27
ani ja cirkev velmi neuznavam...verit v boha ci nieco ine sa da aj bez nejakej institucie...a ani do kostola nechodim.lenze vzdy ked tam zajdem najdem taky zvlastny pokoj...neviem cim to je
 fotka
-veronka-  2. 8. 2007 19:28
Občas aj ja zájdem, ale ja ten pokoj čerpám z toho ticha, z tých obrazov, sôch...
 fotka
luboso  2. 8. 2007 20:14
a este to ze cirkev brzdi pokrok si tam zabudla dopisat - napr. Galileo, kto vedel nieco viac bol upaleny....hmmm, ale takych veci je vela
 fotka
anzu  2. 8. 2007 20:22
presne presne viera a cirkev su dve rozlicne veci...to s tymi homosexualmi ma tiez nikdy neprestane udivovat, ked to pocuvam to drahym panom nikto nepovedal, ze uz nie sme v stredoveku?
 fotka
azel  2. 8. 2007 20:59
Rímska cirkev je stredoveká inštitúcia a tak ju treba chápať. Vždy bohatla z vykorisťovania jednoduchých ľudí, kedysi poddaných. A v kostoloch vytvárala duchovnú nadstavbu feudalizmu.

Že neznáša homosexuálov, je zase len pozostatok zo stredoveku, keď boli diablom posadnutí všetci, čo neboli takí, ako jej to vyhovovalo (aby sa množili a robili poslušných poddaných).

Spoveď vždy slúžila kňazom len na to, aby získali vedomosti na udržanie si mocenských pozícií. A nech nikto neverí tým hlúpym výmyslom o kňazoch-mučeníkoch, čo umreli za "spovedné tajomstvo". Pravda, pokiaľ má cirkev peniaze, bude tieto rozprávky stále rozširovať. Ale ja jej na ne nenaletím.

Možno trocha pridlhý príspevok, ale chcel som komplexne zareagovať na blog a potvrdiť, že tento "výlev" je opodstatnený.
 fotka
-veronka-  2. 8. 2007 21:02
Ďakujem Azel, pekne si to vystihol
 fotka
azel  2. 8. 2007 21:45
-veronka-: Za málo.
10 
 fotka
zabeus  2. 8. 2007 21:49
Patríš medzi uvedomilých ľudí.

Na tom náboženstve by som svoj názor kľudne vyjadril , veď je to paradoxné , že kresťanstvo učí TOLERANCIÍ a LÁSKE a na druhú stranu hlása to že homosexuáli sú chorí a zlí...
11 
 fotka
ice_stovo  2. 8. 2007 22:15
Cirkev uz podla davno nesluzi na to, aby pomahala ludom hladat si cestu k bohu. Podla mna by mala viera vychadzat z cloveka, nie byt prijimana vo forme pravidiel a zakazov.



kazdopadne krestanstvo polozilo jeden z najlepsich moralnych kodexov (10 prikazani) a kedze to bolo este pred kristom cirkev s tym nemala nic spolocne.
12 
 fotka
filippp3  3. 8. 2007 04:28
nabozenstvo je samo o sebe hriech...kazdy uznava ine nabozenstvo a preto sa jeden do druheho jebu ako v iraqu....napr. ten vyjebany zidovsky bush...vopcha nos aj do hovna ked netreba
13 
 fotka
richmond  3. 8. 2007 08:39
vodu kazu vino piju..cirkev je "mafia"..nejde jej o nic ine len o peniaze!
14 
 fotka
jahodkolaci  3. 8. 2007 09:07
odpoved: skromnost je potrebna, je lahsie byt dobry ked si chudobny ako ked si bohaty.a ti knazi co su bohati...hm mau to zratane ako vsetci lakomci.a homosexuali..kazdy ma nejaku orientaciu a niekto za to naozaj nemoze.len sex medzi rovnakym pohlavim je trochu naozaj nieco neprirodzene.a do kostola chodis ked chces ked to potrebujes. ak nepotrebujes tak mas dovod. kostol je pre teba nie ty pre kostol.(to iste plati pre cirkev)a spoved.naozaj treba najprv olutovat,to je to najpodstatnejsie a potom samotna spoved je uz len akysi dodatok k tomu aby si kvoli tomu nieco aj urobila....este sa hneva?mozes sa kludne spytat nieco ak xces...
15 
 fotka
vindemiatrix  3. 8. 2007 13:35
inak galileo galilei nebol upaleny ale odsudeny na dozivotny trest domaceho vezenia

a cirkev je blbost je to len o peniazoch a moci, to iste ako kazda ina politicka strana
16 
 fotka
azel  3. 8. 2007 17:08
Ice stovo: Okrem 10 božích prikázaní existovalo kedysi aj 5 podobných zákazov Buddhových, ďalej taoisti mali tiež 5 takých akýchsi zásad života. To všetko len dokazuje, že každé náboženstvo si robí monopol na etiku a je výtvorom človeka. Čosi dobré z etiky aj pochytí, ale v zásade mu ide len o jedno: zabezpečiť vládnúcej vrstve moc a bohatstvo.
17 
 fotka
lillyyyyy  3. 8. 2007 18:54
presne si to vystiiihla takisto nesuhlasim s tym co si napisala ako aj s mnohymi inymi vecmi co sa jej tyka..napriklad minule pisali v neakom krestanskom casopise co sa mi omilom dostal do ruk, ze bozky pred manzelstoom vedu k zahube duse.....no ako pre blbych..
18 
 fotka
dominexx  4. 8. 2007 20:39
akoze celkom dobre vyjadrenie nazoru v clanku...aj z casti stym suhlasim, ale cela diskusia sa zvrhla na totalnu kritiku nje len cirkvi ale celeho nabozenstva. aj ja som dost veriaci, ale uznavam cirkev ako instituciu, pretoze bez cirkvi by sa toto nabozenstvo neudrzalo, ale by zaniklo.....mimoxodom spoved je uplne njeco ine ako tu vacsina z vas pisala.....samozrejme ze predtym ako sa ide na spoved treba hriexy olutovat....to je samozrejme lebo bez toho by spoved nebola platna....na spoved sa ide podla mna preto aby som dostal tje hriexy zo seba...lebo olutova nestaci...treba to zo seba dostat von,aby to netazilo svedomie teda ja to taq citim.....jeden tu napisalk ze cirkev je len o peniazox.....to e smiesne....vy si myslite ze knazi nemozu mat peniaze...ze by ix mali vsetky rozdat.....ale ties si myslite ze maju njeco robit pre mladyx ludi....aby njeco mohli robit, taq musja mat aj peniaze aj oni musia z njecoho zit.....njekto tu napisal ze knazi su bohaty...okial to vie?...videl ze ma njaqe lepsie auto?..totizto knazi to velakrat potrebuju.....ja viem ze mozno sa njektorim zda ze knazi hrabu peniaze pre seba....ale nikto z vas nevidi co knazi robia s tymi peniazmi...a kazdy si mysli ze ziju v blahobyte...ci nerobia njeco pre druhyx....ci to njekomu nedavaju...nedaruvaju..........asi dost dlhy nudny prispevo....ale co na srdci to na papieri
19 
 fotka
leka  15. 8. 2007 23:01
vseci pozerate na tu vec tazko. po prve, nevieme ci vobec boh existuje tak ako mozeme rozmislat o takich veciach.

,,BOH,, existuje ale aj neexistuje. Boh svet naplna. To nie je panteizmus. Boha (seba) so svetom nemozno stotoznit, pretoze on svet zaroven presahuje. Boh (ja) existoval vzdy, nech uz to znamena cokolvek. Clovek ma problemy premyslat o vecnosti, pretoze zije v case...... pozerajte na to z druhej strany





....
20 
 fotka
sadprincess  6. 2. 2008 16:14
no tak ja hoci werim w boha neuznawam twrdenia cirkwi čo howori knaz na nabozenstwe to sa mi zda uplne blbe..napr že dwaja ludia nemožu spolu žiť pokial nie su zosobašeni a podobne blbosti podla mna nejde o to aby člowek xodil do kostola a podobne weci ale o to aby sa aspon sprawal člowek a nie aby sme sa tu zabijali nenawideli a pod.
21 
 fotka
lui74  5. 2. 2009 20:52
je mi nejako blbo
Ty vieš, čo sa Bohu páči???
Napíš svoj komentár